Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ook al heb ik een it-verleden,
ook al heb ik een gamers-verleden,
ook al weet ik wat van programmeren,
ook al weet ik wat van websites,
....
ik snap nog altijd de mop niet__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Fak, zo droog.
-edit-
En nog van dat:
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenPonytail verslaat Megan in Counterstrike omdat ze Megan's broer iets doet klaarmaken in de microgolfoven.
En da's grappig?
Euhm
Comment
-
+ v=Do6pmYfNco0" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenedith zeg dat de layout van die site om te blijten is.
10 jaar geleden nooit op het internet geweest? toen waren alle sites zo.
XKCD is vergezocht, wie het niet begrijpt is gewoon niet geen zo'n nerd. ik post eens een paar van de betere:
Comment
-
ook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.
ik ben een bachelor in de elektronica-ICT met wat ervaring in een groot bedrijf, goede bedrijfskennis en technisch zeer sterk. heb gesolliciteerd bij een callcenter als systeembeheerder. ze aanvaarden enkel mensen die 100% gemotiveerd zijn, altijd vriendelijk zijn, en een hoop andere geforceerde shit. onvriendelijke of slecht gezinde mensen worden zonder pardon buiten gezet. de bazin is een halve despoot en haar gezicht zie je overal in het gebouw, op hun website, etc. ze zijn redelijk veeleisend en ik moet veel initiatief nemen.
ze bieden me de job aan via een interimkantoor en maandag mag ik beginnen. komen ze af met mijn brutoloon: met 2 jaar ervaring en volgens de barema's: een goeie 1600 euro bruto, zonder auto of extralegale voordelen.Last edited by Teus; 27/10/2009, 14:21.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenPonytail verslaat Megan in Counterstrike omdat ze Megan's broer iets doet klaarmaken in de microgolfoven.
En da's grappig?
Euhm
Niemand hier heeft ooit van geocities.com gehoord zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet ging niet over de cartoon, maar over de layout van de site.
Niemand hier heeft ooit van geocities.com gehoord zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenlollers, die layout is opzettelijk en vooral maar een tijdelijk mopje. ondertussen is de site weer normaal
10 jaar geleden nooit op het internet geweest? toen waren alle sites zo.
XKCD is vergezocht, wie het niet begrijpt is gewoon niet geen zo'n nerd. ik post eens een paar van de betere:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.
ik ben een bachelor in de elektronica-ICT met wat ervaring in een groot bedrijf, goede bedrijfskennis en technisch zeer sterk. heb gesolliciteerd bij een callcenter als systeembeheerder. ze aanvaarden enkel mensen die 100% gemotiveerd zijn, altijd vriendelijk zijn, en een hoop andere geforceerde shit. onvriendelijke of slecht gezinde mensen worden zonder pardon buiten gezet. de bazin is een halve despoot en haar gezicht zie je overal in het gebouw, op hun website, etc. ze zijn redelijk veeleisend en ik moet veel initiatief nemen.
ze bieden me de job aan via een interimkantoor en maandag mag ik beginnen. komen ze af met mijn brutoloon: met 2 jaar ervaring en volgens de barema's: een goeie 1600 euro bruto, zonder auto of extralegale voordelen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.
ze bieden me de job aan via een interimkantoor en maandag mag ik beginnen. komen ze af met mijn brutoloon: met 2 jaar ervaring en volgens de barema's: een goeie 1600 euro bruto, zonder auto of extralegale voordelen.
ik heb eeb bacheler elektriciteit-mechanica-informatica, middebaar diploma ICT en een avondschool diploma automechanica + nog een bijkomend jaar IMS.
krijg ik daar een jobaanbieding van de vdab.
onderhoud voertuigen stad mechelen, ( geen 100%)
beroepsopleiding of leercontract.
voordelen, noppes, kzou hoop en al mss 1000 eurietjes verdienen
ben ik daarvoor al die jaren naar school geweest ?
heb zelfs niet gereageert op die mail.
op hun goeie aanbiedingen reageer ik wel.
Comment
-
Greek weather forecast:
+ YouTube Video
Ik lag plat van't lachen, maar op den duur wordt het maar wat saai.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
Comment
-
als iemand die vanaf zijn 7 jaar aan toestelturnen heeft gedaan.
en daarbij meer krachtraining heeft gedaan dan sommige mensn in hun hele leven al hebben gedaan.
spreek ik u tegen gtafreak
jah, als die oefening fout uitvoert zoals die handstand dips.
jah, dan trekt die in zijn rug en dan gaat die zijn eien later beklagen.
maar mits oefeningen op een gezonde manier uitgevoerd worden is er totaal geen probleem.
ik kon ook al mezelf 15 tot 20 keer optrekken op 10 jarige leeftijd.
op 14 jarige leeftijd 50 kilo benchen terwijl ge er zelf ma 42 weegt ofzo.
het enige dat ik aan al mijn krachtrainingen heb overgehouden is een 6 pack die zelfs na een half jaar niks doen nog altijd niet weg is.
ik maak er geen problemen over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenGreek weather forecast:
+ YouTube Video
Ik lag plat van't lachen, maar op den duur wordt het maar wat saai.
mer ze zou wel hare mond moeten houden
Comment
Comment