Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    allee , ik zal ze uitleggen.

ponytail meisje is aan het gamen ( counterstrike ofzo ) tegen dat megan (black hairded girl).
    ponytail belt terwijl ze aan het gamen is naar megan haar broer.
    en ze vertelt hem hoe hij iets moet klaarmaken met de microgolfoven.

nu doordat de microgolfoven draait bij megan in de buurt valt bij haar de verbinding weg.
    hierdoor kan ze dus niet bewegen. en is ze dus een "sitting duck" om door ponytailgirl afgemaakt te worden.

Ja ma ja, deze snapte ik wel hoor

Comment

• ook al heb ik een it-verleden,
      ook al heb ik een gamers-verleden,
      ook al weet ik wat van programmeren,
      ook al weet ik wat van websites,

....
      ik snap nog altijd de mop niet

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ponytail verslaat Megan in Counterstrike omdat ze Megan's broer iets doet klaarmaken in de microgolfoven.
        En da's grappig?

Euhm

Comment

• Fak, zo droog.

-edit-
          En nog van dat:

Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Ponytail verslaat Megan in Counterstrike omdat ze Megan's broer iets doet klaarmaken in de microgolfoven.
            En da's grappig?

Euhm
            hey, ik heb die grap hier ni gepost he manne.

Comment

• + v=Do6pmYfNco0" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
              v=Do6pmYfNco0"> v=Do6pmYfNco0" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                edith zeg dat de layout van die site om te blijten is.
                lollers, die layout is opzettelijk en vooral maar een tijdelijk mopje. ondertussen is de site weer normaal
                10 jaar geleden nooit op het internet geweest? toen waren alle sites zo.

XKCD is vergezocht, wie het niet begrijpt is gewoon niet geen zo'n nerd. ik post eens een paar van de betere:

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• ook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.
                  ik ben een bachelor in de elektronica-ICT met wat ervaring in een groot bedrijf, goede bedrijfskennis en technisch zeer sterk. heb gesolliciteerd bij een callcenter als systeembeheerder. ze aanvaarden enkel mensen die 100% gemotiveerd zijn, altijd vriendelijk zijn, en een hoop andere geforceerde shit. onvriendelijke of slecht gezinde mensen worden zonder pardon buiten gezet. de bazin is een halve despoot en haar gezicht zie je overal in het gebouw, op hun website, etc. ze zijn redelijk veeleisend en ik moet veel initiatief nemen.

ze bieden me de job aan via een interimkantoor en maandag mag ik beginnen. komen ze af met mijn brutoloon: met 2 jaar ervaring en volgens de barema's: een goeie 1600 euro bruto, zonder auto of extralegale voordelen.
                  Last edited by Teus; 27/10/2009, 14:21.
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Ponytail verslaat Megan in Counterstrike omdat ze Megan's broer iets doet klaarmaken in de microgolfoven.
                      En da's grappig?

Euhm
                      Het ging niet over de cartoon, maar over de layout van de site.

Niemand hier heeft ooit van geocities.com gehoord zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Het ging niet over de cartoon, maar over de layout van de site.

Niemand hier heeft ooit van geocities.com gehoord zeker?
                        xoom?

Comment

lollers, die layout is opzettelijk en vooral maar een tijdelijk mopje. ondertussen is de site weer normaal
                          10 jaar geleden nooit op het internet geweest? toen waren alle sites zo.

XKCD is vergezocht, wie het niet begrijpt is gewoon niet geen zo'n nerd. ik post eens een paar van de betere:

So true

Comment

ook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.
                            ik ben een bachelor in de elektronica-ICT met wat ervaring in een groot bedrijf, goede bedrijfskennis en technisch zeer sterk. heb gesolliciteerd bij een callcenter als systeembeheerder. ze aanvaarden enkel mensen die 100% gemotiveerd zijn, altijd vriendelijk zijn, en een hoop andere geforceerde shit. onvriendelijke of slecht gezinde mensen worden zonder pardon buiten gezet. de bazin is een halve despoot en haar gezicht zie je overal in het gebouw, op hun website, etc. ze zijn redelijk veeleisend en ik moet veel initiatief nemen.

ze bieden me de job aan via een interimkantoor en maandag mag ik beginnen. komen ze af met mijn brutoloon: met 2 jaar ervaring en volgens de barema's: een goeie 1600 euro bruto, zonder auto of extralegale voordelen.
                            Dat is ... heel weinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              xoom?
                              qué??

Comment

ook eentje voor de humor thread: mijn sollicitatie bij een callcenter in Gent.

wees blij.
                                ik heb eeb bacheler elektriciteit-mechanica-informatica, middebaar diploma ICT en een avondschool diploma automechanica + nog een bijkomend jaar IMS.

krijg ik daar een jobaanbieding van de vdab.
                                onderhoud voertuigen stad mechelen, ( geen 100%)
                                beroepsopleiding of leercontract.
                                voordelen, noppes, kzou hoop en al mss 1000 eurietjes verdienen
                                ben ik daarvoor al die jaren naar school geweest ?
                                heb zelfs niet gereageert op die mail.
                                op hun goeie aanbiedingen reageer ik wel.

Comment

• Greek weather forecast:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik lag plat van't lachen, maar op den duur wordt het maar wat saai.

Comment

• 's werelds jongste bodybuilder:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      's werelds jongste bodybuilder:

+ YouTube Video
                                      kindermishandeling is toch ni echt grappig. diene kleinen zen spier en beenderstelsel is nog ni volgroeid en da zit daar krachtoefeningen te doen... hij gaat het zich later ng beklagen

Comment

• als iemand die vanaf zijn 7 jaar aan toestelturnen heeft gedaan.
                                        en daarbij meer krachtraining heeft gedaan dan sommige mensn in hun hele leven al hebben gedaan.

spreek ik u tegen gtafreak
                                        jah, als die oefening fout uitvoert zoals die handstand dips.
                                        jah, dan trekt die in zijn rug en dan gaat die zijn eien later beklagen.
                                        maar mits oefeningen op een gezonde manier uitgevoerd worden is er totaal geen probleem.

ik kon ook al mezelf 15 tot 20 keer optrekken op 10 jarige leeftijd.
                                        op 14 jarige leeftijd 50 kilo benchen terwijl ge er zelf ma 42 weegt ofzo.
                                        het enige dat ik aan al mijn krachtrainingen heb overgehouden is een 6 pack die zelfs na een half jaar niks doen nog altijd niet weg is.

ik maak er geen problemen over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                          Greek weather forecast:

+ YouTube Video

Ik lag plat van't lachen, maar op den duur wordt het maar wat saai.
                                          Ik zou ze doen...
                                          mer ze zou wel hare mond moeten houden

Comment

Working...
                                          X