Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk denk dat z'n rapen gaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe figuurlijke rapen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe figuurlijke rapen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten"Kust na m'n kloten!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenIK vind er eigenlijk geen zak aanHij kan er naar fluitenDat hij er z'n plan mee trektIk denk dat z'n rapen gaar zijnZe hebben hem bij ze'n klotenZ'n zaakje is geklonkenVoor de amputatie vond hij het waarschijnlijk al erg als ze hem eens ne kloot aftrokken...Ik hoop dat hij z'n 2,5 miljoen krijgt, dan heeft hij toch nog 1 bevredigende zaakWreed, zo zonder zak en as zitten.Ja, die hebben ze goed bij z'n pietje"Kust na m'n kloten!"Wacht, ik haal ze even uit de diepvries.
Wat zijn we weer inventief
Comment
-
+ YouTube Video
Veels te kluchtig, hij probeert deftig te klappen, maar hij klinkt of hij net is toegekomen en hij vlaams heeft geleerd van joelle milquet.
"ik vind dat wel leuk, dat vind ik kinky"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten+ YouTube Video
Veels te kluchtig, hij probeert deftig te klappen, maar hij klinkt of hij net is toegekomen en hij vlaams heeft geleerd van joelle milquet.
"ik vind dat wel leuk, dat vind ik kinky"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenstaat ie wel mooi voor lul
I kill you!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenStop it
I kill you!
Silence!!
I kill you!
Comment