Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    zeggen ja, maar toon ne keer aan dat je effectief die snelheden haalt? (http://www.speedtest.net/)

't Doet er niet toe: die regel is antiek geworden. Punt.
    zal straks doen als ik thuis ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Ben ook niet ontevreden:
      gewone goldshake http://www.speedtest.net/result/621120941.png

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een dronken, fel naar alcohol geurende man zat in de metro naast een priester.
          Zijn das zat vol vlekken, zijn wangen zaten vol rode lippenstift en een halflege fles Bacardi
          stak deels uit de zak van zijn verkreukte vest.

De man opende zijn krant en begon erin te lezen.

Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en vroeg:

"Zeg, Eerwaarde, "wette gij d'oerzaak van.. artritis?"

Ja, mijn zoon, dat komt door erg losbandig te leven,teveel alcohol te drinken, niet naar de mis te gaan,te slapen met prostituees, geen bad te nemen, enzovoort..."

"Awel merci!" mompelde de dronken man terwijl hij terug zijn krant indook.

De priester, nadenkend over wat hij gezegd had, en een beetje nieuwsgierig :"Neem me niet kwalijk maar hoe lang heb je al artritis ?" "Ikke ? Ik heb genen artritis, eerwaarde, mor ik heb hier just geleze dat de paus dat heeft..."
          wimoptiek.be op

Comment

• Turbonet XL

Edit:

Hangt ook af van de server precies..

Last edited by Vtech™; 13/11/2009, 11:08.
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by ; 13/11/2009, 14:15.

Comment

• Comment

• Om het af te leren:

Hoe noemt men een vlieg met een gsm onder de vleugel?

een proximus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichten
                    Om het af te leren:

Hoe noemt men een VOGEL met een gsm onder de vleugel?

een proximus
                    Even aangepast
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Niet slecht voor een abonnement van €33 per maand, bij belgacom.
                      Moet wel zeggen dat ze hier nog digitale tv aant zien waren...

Comment

• edit: never mind

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten

Niet slecht voor een abonnement van €33 per maand, bij belgacom.
                          Moet wel zeggen dat ze hier nog digitale tv aant zien waren...
                          Je doet het wel beter dan ik in upload. (Misschien is het omdat ik op het uiterste zit kwa bereik van de Wifi)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Je doet het wel beter dan ik in upload. (Misschien is het omdat ik op het uiterste zit kwa bereik van de Wifi)
                            Lijkt mij straf aan je download te zien heb je toch een wireless n-router.
                            een 54mbps wifi g-router kan max 17mbps in werkelijkheid halen.
                            Ik werk zelf in in onderaanneming voor Belgacom en ik moet zeggen als je geen VDSL2-technologie hebt kan je onmogelijk concurreren met telenet.
                            Mijn modem maakt momenteel synchro op 60Mbps maar mijn abonnement laat maar 20Mbps toe.
                            Als belgacom wilt kunnen ze dus makkelijk concurreren met telenet...

Comment

• Last edited by knight-rider; 14/11/2009, 00:02.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• LIDL OPLICHTERIJ: BELANGRIJK ,MANNEN WEES VOORZICHTIG !!!

Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor,
                                misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal
                                anderen, onlangs zijn overkomen!
                                Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl in Waregem maar let
                                op: het schijnt overal in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit
                                Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de
                                boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan
                                waar hun borsten bijna uitvallen..
                                Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
                                Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om
                                een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij
                                ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
                                Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
                                Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee
                                jat.
                                Die van mij is afgelopen maandag gestolen.

En dinsdag en donderdag ook al.

Vrijdag zelfs twee keer!
                                Woensdag kon ik helaas niet gaan.

Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• ouwe gouwe
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                        LIDL OPLICHTERIJ: BELANGRIJK ,MANNEN WEES VOORZICHTIG !!!

Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor,
                                        misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal
                                        anderen, onlangs zijn overkomen!
                                        Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl in Waregem maar let
                                        op: het schijnt overal in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit
                                        Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de
                                        boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan
                                        waar hun borsten bijna uitvallen..
                                        Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
                                        Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om
                                        een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij
                                        ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
                                        Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
                                        Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee
                                        jat.
                                        Die van mij is afgelopen maandag gestolen.

En dinsdag en donderdag ook al.

Vrijdag zelfs twee keer!
                                        Woensdag kon ik helaas niet gaan.
                                        Dan word het tijd dat ik nog eens naar de Lidl ga

Comment

Working...
                                        X