Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meestal zie je dan als je de link copy paste wel het plaatje maar zelfs dat is er nu niet bij

Ik ben nu al meer dan een maand met de avonturen van Tourettes Guy aan't lachen. Wie hem niet kent, klik op mijn sig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Ik ben nu al meer dan een maand met de avonturen van Tourettes Guy aan't lachen. Wie hem niet kent, klik op mijn sig.
      Het is zalig als de vader van Tourettes Guy die ook Tourettes heeft op bezoek komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Meestal zie je dan als je de link copy paste wel het plaatje maar zelfs dat is er nu niet bij

BOB SAGET!!!!!

Comment

• Komt een man bij een waarzegster. De waarzegster trekt al snel een serieus gezicht, en zegt "Dit is te verschrikkelijk om aan u te vertellen meneer, dat kan ik niet." Enigszins bezorgd als de man is, verzoekt hij de waarzegster in ieder geval een tipje van de sluier op te lichten.

Uiteindelijk geeft de waarzegster toe: "U krijgt van mij dit briefje. Hierop staat al het verschrikkelijke geschreven, met daarbij een bezwering om u bij te staan in uw strijd tegen wat vroeg of laat komen zal. Het is echter van het allegrootste belang dat u dit briefje NOOIT zelf leest. Verdoemenis zal dan uw lot zijn."

De man gaat enigszins aangedaan naar huis, waar z'n vrouw hem al snel vraagt wat er nu toch aan de hand is. Na een lange discussie over wat er gebeurd is laat de man het briefje aan z'n vrouw zien, welke al snel onbedaarlijk begint te huilen.

Nog meer in de war, besluit de man maar naar bed te gaan. Wanneer hij echter de volgende ochtend wakker wordt, zijn z'n vrouw en z'n kinderen spoorloos verdwenen.

Hij gaat naar z'n ouders, helemaal ten einde raad. Al snel komt het gesprek weer op het briefje dat de man niet mag lezen. Wanneer z'n vader het briefje heeft gelezen verzoekt hij z'n eigen zoon het ouderlijk huis onmiddelijk te verlaten.

Huilend en vloekend vertrekt de man, moederziel alleen.

Jaren gaan voorbij en de man heeft zich inmiddels opgegeven voor militaire dienst. Bij de marine heeft hij z'n leven weer enigszins kunnen herpakken, maar het briefje en al wat er gebeurd is laat hem nog steeds niet los. Op een avond vragen enkele matrozen hem hoe hij bij de marine terecht is gekomen. Aarzelend begint hij zijn relaas, maar onder invloed van alcohol volgt al spoedig een melancholisch verhaal. Ook het briefje komt uiteindelijk ter sprake. De matrozen willen het briefje lezen, maar de man weigert. Wanneer ze dreigen de kapitein in te lichten, gaat de man overstag en geeft het briefje aan de matrozen. Zodra ze het briefje hebben gelezen slaan ze de man knock out, en zetten hem overboord.

Dobberend in een reddingssloepje drijft de man weken op zee. Verzwakt door zon, uitdroging en voedselgebrek denkt de man bij zichzelf "Ik ben alles kwijt en ben nu op sterven na dood. Wat kan me in vredesnaam nog gebeuren? Ik wil nu wel eens weten wat voor vreselijks er op dat briefje staat!"
          De man pakt het briefje, en WHOESH - waait zo het briefje uit z'n handen de zee in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
            Komt een man bij een waarzegster. De waarzegster trekt al snel een serieus gezicht, en zegt "Dit is te verschrikkelijk om aan u te vertellen meneer, dat kan ik niet." Enigszins bezorgd als de man is, verzoekt hij de waarzegster in ieder geval een tipje van de sluier op te lichten.

Uiteindelijk geeft de waarzegster toe: "U krijgt van mij dit briefje. Hierop staat al het verschrikkelijke geschreven, met daarbij een bezwering om u bij te staan in uw strijd tegen wat vroeg of laat komen zal. Het is echter van het allegrootste belang dat u dit briefje NOOIT zelf leest. Verdoemenis zal dan uw lot zijn."

De man gaat enigszins aangedaan naar huis, waar z'n vrouw hem al snel vraagt wat er nu toch aan de hand is. Na een lange discussie over wat er gebeurd is laat de man het briefje aan z'n vrouw zien, welke al snel onbedaarlijk begint te huilen.

Nog meer in de war, besluit de man maar naar bed te gaan. Wanneer hij echter de volgende ochtend wakker wordt, zijn z'n vrouw en z'n kinderen spoorloos verdwenen.

Hij gaat naar z'n ouders, helemaal ten einde raad. Al snel komt het gesprek weer op het briefje dat de man niet mag lezen. Wanneer z'n vader het briefje heeft gelezen verzoekt hij z'n eigen zoon het ouderlijk huis onmiddelijk te verlaten.

Huilend en vloekend vertrekt de man, moederziel alleen.

Jaren gaan voorbij en de man heeft zich inmiddels opgegeven voor militaire dienst. Bij de marine heeft hij z'n leven weer enigszins kunnen herpakken, maar het briefje en al wat er gebeurd is laat hem nog steeds niet los. Op een avond vragen enkele matrozen hem hoe hij bij de marine terecht is gekomen. Aarzelend begint hij zijn relaas, maar onder invloed van alcohol volgt al spoedig een melancholisch verhaal. Ook het briefje komt uiteindelijk ter sprake. De matrozen willen het briefje lezen, maar de man weigert. Wanneer ze dreigen de kapitein in te lichten, gaat de man overstag en geeft het briefje aan de matrozen. Zodra ze het briefje hebben gelezen slaan ze de man knock out, en zetten hem overboord.

Dobberend in een reddingssloepje drijft de man weken op zee. Verzwakt door zon, uitdroging en voedselgebrek denkt de man bij zichzelf "Ik ben alles kwijt en ben nu op sterven na dood. Wat kan me in vredesnaam nog gebeuren? Ik wil nu wel eens weten wat voor vreselijks er op dat briefje staat!"
            De man pakt het briefje, en WHOESH - waait zo het briefje uit z'n handen de zee in.

Khad het kunnen weten
            Heb ooit ook nog zoeen gehoord over roze pingpongballetjes ofzo

Comment

• Aaaaargh!!! Ik wil het weten!!!!

Hatelijk, zo'n "moppen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Aaaaargh!!! Ik wil het weten!!!!

Hatelijk, zo'n "moppen".

Niet voor degene die ze vertelt
                Das een k*tgevoel als ge dan wilt weten wat erop stond

Comment

• Die die de mop vertelt weet ook ni wat erop stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                    Khad het kunnen weten
                    Heb ooit ook nog zoeen gehoord over roze pingpongballetjes ofzo
                    Haha, ja ik wilde het ook zo graag weten en baalde echt hard

Nog een paar goede moppen dan maar:

Lift voor dikke mensen?

Spektakel

---------

Komt een man met en olifant aan bij de grens...
                    "Hoho", zegt de grenswachter. "Dat gaat zomaar niet! Je mag niet met die olifant de grens over."
                    Dus die man weer terug naar huis met dat beest, om te bedenken wat hij dan moet doen.
                    Opeens heeft hij een idee.
                    Hij plakt 1 boterham op de snuit van de olifant en een andere op de kont van 't beest.
                    Dus hij weer terug naar de grens, en wil weer met de olifant de grens over.
                    Dus die grenswachter weer: "Meneer, wat denken wij wat we gaan doen?"
                    Zegt die man: "Ja hallo, ik maak toch zelf lekker uit wat ik tussen m'n brood doe!?"

--------

Jantje zit in de trein. Tegenover hem zit een man die een banaan pelt, er peper en zout op doet, en de banaan vervolgens uit het raam gooit...
                    "Waarom doet u dat?" vraagt Jantje.

Waarop de man zegt: "Ik lust geen banaan met peper en zout erop."

--------

9 van de 10 mensen vinden het leuk...

Groepsverkrachting

-------

Een Chinees, Een Amerikaan en een Nederlander zijn de enige overlevenden van een vliegtuigcrash.
                    Ze stranden op een onbewoond eiland. De Amerikaan neemt direct het heft in handen.
                    You take care of our hiding spot, zegt ie tegen de Nederlander.
                    Tegen de Chinees zegt ie: You take care of the supplies.
                    I'll take care of the food.
                    Dus ze gaan ieder hun eigen weg. Na een halve dag komen de Nederlander en Amerikaan terug, de Nederlander heeft een mooie hiding place gemaakt en de Amerikaan heeft genoeg eten. Ze missen alleen de Chinees nog. Na een tijd wachten besluiten ze hem op te zoeken. Na een half uurtje springt ineens de chinees uit een boom voor hun neus:
                    "SUPPLIESSSS!"

------

Jantje zit in de klas en de juf zegt "wie een vader heeft met 'n raar beroep is vanmiddag vrij"
                    Keesje: "mijn vader is bakker" "nee, dat is geen raar beroep" zegt de juf
                    Pietje: "mijn vader is timmerman" "nee, dat is geen raar beroep" zegt de juf
                    "en Jantje, wat doet jouw vader voor werk?" vraagt de Juf aan Jantje
                    "Hij is druivenplukker in Tibet" zegt Jantje. "Oh, dat is een raar beroep, jij mag vanmiddag thuisblijven"
                    Dus Jantje zit thuis en zijn moeder komt thuis en vraagt "ben je nu al thuis?"
                    Jantje: "Ja, de kinderen waarvan de vader een raar beroep had mochten thuisblijven"
                    "Wat had je dan gezegd?" vraagt moeder.
                    "Dat papa een druivenplukker in Tibet is"
                    zegt de moeder: "Oh Jantje dat heb je verkeerd verstaan, je vader heeft een druiper en zit in de ziektewet!"

Comment

• Bagger moppen, maar die van Supplies is wel lachen.

Comment

Bagger moppen, maar die van Supplies is wel lachen.
                        Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Prachtig

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Ik vind ze ook mooi ja .

Comment

• Ze heeft een mooi lichaam (al is ze wel heel mager), maar ze heeft een hypermottige trailer trash zero-brained bimbo kop. De dommigheid die ze uitstraalt is weerzinwekkend. Zo van die ogen die de wereld inkijken terwijl ze continu "Huh?" lijken te zeggen. Jezus wat een plant.

Comment

• Lovin it.

Comment

Het IS echt ook wel grappig.

dit was de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

dit was de foto
                                  nu zie ik het nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    nu zie ik het nog niet
                                    ² schoon kruisje

Comment

• de 1ste foto is voor mij ook een kruisje maar de 2de niet

Comment

• zo dan via foto-emmer

Comment

• de vader van dat meisje?

Comment

Working...
                                          X