Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtende fiero word VAAK gebruikt voor replica ferrari, lammbo's en andere wagens van te maken.. grappige is dat zoon fiero maar 1000 euro kost en de bodykit soms 5000 euro.
langs 1 kant als je met zoiets rondrijd mensen hebben het door jah, dan is het schaamtelijk.
langs de andere kant moet het volgens mij lachen zijn moest je ergens op een meeting komen, allemaal mensen die er rond komen staan, foto's beginnen te nemen. zeggen dat ze zooon lambo/ferarri/... geweldig vinden. zogezegde kenners al hun kennis over die auto beginnen op te sommen.
terwijl niemand eigenlijk doorheeft dat het een replica is.
ik denk dat ik zelf dan kreupel zou liggen van het lachen.
staat er trouwens eentje op 2dehands
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
back on topic now.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtendiene pikachu op pagina 8
+ YouTube Video
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
ik vind de details hier en daar wel rommelig
Comment
-
-
De beste rapper van Australië brengt je volgende hit.
spoel de eerste minuut maar door
+ YouTube Video
Comment
-
-
Hello my Dear,
Mijn miss is Rita ik wat browsen voorkeur voor een partner i zeug uw e-mail profiel Daarna ben ik geïnteresseerd in u,
ook graag weten dat u het meer,
en ik wil dat u een email sturen naar mijn e-mailadres, zodat ik kan u mijn foto voor u om te weten wie ik ben,
Hier is mijn e-mail box
(Vergeet de afstand of de kleur een leeftijd doet er niet toe, maar hou van heel veel zaken in het leven)
Gelieve Vergeet niet om contact met mij en remian beless,
yoors nieuwe vriend
Rita.
.................................................. .................................................. ..........................
Hello my Dear,
My is miss Rita i what browsing liking for a partner i sow your email profile after that i intrested in you,
also like to know you the more,
and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am ,
Here is my email Box
(Remember the distance or colour an age does not matter but love matters a lot in life )
Please Remeber to contact me and remian beless,
yoors new friend
Rita.
Comment
-
ze zeugt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Doet me zo aan mijn schooltijd denken, hoe dikwijls ik zo wel niet in de klas heb gezeten...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk BerichtenDoet me zo aan mijn schooltijd denken, hoe dikwijls ik zo wel niet in de klas heb gezeten...
+ YouTube Video
Net echt
Comment
Comment