Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

wel paar zalige fotokes tussen

Heeft er iemand niet nog een paar domme filmpjes voor een arme student?

Comment

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            wel paar zalige fotokes tussen

Heeft er iemand niet nog een paar domme filmpjes voor een arme student?
            ik en nog e moptje vo je, willy !

Een homo gaat naar de dokter voor een medisch onderzoek.
            Na een intensief onderzoek zegt de dokter : Willy, ik ga niet rond de pot draaien, ge hebt AIDS." Willy is aangeslagen, slaat bleek uit en vraagt : Dokter, wat moet ik nu doen ?"

De dokter zegt met een uitgestreken gezicht : Willy, ga naar huis en eet 2 liter pikante saus, een krop sla, 20 ongeschilde wortelen in hete chilisaus, 10 pikante pepers, 40 okkernoten en 40 pindanoten, een doos ontbijtgranen, en drink daar nog een liter pruimensap en een halve bak kriek bij.

Willy vraagt heel enthousiast : Zou dat mij dan kunnen genezen, dokter ?"

Neen gij" zegt de doker, het zal u WEL duidelijk maken waarvoor uw gat dient!"
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Een postbode loopt zijn laatste ronde, want hij gaat met pensioen . De hele buurt heeft afgesproken dat iedereen hem een cadeau geeft als afscheid. De postbode krijgt het ene mooie cadeau na het andere. Bij het laatste huis doet er een heel mooi blondje open. Ze trekt hem naar binnen, hup naar de slaapkamer, het bed op en ze geeft hem een vreselijke beurt De postbode vindt het schitterend en denkt: "Wat een cadeau! En het wordt nog gekker als-ie beneden komt, want daar staat een enorm luxe champagne-ontbijt voor hem klaar Als hij gegeten en gedronken heeft,bedankt-ie dat blondje uitvoerig voor de voor de aangename verassing! Zij zegt: "D'r is nog één ding, het ligt naast je bord." De postbode ziet een 1 euro munt liggen. Dus hij vraagt verbaasd waar dat nog voor is. Zegt het blondje ...... "Nou, toen ik aan mijn man vroeg wat voor een cadeau we voor jou zouden kopen zei hij: Fuck die postbode, geef 'm een euro!" "Maar dat ontbijt was míjn idee "'!!!
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ze deed zo lekker heet.

Ze zei "kom je vanavond, er is niemand thuis".

Waaaw, te gek.

Dus ik ging, belde aan, ... en inderdaad, er was niemand thuis.
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

"Ik heb een cavia" zegt Suzy in de klas.

"Ik heb een poes" zegt Mieke.

Jantje steekt ook zijn vinger op: "Ik heb er één van veertig centimeter."

Streng zegt de juf : "Blijf jij straks maar na."

Zegt Jantje: "jaja .... dacht ik wel"
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

eentje voor pirre

Een meisje mag voor de eerste keer uit met haar vriend, tot 2 uur 's nachts. Ongerust staat
                    vader haar op te wachten en wanneer ze om 2 uur verschijnt, vraagt hij onmiddelijk : "hoe is 't afgelopen ?". "Langs mijn linkerbeen".
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Comment

In een vliegtuig zegt de piloot bij het opstijgen :"welkom aan boord enz...". Maar hij vergeet de intercom uit te doen en zegt tegen de co-piloot "ik ga even schijten en als ik klaar ben geef ik de stewardess een beurt."
                        Maar dat hoort natuurlijk iedereen in het hele vliegtuig en de stewardess rent naar de cockpit om te waarschuwen dat de intercom nog aanstaat.
                        Zegt een passagier haar: "rustig aan, hij moet eerst nog schijten."
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wanneer twee Hollanders de Belgische grens willen oversteken worden ze tegengehouden door een zwaarbewapende patrouille van de Federale politie. Onder dreiging van een mitrajet, draait de bestuurder dan ook angstig zijn raampje naar beneden. "We zijn op zoek naar twee serieverkrachters!", roept één van de politiemannen. Onmiddellijk gaat het raampje terug dicht en beginnen de twee mannen te overleggen. Even later draait de bestuurder zijn raampje terug naar beneden: "Nou, we doen het man!"
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Leterme komt in Antwerpen en bezoekt de rosse buurt. Wanneer hij een knappe blondine ziet vraagt hij haar hoeveel "het"kost. De blondine antwoordt 49.60 euro.
                            "Wat ??!" zegt hij. "Weet u niet wie ik ben?"

Ja natuurlijk, zegt het meisje. jij bent onze eerste minister, maar daarom moet ik nog niet voor minder doen. "Nee, te veel"
                            zegt hij en gaat verder waarna hij een knappe brunette tegenkomt.
                            Ook hier stelt hij dezelfde vraag en zij antwoordt 37.20 euro.
                            "Nee nog teveel" zegt hij. "Het zou voor jullie een eer moeten zijn om de premier te mogen ontvangen!"

"Wel," zegt de brunette, "laten we het op een akkoordje gooien.

Als jij mijn rokje zo hoog kunt heffen als de belastingen, mijn broekje zo laag krijgt als de lonen, je lid kunt uithalen en hem zo groot kunt maken als het begrotingstekort, zo hard als het leven en er hem vervolgens kunt insteken, met dezelfde zachtheid als waarmee je het volk bedriegt,

dan is het voor u GRATIS."
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Een boerenknecht rijdt met zijn jeep over het land om de afsluitingen te controleren.
                              Na een paar minuten belt hij met zijn gsm de boer op en zegt :
                              "Boer, ik heb een probleem. ............Ik heb onderweg een zwaan
                              aangereden en nu zit die vast in de grill van mijn jeep.
                              Het ding spartelt zo hard dat ik het er niet uitkrijg.
                              Wat moet ik doen ?
                              "Achterin de jeep ligt een jachtgeweer", zegt de boer,
                              "schiet het af en wanneer het niet meer spartelt trek je het los
                              en gooi je het maar ergens in de bosjes."
                              "Oké", zegt de knecht en hij haakt in.
                              Tien minuten later belt hij echter terug naar de boer en zegt
                              "Boer, ik deed wat je gezegd hebt, ik heb het afgeschoten,
                              losgetrokken en in de kant gesmeten."
                              "Wat is het probleem dan nu weer ?" snauwt de boer.
                              "Het blauwe licht op zijn moto blijft flikkeren !"
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

fack
                                hard !

Een moslim komt te overlijden en gaat naar de hemel.

Hij is zeer opgewonden, want zijn leven lang heeft hij verlangd naar het ogenblik dat hij eindelijk

Mohammed zal ontmoeten.

Hij komt aan de hemelpoort en ziet een man met een baard.

“Mohammed ?”, vraagt hij.

“Neen mijn zoon, ik ben Petrus. Mohammed zit nog wat hoger.” , en Petrus wijst naar een ladder

die hoog in de wolken verdwijnt.

Uiterst gelukkig omdat Mohammed hoger zit dan Petrus, begint onze moslim de ladder te beklimmen.

Boven ontmoet hij een andere man met een baard.

“Neen, ik ben Mozes. Mohammed zit nog wat hoger.”

Mohammed nog hoger dan Mozes! Fantastisch, en onze vriend vliegt de volgende ladder omhoog.

Boven gekomen, ziet hij alweer een man met een baard.

“Mohammed ?”, vraagt hij nog maar eens.

“Neen, ik ben Jezus. Mohammed zit op de hoogste verdieping.”

Ongelooflijk, Mohammed zit helemaal bovenaan.

De volgende ladder wordt in een ijltempo beklommen en boven staat een statige man met een baard.

“Mohammed ?”, vraagt onze moslim buiten adem.

“Neen, ik ben God de Vader. Maar je ziet er nogal vermoeid en dorstig uit. Wil je soms wat drinken ?”

“Ja, een koffie graag.”

God de Vader draait zich om, klapt in de handen en roept : “Mohammed, een koffie en een pintje en

een beetje vlug !”
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

wel niet zo een goede versie. Ga er proberen zelf een betere te maken

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

fack
                                    hard !

Een moslim komt te overlijden en gaat naar de hemel.

Hij is zeer opgewonden, want zijn leven lang heeft hij verlangd naar het ogenblik dat hij eindelijk

Mohammed zal ontmoeten.

Hij komt aan de hemelpoort en ziet een man met een baard.

“Neen mijn zoon, ik ben Petrus. Mohammed zit nog wat hoger.” , en Petrus wijst naar een ladder

die hoog in de wolken verdwijnt.

Uiterst gelukkig omdat Mohammed hoger zit dan Petrus, begint onze moslim de ladder te beklimmen.

Boven ontmoet hij een andere man met een baard.

“Neen, ik ben Mozes. Mohammed zit nog wat hoger.”

Mohammed nog hoger dan Mozes! Fantastisch, en onze vriend vliegt de volgende ladder omhoog.

Boven gekomen, ziet hij alweer een man met een baard.

“Mohammed ?”, vraagt hij nog maar eens.

“Neen, ik ben Jezus. Mohammed zit op de hoogste verdieping.”

Ongelooflijk, Mohammed zit helemaal bovenaan.

De volgende ladder wordt in een ijltempo beklommen en boven staat een statige man met een baard.

“Mohammed ?”, vraagt onze moslim buiten adem.

“Neen, ik ben God de Vader. Maar je ziet er nogal vermoeid en dorstig uit. Wil je soms wat drinken ?”

“Ja, een koffie graag.”

God de Vader draait zich om, klapt in de handen en roept : “Mohammed, een koffie en een pintje en

een beetje vlug !”

Comment

Comment

alex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          alex
                                          lacht die jongen ni zo uit, die kan er ook niks aan doen...

Comment

Working...
                                          X