Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Heeft er iemand niet nog een paar domme filmpjes voor een arme student?
ik en nog e moptje vo je, willy !
Een homo gaat naar de dokter voor een medisch onderzoek.
Na een intensief onderzoek zegt de dokter : Willy, ik ga niet rond de pot draaien, ge hebt AIDS." Willy is aangeslagen, slaat bleek uit en vraagt : Dokter, wat moet ik nu doen ?"
De dokter zegt met een uitgestreken gezicht : Willy, ga naar huis en eet 2 liter pikante saus, een krop sla, 20 ongeschilde wortelen in hete chilisaus, 10 pikante pepers, 40 okkernoten en 40 pindanoten, een doos ontbijtgranen, en drink daar nog een liter pruimensap en een halve bak kriek bij.
Willy vraagt heel enthousiast : Zou dat mij dan kunnen genezen, dokter ?"
Neen gij" zegt de doker, het zal u WEL duidelijk maken waarvoor uw gat dient!"
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Een postbode loopt zijn laatste ronde, want hij gaat met pensioen . De hele buurt heeft afgesproken dat iedereen hem een cadeau geeft als afscheid. De postbode krijgt het ene mooie cadeau na het andere. Bij het laatste huis doet er een heel mooi blondje open. Ze trekt hem naar binnen, hup naar de slaapkamer, het bed op en ze geeft hem een vreselijke beurt De postbode vindt het schitterend en denkt: "Wat een cadeau! En het wordt nog gekker als-ie beneden komt, want daar staat een enorm luxe champagne-ontbijt voor hem klaar Als hij gegeten en gedronken heeft,bedankt-ie dat blondje uitvoerig voor de voor de aangename verassing! Zij zegt: "D'r is nog één ding, het ligt naast je bord." De postbode ziet een 1 euro munt liggen. Dus hij vraagt verbaasd waar dat nog voor is. Zegt het blondje ...... "Nou, toen ik aan mijn man vroeg wat voor een cadeau we voor jou zouden kopen zei hij: Fuck die postbode, geef 'm een euro!" "Maar dat ontbijt was míjn idee "'!!!
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Een meisje mag voor de eerste keer uit met haar vriend, tot 2 uur 's nachts. Ongerust staat
vader haar op te wachten en wanneer ze om 2 uur verschijnt, vraagt hij onmiddelijk : "hoe is 't afgelopen ?". "Langs mijn linkerbeen".
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
In een vliegtuig zegt de piloot bij het opstijgen :"welkom aan boord enz...". Maar hij vergeet de intercom uit te doen en zegt tegen de co-piloot "ik ga even schijten en als ik klaar ben geef ik de stewardess een beurt."
Maar dat hoort natuurlijk iedereen in het hele vliegtuig en de stewardess rent naar de cockpit om te waarschuwen dat de intercom nog aanstaat.
Zegt een passagier haar: "rustig aan, hij moet eerst nog schijten."
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Wanneer twee Hollanders de Belgische grens willen oversteken worden ze tegengehouden door een zwaarbewapende patrouille van de Federale politie. Onder dreiging van een mitrajet, draait de bestuurder dan ook angstig zijn raampje naar beneden. "We zijn op zoek naar twee serieverkrachters!", roept één van de politiemannen. Onmiddellijk gaat het raampje terug dicht en beginnen de twee mannen te overleggen. Even later draait de bestuurder zijn raampje terug naar beneden: "Nou, we doen het man!"
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Leterme komt in Antwerpen en bezoekt de rosse buurt. Wanneer hij een knappe blondine ziet vraagt hij haar hoeveel "het"kost. De blondine antwoordt 49.60 euro.
"Wat ??!" zegt hij. "Weet u niet wie ik ben?"
Ja natuurlijk, zegt het meisje. jij bent onze eerste minister, maar daarom moet ik nog niet voor minder doen. "Nee, te veel"
zegt hij en gaat verder waarna hij een knappe brunette tegenkomt.
Ook hier stelt hij dezelfde vraag en zij antwoordt 37.20 euro.
"Nee nog teveel" zegt hij. "Het zou voor jullie een eer moeten zijn om de premier te mogen ontvangen!"
"Wel," zegt de brunette, "laten we het op een akkoordje gooien.
Als jij mijn rokje zo hoog kunt heffen als de belastingen, mijn broekje zo laag krijgt als de lonen, je lid kunt uithalen en hem zo groot kunt maken als het begrotingstekort, zo hard als het leven en er hem vervolgens kunt insteken, met dezelfde zachtheid als waarmee je het volk bedriegt,
dan is het voor u GRATIS."
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Een boerenknecht rijdt met zijn jeep over het land om de afsluitingen te controleren.
Na een paar minuten belt hij met zijn gsm de boer op en zegt :
"Boer, ik heb een probleem. ............Ik heb onderweg een zwaan
aangereden en nu zit die vast in de grill van mijn jeep.
Het ding spartelt zo hard dat ik het er niet uitkrijg.
Wat moet ik doen ?
"Achterin de jeep ligt een jachtgeweer", zegt de boer,
"schiet het af en wanneer het niet meer spartelt trek je het los
en gooi je het maar ergens in de bosjes."
"Oké", zegt de knecht en hij haakt in.
Tien minuten later belt hij echter terug naar de boer en zegt
"Boer, ik deed wat je gezegd hebt, ik heb het afgeschoten,
losgetrokken en in de kant gesmeten."
"Wat is het probleem dan nu weer ?" snauwt de boer.
"Het blauwe licht op zijn moto blijft flikkeren !"
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment