Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verborgen camera

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Stoer

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
        Stoer

+ YouTube Video

Ma FAK

Comment

• + YouTube Video

Comment

Stoer

+ YouTube Video
            OWNED

Comment

• goh is dat niet die ene scene uit never back down?

Comment

• Om het op zijn Hollands te zeggen "Nou lullig"

Comment

Stoer

+ YouTube Video
                  onder het motto "niet te veel show verkopen"

Comment

Verborgen camera

+ YouTube Video

Mja, ik zou ook zwaar uithalen dat ie ineens op mijnen auto begint te schilderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      goh is dat niet die ene scene uit never back down?
                      klopt

Comment

• vooral hilarisch hoe ze er maar op te staan kijken, hoe de "schilder" slaag krijgt.
                        ipv te helpen, neen rustig verder filmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Mja, ik zou ook zwaar uithalen dat ie ineens op mijnen auto begint te schilderen
                          ok, maar niet als ze uitleggen dat het verborgen kamera is en dat het wsschl waterverf is en er zo afkan, die kerel heeft een probleem.

kvind het straf dat diene kerel niet terugslaagt, ik zou die ook al rap een peer verkocht hebben
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Komt een man bij de waarzegster, en vraagt:
                            "Wat gaat er gebeuren?"
                            De waarzegster kijkt in haar glazen bol, en zegt:
                            "Morgen overlijdt uw schoonmoerder plotseling!"
                            "Ja," zegt de man, "dat weet ik wel...
                            ... maar wordt ik ook vrijgesproken?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              Komt een man bij de waarzegster, en vraagt:
                              "Wat gaat er gebeuren?"
                              De waarzegster kijkt in haar glazen bol, en zegt:
                              "Morgen overlijdt uw schoonmoerder plotseling!"
                              "Ja," zegt de man, "dat weet ik wel...
                              ... maar wordt ik ook vrijgesproken?"
                              Leuk, zo'n mopje met schrijffouten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Leuk, zo'n mopje met schrijffouten.
                                copy paste

Comment

• Onzen Freddy

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                    copy paste
                                    Uitleggen en peetjes tekenen (jij zal die uitdrukking ook wel kennen) ...

120d Hatch Edition Sport

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Stukjes uit Mock The Week...die met z'n brilletje (Frankie Boyle) is werkelijk geniaal...

Comment

• Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het ziekenhuis.
                                        Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood,krijgt ze een visioen.

Ze ziet God en vraagt: "Is mijn uur gekomen?"
                                        God antwoordt: "Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8dagen tegoed".

Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een facelift en een
                                        liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen,
                                        haar borsten te laten corrigeren... kortom: "The Works"
                                        Nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.

Na haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het ziekenhuis
                                        en wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat.

Dood

In de hemel aangekomen vraagt ze aan God:
                                        "Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had!
                                        Waarom heb je me laten omver rijden door die ambulance?"

Zegt God: "Meid, ik had je niet herkend!!!

Comment

• If Nissan Motorsports is called Nismo, what would Honda Motorsports be called?

Comment

Working...
                                          X