Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bah kerels......Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te posten.

Comment

• FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK MA ZO LELIJK. I wouldn't even do it for a dollar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK MA ZO LELIJK. I wouldn't even do it for a dollar
        vor de verniet oek ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          ik vraag me wel af hoe je op zo een site terechtkomt
          tis wel raar dat gij de enige zijt die die vraag stelt al de rest is gefixeerd op die fotos.

ter info: die site heb ik gekregen van een iemand op het werk die daar 200 m vanaf woont .
          Last edited by ; 10/11/2008, 11:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik vraag me wel af hoe je op zo een site terechtkomt
            Idem

Ik durfde wel niet op de thumbnails te klikken

Comment

• Last edited by ; 10/11/2008, 23:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Knap dat die beaver dat zo maar toe laat

Comment

• Comment

• http://www.wolbert.nl/occasion_info....eight=&id=a801#

Opties:Deze bijzondere auto is van een bekende Nederlandse zangeres geweest. Het is een speciale RS lightweight-uitvoering door het ONTBREKEN van: dashboardkastje, schakelpook, achterruitewisser, radio en diverse laklagen.

Bijzonderheden:Let ook op de kunstzinige kleuraccenten op de carosserie. Een ander bijzonder detail aan de auto is dat deze nog nooit een onderhoudsbeurt heeft gehad, en toch nog loopt. Wat een kwaliteit ! Daarnaast zit er in de banden nauwelijks lucht, wat hem nog een stuk lichter maakt. Auto wordt afgeleverd met garantie tot aan de bouvier, een gratis gastoptreden van deze vermaarde artieste en haar 'greatest hits' CD !

Comment

• Wat een hok!

Vreemd dat ie bij Wolbert staat, want dat is een gerenommeerde naam in youngtimerland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Wat een hok!

Vreemd dat ie bij Wolbert staat, want dat is een gerenommeerde naam in youngtimerland.
                          Die mensen zullen ook humor hebben zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            http://www.wolbert.nl/occasion_info....eight=&id=a801#

Opties:Deze bijzondere auto is van een bekende Nederlandse zangeres geweest. Het is een speciale RS lightweight-uitvoering door het ONTBREKEN van: dashboardkastje, schakelpook, achterruitewisser, radio en diverse laklagen.

Bijzonderheden:Let ook op de kunstzinige kleuraccenten op de carosserie. Een ander bijzonder detail aan de auto is dat deze nog nooit een onderhoudsbeurt heeft gehad, en toch nog loopt. Wat een kwaliteit ! Daarnaast zit er in de banden nauwelijks lucht, wat hem nog een stuk lichter maakt. Auto wordt afgeleverd met garantie tot aan de bouvier, een gratis gastoptreden van deze vermaarde artieste en haar 'greatest hits' CD !

Lol. Nog voor geen 50 euro.

Comment

• The chair for man

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Hij doet toch iets aan zijn lijn.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X