Bah kerels......Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te posten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK MA ZO LELIJK. I wouldn't even do it for a dollar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vraag me wel af hoe je op zo een site terechtkomtal de rest is gefixeerd op die fotos.
ter info: die site heb ik gekregen van een iemand op het werk die daar 200 m vanaf woont .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vraag me wel af hoe je op zo een site terechtkomt
Ik durfde wel niet op de thumbnails te klikken
Comment
-
-
Comment
-
http://www.wolbert.nl/occasion_info....eight=&id=a801#
Opties:Deze bijzondere auto is van een bekende Nederlandse zangeres geweest. Het is een speciale RS lightweight-uitvoering door het ONTBREKEN van: dashboardkastje, schakelpook, achterruitewisser, radio en diverse laklagen.
Bijzonderheden:Let ook op de kunstzinige kleuraccenten op de carosserie. Een ander bijzonder detail aan de auto is dat deze nog nooit een onderhoudsbeurt heeft gehad, en toch nog loopt. Wat een kwaliteit ! Daarnaast zit er in de banden nauwelijks lucht, wat hem nog een stuk lichter maakt. Auto wordt afgeleverd met garantie tot aan de bouvier, een gratis gastoptreden van deze vermaarde artieste en haar 'greatest hits' CD !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een hok!
Vreemd dat ie bij Wolbert staat, want dat is een gerenommeerde naam in youngtimerland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichtenhttp://www.wolbert.nl/occasion_info....eight=&id=a801#
Opties:Deze bijzondere auto is van een bekende Nederlandse zangeres geweest. Het is een speciale RS lightweight-uitvoering door het ONTBREKEN van: dashboardkastje, schakelpook, achterruitewisser, radio en diverse laklagen.
Bijzonderheden:Let ook op de kunstzinige kleuraccenten op de carosserie. Een ander bijzonder detail aan de auto is dat deze nog nooit een onderhoudsbeurt heeft gehad, en toch nog loopt. Wat een kwaliteit ! Daarnaast zit er in de banden nauwelijks lucht, wat hem nog een stuk lichter maakt. Auto wordt afgeleverd met garantie tot aan de bouvier, een gratis gastoptreden van deze vermaarde artieste en haar 'greatest hits' CD !
Comment
-
Comment