Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb ik me nu miszien of waren Jos Gheysen en kongingin Fabiola daar ook bij ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Choir Act (cfr. Sister Act)?
        Het is in de mode om in collectieve klassieke gezelschappen moderne muziek te spelen, me dunkt.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Als gij denkt dat ik elke dag den tijd heb om dat te doen
          ze zijn echt goe

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

"Get rid of your bush"

Comment

• Een man spreekt een vrouw aan op straat.
                'Pardon mevrouw, mag ik voor 100 euro eens in uw borsten bijten ?'

- 'U bent ziek !' antwoordt ze en loopt weg.

De man achtervolgt haar en spreekt haar nogmaals aan.

- 'Mag ik dan in uw borsten bijten voor 1000 euro ?', vraagt hij.

-'Luister eens hier, ik ben niet van dat type ! Begrepen ?'

De man geeft niet op.

- 'Laat u me dan eens in uw borsten bijten voor 10 000 euro ?'

Nu begint ze te twijfelen ..

- 'Hmmm, 10 000 euro ? Goed dan, maar niet hier. Ergens op een afgelegen plekje.'

Ze gaan samen naar een donker steegje, ze maakt haar blouse open en
                ontbloot haar prachtige borsten.

De man stort er zich dadelijk op, begint ze te strelen, te kneden, te
                kussen, te likken en stopt zijn hoofd ertussen. Bijten doet hij evenwel niet.

De vrouw wordt ongeduldig en vraagt :

- 'Gaat u nu eindelijk eens bijten ?'

- 'Neen', antwoordt hij, 'dat is veel te duur !!'

Comment

• Comment

• Die's goe

Comment

• Er lopen 2 kleuters over straat. zegt de 1 tegen de ander: kijk, daar ligt een condoom onder het viaduct! vraagt de andere: wat is een viaduct?

Comment

• Nog eentje dan...

Wat doet een blondje 's ochtends als ze wakker wordt?

Opstaan, zich aankleden en naar huis gaan!

Comment

• een oud vrouwtje gaat een bankkantoor binnen voor een storting en vraagt achter de directeur.
                          "mijnheer , ik zou graag 1miljoen euro storten. ik heb het hier al bij in men tasje"
                          "tuurlijk, geen probleem" zegt de directeur, "maar hoe kom jij aan al dat geld als ik zo nieuwsgierig mag zijn."
                          "met weddenschappen"
                          "met te weden? hoe dat."
                          "wel ik wed voor alles en iedereen" gaat ze verder "zo wed ik voor 25000€ dat jij vierkante ballen hebt."
                          de directeur begint te lachen en vraagt. "meen je dat nu? voor 25000€"
                          "tuurlijk" zegt het vrouwtje "ik wed voor 25000€ dat u vierkante ballen heeft. akkoord?"
                          de directeur denkt even en
                          "oké ik ga akkoord voor 25000€"
                          "dan hebben we een weddenschap" zegt het vrouwtje "aangezien het toch om veel geld gaat, spreken we best af met een advocaat. laat ons zeggen morgen om 10u hier?"
                          "afgesproken"
                          's avonds begint de directeur toch te twijfelen en kijkt verschillende keren zijn ballen na of ze nu toch niet vierkant zijn. Maar neen hoor alles normaal.
                          de dag nadien om 10u staat dus dat vrouwtje daar samen met een advocaat. "Zou je je broek willen laten zakken, voor de controle?" vraagt ze
                          de bankdirecteur doet zijn broek uit, en het vrouwtje komt dichter om te kijken. "mag ik ze ook even voelen, kwestie van zeker te zijn?"
                          de bankdirecteur knikt, en dus neemt het vrouwtje zijn ballen vast.
                          ondertussen ziet de directeur echter dat de advocaat steeds roder wordt en met zijn hoofd tegen de muur begint te slaan.
                          "mag ik vragen wat er met uw advocaat gaande is?
                          "niets" antwoord ze "ik had gewoon met hem voor 125000€ gewed dat ik om 10u deze morgend de ballen van een bankdirecteur in mijn handen ging hebben"

Comment

• ge zijt er bij vergeten te vertellen da ze met haren advocaat voor 50.000 euro had gewed

kwestie van het winstoogmerk niet uit het oog te verliezen, nietwaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              een oud vrouwtje gaat een bankkantoor binnen voor een storting en vraagt achter de directeur.
                              "mijnheer , ik zou graag 1miljoen euro storten. ik heb het hier al bij in men tasje"
                              "tuurlijk, geen probleem" zegt de directeur, "maar hoe kom jij aan al dat geld als ik zo nieuwsgierig mag zijn."
                              "met weddenschappen"
                              "met te weden? hoe dat."
                              "wel ik wed voor alles en iedereen" gaat ze verder "zo wed ik voor 25000€ dat jij vierkante ballen hebt."
                              de directeur begint te lachen en vraagt. "meen je dat nu? voor 25000€"
                              "tuurlijk" zegt het vrouwtje "ik wed voor 25000€ dat u vierkante ballen heeft. akkoord?"
                              de directeur denkt even en
                              "oké ik ga akkoord voor 25000€"
                              "dan hebben we een weddenschap" zegt het vrouwtje "aangezien het toch om veel geld gaat, spreken we best af met een advocaat. laat ons zeggen morgen om 10u hier?"
                              "afgesproken"
                              's avonds begint de directeur toch te twijfelen en kijkt verschillende keren zijn ballen na of ze nu toch niet vierkant zijn. Maar neen hoor alles normaal.
                              de dag nadien om 10u staat dus dat vrouwtje daar samen met een advocaat. "Zou je je broek willen laten zakken, voor de controle?" vraagt ze
                              de bankdirecteur doet zijn broek uit, en het vrouwtje komt dichter om te kijken. "mag ik ze ook even voelen, kwestie van zeker te zijn?"
                              de bankdirecteur knikt, en dus neemt het vrouwtje zijn ballen vast.
                              ondertussen ziet de directeur echter dat de advocaat steeds roder wordt en met zijn hoofd tegen de muur begint te slaan.
                              "mag ik vragen wat er met uw advocaat gaande is?
                              "niets" antwoord ze "ik had gewoon met hem voor 125000€ gewed dat ik om 10u deze morgend de ballen van een bankdirecteur in mijn handen ging hebben"
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              ge zijt er bij vergeten te vertellen da ze met haren advocaat voor 50.000 euro had gewed

kwestie van het winstoogmerk niet uit het oog te verliezen, nietwaar
                              Ze heeft er zelfs nog, netto, het dubbele uitgehaald ...... (125.000 - 25.000 = 100.000)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                Ze heeft er zelfs nog, netto, het dubbele uitgehaald ...... (125.000 - 25.000 = 100.000)
                                tuscani is een vuile postaanpasser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                                  Er lopen 2 kleuters over straat. zegt de 1 tegen de ander: kijk, daar ligt een condoom onder het viaduct! vraagt de andere: wat is een viaduct?
                                  Deed me denken aan dit:

+ YouTube Video

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Goeie stunt!

Comment

• Moest het echt zijn wel ja. Ik heb niet echt moeten lachen.
                                        Behalve met dat laatse beeld over swingvoters

Comment

• Ik heb echt op die tab geklikt

Comment

Working...
                                          X