Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Invisible rope

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Pictures taken at the right moment:

Comment

• Comment

• Comment

• De schaamluis word ernstig met uitsterven bedreigd!.

De vrouwen scheren zich tegenwoordig helemaal kaal van onderen.

Comment

Vet!

Comment

• een leuke benaming voor Gerard Joling. De zangeres zonder kut!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Fak die haai moet toch fake zijn?

Comment

• Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub. Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek. Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
                            MAN: "Hallo"
                            VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"

MAN: "Ja"
                            VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"

MAN: "Natuurlijk, . als je het mooi vindt moet je het kopen."
                            VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2006 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."

MAN: "Hoeveel kost ie?"
                            VROUW: "80,000 euro"

MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
                            VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."

MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
                            VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"

MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
                            De man hangt op. ........

De andere mannen in de kleedkamer kijken vol
                            verbazing naar hem.
                            Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"

Comment

• Comment

• @Leftlane, te grappig gewoon

En dan kunnen ze wel rennen!!

Comment

• Schitterende reeks

Comment

• Waarom heeft een nederlander zulke grote neusgaten?

De lucht is toch gratis.

Comment

• Hollandermoppen...hoe lang is dat geleden...bijna 2 decennia

Hoe heet een mooie hollander?

Een beauty case!

En on that bombshell...

Comment

Comment

• Drie bouwvakkers, Jan, Piet en Kees, meken er een gewoonte van hun lunchtrommeltje 's middags te legen op de bovenste verdieping van de wolkenkrabber die ze helpen bouwen.
                                          op een dag stappen ze weer op de steiger op de bovenste verdieping en openen hun brooddoos.
                                          Jan trekt een vies gezicht en schreeuwt: "bah, alweer kaas"!!! en gooit zijn sneetjes brood naar beneden.
                                          Piet bekijkt zijn lunch, wordt eveneens kwaad en schreeuwt: "bah, alweer ham" en zeilt ook zijn boterhammen op een reis van 50 verdiepingen naar beneden.
                                          Als ook Kees onder het mom van "bah, alweer pindakaas" zijn brood naar beneden heeft gesmeten, maken de collega's en makkers een afspraak.
                                          Als ze de volgende dag hetzelfde in hun lunchtrommel aantreffen, zullen ze zelf naar beneden springen.
                                          de volgende middag zijn ze op weg naar hun vaste eetstek, in hoopvolle verwachting van wat hen te wahten staat. ALs eerste opent Jan zijn trommel, ziet dat het weer kaas is en springt naar beneden. Dan is Piet aan de beurt. Hij constateert ham en duikt Jan achterna. Kees opent voorzichti het doosje, ruikt pindakaas en springt de diepte in.
                                          vanwege de ontstane chaos op de begane grond wordt besloten de vrienden en collega's gezamenlijk te begraven. luid huilend staan de weduwes aan het graf hun mannen op te hemelen. Jan's vrouw brult het uit: "het was toch zo'n schat, elke dag braaf zijn boterhammetjes met kaas mee en nooit klaagde hij ergens over". Piet's vrouw beaamt dit door te melden dat ook hij nooit moeilijk deed over zijn botrhammetjes met ham. de vrouw van Kees is werkelijk ontroostbaar en ondanks het feit dat ze het roerend met de andere 2 eens is, voegt ze er aan toe: "ja, Kees was ook nooit moeilijk, het was zo'n schat, hij smeerde zelfs z'n eigen brood"...

Comment

Working...
                                          X