Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mop zo oud als de strooiwagens

Comment

• hier zijn ze nogthans deze morgend nog voorbijgekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk! Dat ene meisje van n° 1 is spijtig genoeg dood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Leuk! Dat ene meisje van n° 1 is spijtig genoeg dood.
          Fijne dood...

Comment

• auw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Op school ook al gedaan

Of mensen kleine stroomstootjes geven waar niets mis mee kan lopen, echt nog grappig hoe sommige verschieten

Comment

• Hoe vaak dat ik al niet aan den elentrik gehongen heb als ik iets moest repareren
                Dan vraagt ge aan iemand om den elentrik af te zetten, is dat gedaan zegt die persoon, en al ge d'r aan bezig zijt merkt ge dat dat niet het geval is
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoop voor de moderne maatschappij Gelukkig zijn ze niet allemaal zo

't Is wel al een oud filmpje, maar ik ben het hier nog niet tegengekomen...

Comment

• Twee Marokkanen lopen door de straat tot ze opeens een bord zien waarop staat:
                    "Word blank voor slechts 15 €"
                    De twee maroufen draaien hun zakken binnenste buiten en ontdekken dat één van hen een briefje van 20 € heeft en de andere één van 10 €.
                    Omdat geen één van de twee precies 15 € heeft, geraken ze er niet over uit hoe ze allebei blank kunnen worden.
                    Uiteindelijk heeft één van hen een inval en zegt :
                    "Gij pak de 20 Euro en ga binne, as gij dan blank geworre zeit, ge geef an mij 5 euro en dan ik hep 15 euro en ikke kan ok worre blank!"
                    "Ok" zegt de andere marouf en dus gaat hij binnen en na ongeveer 10 minuten komt hij terug buiten en ongelooflijk; hij is blank, blond, heeft blauwe ogen en kan met mes en vork eten!
                    "god verdom" zegt de andere marouf, "et ies echt war, snel gef mij de 5 euro dan kan ik ok blank worre!!"
                    Zegt den andere: "Kust mijn kloten, vuile makak! Zoekt godverdomme een job!"

Comment

• in opvolging van de vorige

[FONT='Arial','sans-serif']EEN IRANIER IS VOOR HET EERST IN BELGIE[/FONT][FONT='Arial','sans-serif'].. [/FONT][FONT='Arial','sans-serif']
                      Opgewonden houdt hij de eerste de beste die hij tegenkomt aan en zegt

'Goedendag meneer den Belg, u veel bedankt voor mij opnemen
                      in u mooi land....

Hij krijgt als antwoord: 'Heej fuck, niex Belg, ik ben
                      Marokkaan man, weet je....

De Iraniër spreekt de volgende voorbijganger aan:
                      'Dank u meneer den Belg dat ik met mijn familie hier mag.....
                      Weer wordt hij onderbroken:
                      ?Nieks Belg, ik is Turk...'

De Iraniër loopt verder en spreekt de volgende die hij tegenkomt aan:
                      'Meneer den Belg, iek wil u bedanken voor de vele gastvrijheid
                      van u land voor mij'
                      Waarop de aangesprokene antwoordt:
                      'Heej man, sie je niet dat ik soewart ben, ik ben Kongolees...'

Vertwijfeld vraagt de Iraniër:
                      'Maar waar zijn dan die Belgen?'

De Kongolees tikt op zijn gouden rolex,
                      trekt zijn wenkbrauwen op en zegt:

'
                      'DIE WERKEN TOT HALF ZES.....'
                      [/FONT]

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video

Comment

• Een man komt elke dag op kantoor, wandelt naar een
                              vrouwelijke collega toe, gaat dichtbij haar staan, ruikt eens goed en zegt
                              haar dat haar haren lekker ruiken. Na een week waarbij die man dat elke
                              dag deed, wordt die vrouw het beu en gaat ze naar Personeelszaken
                              om een klacht neer te leggen.
                              Zonder de identiteit van die man vrij te geven vertelt ze
                              wat die collega doet en dat ze een klacht wil neerleggen voor
                              ongewenste seksuele intimiteiten.
                              De persoon van personeelszaken is wat verwonderd door
                              deze formele klacht en vraagt: "Komaan, altijd zo politiek correct doen.
                              Wat is er zo seksueel bedreigend aan een collega die tegen je zegt dat
                              je haren lekker ruiken?"
                              De vrouw antwoordt: "Het is Firmin , de dwerg"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Kort maar krachtig

Comment

• Comment

• Voor de west-vlamingen onder ons:

+ YouTube Video
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X