Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k zal het naar hier kopieren, is makkelijker.

11/12 Spekgladde parking in Wilrijk decor voor slapstick-botsing

De park and ride-zone naast de R11 in Wilrijk zal nooit meer dezelfde zijn. Gisterochtend raakten er vier auto's, een takelwagen én een politiecombi betrokken bij een even hilarische als trieste botsing. Oorzaak: het spiegelgladde wegdek.

In de regio Antwerpen lag de ijzelvorming gisterochtend aan de basis van een reeks ongevallen. Op de Groenenborgerlaan in Wilrijk knalde een 35-jarige Zwijndrechtenaar tegen een boom. Niet grappig: hij raakte zwaargewond.

Even verderop, op het kruispunt van de Prins Boudewijnlaan met de R11, vielen geen gewonden, maar het ongeval solliciteert wel naar een slapstickplekje in een aflevering van het legendarische Comedy Capers. Want wat er gebeurde is 'te gek voor woorden'.

“Rond 8.20u wil een automobilist de park and ride verlaten”, probeert politiewoordvoerder Sven Lommaert het verhaal te reconstrueren. “De auto begint te slippen en botst tegen de omheining. Zonder al te veel erg, maar de auto kan niet op eigen kracht weggeraken.”
    Carambole

De opgeroepen takelwagen begint ook te slippen op het parkeerterrein. Hij ramt een geparkeerde Mercedes. Die schuift door tegen een geparkeerde Peugeot, die op zijn beurt tegen een geparkeerde Renault botst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Raar...rookte jij geen roltabak? Ik herinner mij dat nog te hebben gelezen hier. Very strange
      Ik heb dat hier al een paar keer vermeld bij rookstoppers en zo.

In m'n beginjaren hier op het forum rookte ik nog wel hoor.

'k rolde idd samson.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heeft wss hier al wel gestaan, maar goed...

Comment

• Bouten zaten niet vast ofzo??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Dat wordt gedaan hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Hehe, 'k heb gelijk hetzelfde gepost bij knappe filmpjes ...

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Sarko aan de rol met Merkel! Wat zal Bruni daarvan zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Bouten zaten niet vast ofzo??
                    Foutje .. kan gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                      Foutje .. kan gebeuren
                      idd

Comment

• Kennen jullie deze al?

Sweet revange!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                          http://www.dumpert.nl/mediabase/3283...egslepen_.html

Kennen jullie deze al?

Sweet revange!!
                          welcome to last week!!

Comment

Kennen jullie deze al?

Sweet revange!!
                            zie post 1771

Comment

Kennen jullie deze al?

Sweet revange!!
                              lijkt mij toch niet echt te kunnen? toch? toevallig staat iemand dit te filmen. En waarom draaien de achterwielen ook niet mee, het is toch AWD?

Comment

• Er zijn 2 versies, eentje met 4wd en eentje met enkel FWD.
                                Maar ik denk dat de 4wd ook niet permanent is, dus de achterwielen die enkel aangedreven worden als de voorwielen doorslippen.

Comment

• Zalig

Wat een zielige takelwagen trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Bouten zaten niet vast ofzo??
                                    of te kort

Comment

• Comment

• + YouTube Video

Comment

• Weird Al Yankovic - Bedrock Anthem (RHCP parodie)

+ YouTube Video
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X