Repost, maar deze is ook wel goed: http://www.youtube.com/watch?v=FNeB8oSZQHM
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenzal er wel voor gedaan zijn zeker.
Niet meer doen als ik juist aan het eten ben btw
BTW, uw eten over uw toetsenbord geproest of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOK, je ziet dat die vent onnozel gaat doen, maar wat hij doet is gewoon echt stóm.
BTW, uw eten over uw toetsenbord geproest of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk bedoel dat het echt fake is, ik kan me niet voorstellen dat je vrolijk je vinger er af zaagt en dan pas gaat rondspringen, vanaf dat die zaag je vinger raakt trek je direct terug en je weet ook direct wat er gebeurd is. Nu is het na enkele sec dat (hij doet alsof hij) het door heeft.
Dat eerste kan fake zijn. Wel niet slecht geacteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOh, ik dacht dat je het over dat tweede filmpje met die loopband had.
Dat eerste kan fake zijn. Wel niet slecht geacteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNee dat tweede straalt de loempigheid er zo af, je weet dat ie op z'n bek gaat gaan en toch doet ie het
Straks zeker aan mijn vriendin laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIdd. En ik had nooit gedacht dat het zó grappig ging zijn. Ik had eerder iets belachelijks verwacht.
Straks zeker aan mijn vriendin laten zien.
vriendin: "Kan niet!"
Bifi: "Jawel, kijk maar"
**zet filmpje op**
vriendin: "Bwa, bekan, blijven zoeken"
Bifi:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBifi: "kijk, kijk, ik heb iemand gevonden die loemper is dan ik"
vriendin: "Kan niet!"
Bifi: "Jawel, kijk maar"
**zet filmpje op**
vriendin: "Bwa, bekan, blijven zoeken"
Bifi:
Zak!
Comment
-
-
Han Solo: http://www.youtube.com/watch?v=kRim3...eature=related
Zijn we ook eens naar weest kijken. We zaten op de tweede rij, maar er kwam helaal niemand op de eerste zitten. Mijn vriendin was de Sonja van dienst.En niet alleen bij Han Solo trouwens. De acts daarna (eentje was die "van de Colruyt" en van de andere ken ik naam ook niet meer) maakten ook dankbaar gebruik van haar.
Edit:
Tweede act was Philippe Geubels.Last edited by Beta; 03/08/2008, 19:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichtengespot in Oostende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHan Solo: http://www.youtube.com/watch?v=kRim3...eature=related
Zijn we ook eens naar weest kijken. We zaten op de tweede rij, maar er kwam helaal niemand op de eerste zitten. Mijn vriendin was de Sonja van dienst.En niet alleen bij Han Solo trouwens. De acts daarna (eentje was die "van de Colruyt" en van de andere ken ik naam ook niet meer) maakten ook dankbaar gebruik van haar.
Edit:
Tweede act was Philippe Geubels.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Zalig idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Hier nog een paar:
For the birds
Lifted
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa"s de kortfilm die wordt vertoond voor WALL-E.
Zalig iddEn in de running voor een oscar!
Comment
-
Bronstige stier bespringt boer
Een Poolse boer is in het ziekenhuis beland nadat hij werd aangevallen door een bronstige stier. Het dier verwarde de arme agrariër met een loopse koe.
De stier rukte de kleren van het lijf van de 68-jarige boer Stan Markowski. Die had voordien de koeien verzorgd op z'n veebedrijf in het plaatsje Wies Dlugie. Stan probeerde de verliefde stier van zich af te schudden, maar het beest liet niet af. Wat volgde was een dolle achtervolging op het erf en door de weilanden.
"De stier rook aan de kleren van mijn vader dat die tussen de koeien had gezeten en dacht die helemaal klaar was om tot de daad over te gaan", doet dochter Danuta het verhaal. "Wanneer mijn pa niet wilde ingaan op zijn avances, ging de stier door de rooie. Het beest nam hem op de hoorns, zwaaide hem heen en weer en rukte de kleren van mijn pa z'n lijf".
Helemaal bebloed en compleet naakt kon de Poolse boer toch ontkomen. De man moest opgenomen worden in het ziekenhuis.
BRON
HLN maandag 4 augustus 2008- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
So?
Die man supportert misschien voor Ferrari?
Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichtengespot in Oostende.
Comment
Comment