Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Goed op tijd.
    Hij zal wel dood zijn nu.

Comment

• Paris Hilton verondersteld dat ze presidentskandidate is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
        Paris Hilton verondersteld dat ze presidentskandidate is

http://www.funnyordie.com/videos/64ad536a6d
        Super

I'll see you at the debate b*tches.

Comment

• lmao
          -

Comment

• Shane MacGowan van The Pogues bij Luk Alloo

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Soort van Umbrella-cover:

SORRY!! I GOT A COPYRIGHTS CLIAM AND HAD TO DO AN AUDIOSWAP... New Music is :artist: 009 Sound Systemsong: High All Dayit's on YOUTUBE AUDIOSWAPSpoof of the ...
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Spaanse winkelier ontdekt euro met Homer Simpson

De Spaanse uitbater van een snoepwinkel heeft een merkwaardige ontdekking gedaan in zijn kassa. Toen hij het geld wilde natellen, zag hij plots een euromuntje met het hoofd van tekenfilmfiguur Homer Simpson. Normaal gezien had daar het hoofd van de Spaanse koning moeten staan.

"Dit moet het werk van een professional zijn. Het is indrukwekkend", zegt hij. Het is tot nu toe het enige muntstuk met Homer Simpson dat in Europa is opgedoken. Een slechte zaak is het zeker niet, want mensen hebben de winkelier al twintig euro aangeboden voor het muntstuk. (gb)
                  08/08/08 23u34

www.hln.be = BRON

Comment

• Republikeinse propaganda

There is an "Old Version" and a "New Version."... Two Different Versions! Two Different Morals!

OLD VERSION:
                    The ant works hard in the withering heat all summer long, building his house and laying up supplies for the winter.

The grasshopper thinks the ant is a fool and dances and plays the summer away.

Come winter, the ant is warm and well fed. The grasshopper has no food or shelter, so he dies out in the cold.

Moral of the story: Be responsible for yourself!

NEW VERSION:
                    The ant works hard in the withering heat all summer long, building his house and laying up supplies for the winter.

The grasshopper thinks the ant is a fool and dances and plays the summer away.

Come winter, the shivering grasshopper calls a press conference and demands to know why the ant should be allowed to be warm and well fed while others are cold and starving.

CBS, NBC, PBS, CNN, and ABC show up to provide pictures of the shivering grasshopper next to a video of the ant in his comfortable home with a table filled with food. America is stunned by the sharp contrast.

How can this be, that a country of such wealth, this poor grasshopper is allowed to suffer so?

Kermit the Frog appears on Oprah with the grasshopper, and everybody cries when they sing, " It's Not Easy Being Green."

Al Sharpton stages a demonstration in front of the ant's house where the news stations film the group singing, "We shall overcome." Jesse Jackson then has the group kneel down and pray to God for the grasshopper's sake.

Nancy Pelosi & Barack Obama exclaim in an interview with Larry King that the ant has gotten rich off of the back of the grasshopper, and both call for an immediate tax hike on the ant to make sure he pays his fair share.

Finally, the EEOC drafts the Economic Equity & Anti- Grasshopper Act retroactive to the beginning of the summer.

The ant is fined for the failing to hire a proportionate number of green bugs and, having nothing left to pay his retroactive taxes, his home is confiscated by the government.

Hillary gets her old law firm to represent the grasshopper in a defamation suit against the ant, and the case is tried before a panel of federal judges that Bill Clinton appointed from a list of single-parent welfare recipients.

The ant loses the case.

The story ends as we see the grasshopper finishing up the last bit of the ant's food while the government house he's in, which just happens to be the ant's old house, crumbles around him because he doesn't maintain it.

The ant disappears into the snow.

The grasshopper is found dead in a drug related incident and the house, now abandoned, is taken over by a gang of spiders who terrorize the once peaceful neighborhood.

Moral of the story: Be careful how you vote in 2008!!

Comment

• heeerlijke stupiditeit!!

en dan de commentaren...

“WHY IS THE RUSSIAN ARMY IN ATLANTA?
                      I WANT ANSWERS DAMMIT!!!”

“RUSSIA OUT OF U.S. NOW !!!!!!!
                      …GEORGIA NOW…WHO`S NEXT ? FLORIDA ?,…AND THEN WHO ??? THIS MUST STOP !!!!”

“WHY ARE PUTIN’S TROOPS IN ATLANTA?
                      have not head of this until now - this is outrageous !”

Comment

• Lompe yankees.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                            heeerlijke stupiditeit!!

en dan de commentaren...

“WHY IS THE RUSSIAN ARMY IN ATLANTA?
                            I WANT ANSWERS DAMMIT!!!”

“RUSSIA OUT OF U.S. NOW !!!!!!!
                            …GEORGIA NOW…WHO`S NEXT ? FLORIDA ?,…AND THEN WHO ??? THIS MUST STOP !!!!”

“WHY ARE PUTIN’S TROOPS IN ATLANTA?
                            have not head of this until now - this is outrageous !”
                            haha, die denken dat de wereld stopt aan hun landgrenzen.

Comment

• Manman...op het stvv forum is het momenteel echt lachen.
                              Ene heeft zich geregistreerd onder de naam 'Foef' en wa voor een zever die verkondigt
                              Kijk zelf maar

Na een paar berichten en topics schrijft hem dit:

Hoi mannen, ik wil mij bij deze verontschuldigen als ik sommige supporters in de gordijnen heb gejaagd. Dat was en IS niet de bedoeling. Maar... als jarenlange supporter van ons aller STVV ben ik zoooo ontgoocheld dat ik nogal wild om heen schopte. Zal niet meer gebeuren. Maar, 't is toch waar hé mannen; die Duchatelet heeft er hier één grote puinhoop van gemaakt. Willen jullie mee een petitie opstarten om Jefke Cleeren terug te halen als voorzitter. Weet niet goed HOE ik een petitie moet opstarten.
                              Hopelijk zakken we niet naar derde kllasse!!!!!
                              Waarop er ene zegt:
                              Een petitie start je op als volgt.
                              Je maakt een exeldocument en komt vanavond aan het stdion staan met een bord ik ben "foef" er gaat zeker veel volk op af komen
                              Zijn antwoord dan
                              Lijkt mij een goed idee om live te komen, maar ik durf niet.Jullie zijn niet eerlijk, willen mij in een hinderlaag lokken en aftuigen. Heb het plannetje wel doorzien. Alleen maar omdat ik doodeerlijk ben en de naakte waarheid DURF zeggen. Gatlekkers zijn jullie.

Hier nog een topic van hem

IK vind niet dat foef het verdiend om meestal genadeloos aangepakt te worden.Ten eerste: ik schrijf de naakte, natte waarheid, ten tweede mag toch niet vergeten worden dat ik een topfunctie heb in het leger, bij de para's dan nog wel. Morgen ben ik trouwens uitgenodigd - privé nog wel aan zee - door minister Dewael. We zullen het ongetwijfeld hebben over de voetbalwet. Ik wil een geste doen en ervoor zorgen dat onze supporters met een stadionverbod weer vrij binnen kunnen bij ons. Bezorg me de namen via dit forum en ik regel het zaakje wel. Dewael KAN niet anders dan mijn verzoek inwilligen... ik wéét namelijk te veel, begrijpen jullie.
                              Na deze reactie:
                              Ben jij zielig zeg,dat je altijd zo een onzin moet komen verkondigen om een beetje aandacht te krijgen. Zoek u eens een goei vrouw die af en toe eens met uwe piet speelt,geloof me ge hebt het nodig.
                              Komt zijn antwoord:
                              Je vergist je kerel. Ben papa van tien bloedmooie kinderen.
                              Maar IK schrijf steeds de waarheid. Dààr kunnen mijn mede-supporters blijkbaar niet goed mee overweg. En vergeet niet als kolonel heb ik zeer veel invloed. Tot in het paleis toe.
                              En dan die reactie's daarop
                              Hij heeft nog een paar topics met dezelfde zever, gellins moet eens gaan kijken, het is echt de moeite

Comment

• Hij heeft daarnet weer een topic geopend

Ik zal maatregelen nemen om franstalige bezoekers te weren op dit forum. Dit is meer dan één brug te ver op een Vlaams forum van een Vlaamse ploeg.

Comment

• Spiders on drugs

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Spiders on drugs
                                    "The crack spider's bitch"

Comment

• Kwam deze vanochtend nog eens tegen, de cappuccino van een maat van mij in Italië (géén photoshop!)

Comment

• Om binnen het onderwerp van wotr te blijven

Katinka Polderman met "pijpen"

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                          Om binnen het onderwerp van wotr te blijven

Katinka Polderman met "pijpen"

+ YouTube Video

heldin

Comment

Working...
                                          X