Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Nederlander, een Duitser en een Turk staan bij een stinkdier hol en hebben een weddenschap. Wie het langst in dat hol kan blijven.
Nou goed. De Duitser gaat eerst; maar komt na 2 min het hol uit. Oef zegt hij, wat stinkt het! De Nederlander die daarna gaat, houdt het 5 minuten uit. Als laatste mag de Turk. En het duurt maar, en het duurt maar, en na een kwartier komt het stinkdier eruit: Oef, wat stinkt het daar!!
Loopt een man in de woestijn, met vreselijke dorst. Eindelijk na een paar dagen komt hij een man tegen. Meneer..! Meneer..! Heeft u een glaasje water voor me? vraagt hij. Nee antwoordt de Arabier, ik verkoop alleen stropdassen.
Teleurgesteld loopt de man een paar uur verder totdat hij midden in de rimboe een restaurantje aantreft. Hij schiet de portier aan: Heeft u een glaasje water voor me?
Sorry meneer, we laten alleen mensen met een stropdas binnen.
hey, niks tegen Hollanders he, hierover woont er eene!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment