Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• da met die accenten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Schitterende posts mazdastruction!

Comment

De 2 onderste

Comment

• Comment

• komt mij heeeeeeeeeel bekend voor
              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

super ^^

Comment

• Comment

• Lolszz

Comment

• Comment

six = 6

Comment

• 2 dakdekkers tijdens de "schafttijd":
                          "è je gie da ook da jen termos lekt als tie in je kaba zit? de kaffie zit weere tussn m'n stuttn verdoeme..."

"ik èn dor etwa ip gevoendn wi, kiek wa da kik over m'n kaffiepulle trekken, azo lekt da nie mi.." (de collega toont een thermos met een condoom erover..)

"Wor oal je gie da, zo'n cajouchou??"

"geweune, bie d'n apothekere"

"aja dadde.. prakties é, k moen dad ook en.."

's avonds nà het werk ging hij dus nog vlug even bij de apotheker langs..:

"Madam, ik zoekn zo'n kajouchou voor over m'n pulle..."

"ja meneer, ik vermoed dat ik begrijp wat je bedoelt, en hoe groot moet dat ongeveer zijn meneer..? "

de dakdekker toont met z'n handen hoe groot z'n thermos is (30cm, 10cm diameter..)

"amai da's groot" zegt de apothekeres..

"ja madamtje, je moe weetn, als me wiender goan dekkn, ton is da voor e hjeeln dag é!!"

Comment

• Comment

• Joke of the year!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                2 dakdekkers tijdens de "schafttijd":
                                "è je gie da ook da jen termos lekt als tie in je kaba zit? de kaffie zit weere tussn m'n stuttn verdoeme..."

"ik èn dor etwa ip gevoendn wi, kiek wa da kik over m'n kaffiepulle trekken, azo lekt da nie mi.." (de collega toont een thermos met een condoom erover..)

"Wor oal je gie da, zo'n cajouchou??"

"geweune, bie d'n apothekere"

"aja dadde.. prakties é, k moen dad ook en.."

's avonds nà het werk ging hij dus nog vlug even bij de apotheker langs..:

"Madam, ik zoekn zo'n kajouchou voor over m'n pulle..."

"ja meneer, ik vermoed dat ik begrijp wat je bedoelt, en hoe groot moet dat ongeveer zijn meneer..? "

de dakdekker toont met z'n handen hoe groot z'n thermos is (30cm, 10cm diameter..)

"amai da's groot" zegt de apothekeres..

"ja madamtje, je moe weetn, als me wiender goan dekkn, ton is da voor e hjeeln dag é!!"
                                West-Vlamingen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                  West-Vlamingen zeker?

hilarisch

Comment

• Ik ben op zoek naar een grappig prentje voor "yeah right....",.. Je ziet ze dikwijls op het forum passeren.. Heeft zo iemand een site waar ik allerlei van die plaatjes kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      Ik ben op zoek naar een grappig prentje voor "yeah right....",.. Je ziet ze dikwijls op het forum passeren.. Heeft zo iemand een site waar ik allerlei van die plaatjes kan vinden?
                                      Have fun

Comment

• Ah ja, opendirviewer.com kan hierbij helpen

Comment

• Comment

Working...
                                          X