Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die filmpjes
    wimoptiek.be op

Comment

• bij da eerste filmke heb ik mij kapot gelache
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• ik zit hier nog te bulderen bij die watermeloenen *buikpijn* *auw*
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ik vond vooral die kokosnoten de moeite. die klopt meer op die "petrel" *aauw* dan op die noten.

Maar diene nozem zijne kop zag er ook mooi uit van die meloenen.
          ik zou hem laten voortdoen hebben
          wimoptiek.be op

Comment

• VIBRA-TOR
            De juffrouw voor de klas zegt tegen de kinderen: 'Vandaag gaan we het over een bepaald soort dieren hebben, en wel over torren. Wie kan mij een tor noemen?' Bertje steekt zijn vinger op: 'De water-tor, juf.' 'Dat is goed,' zegt de juf, 'en weet je ook wat de water-tor eet?' 'Ja juf, waterplantjes en watervlooien.'

Pietje weet er ook een en steekt zijn vinger op: 'De boom-tor, juf.' 'Dat is goed,' zegt de juf, 'en weet je ook wat de boom-tor eet?' 'Ja juf, boomschors en blaadjes.'

Dan steekt Jantje zijn vinger op en zegt: 'De vibra-tor, juf.' 'De vibra-tor?' zegt de juf, 'ik denk niet dat dat goed is. Kun je ook zeggen wat die eet?' 'Wel ,' zegt Jantje, 'volgens mijn zuster vreet 'ie batterijen.'

DE SLIMME PAPEGAAI
            Een hoerekot gaat failliet en de hele inboedel, waaronder een prachtige papegaai, wordt geveild. Een dame, vindt het echt zo'n prachtige papegaai, dat ze hem moet kopen, hij is ook helemaal niet duur.

Wanneer de papegaai de volgende dag in de hal zit en de dame binnenkomt zegt hij: "nieuw hoerekot, nieuwe madam." De dame geneert zich wel een beetje en neemt zich voor om de papegaai volgende week nieuwe manieren bij te leren.

Even later komt de oudste dochter binnen waarop de papegaai: "Nieuw hoerekot, nieuw hoertje" Nog een paar uurtjes later komen de 2 andere dochters binnen en de papegaai zegt weer: "Nieuw hoerekot, nieuwe hoertjes." De meisjes schrikken wel even, maar vinden het wel grappig.

's Avonds komt de vader binnen, doet zijn schoenen uit, ziet de papegaai waarop deze zegt: "Aah hier seh! Dag Marcel!"

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gistere was er dus iemand mij die uitleg aan het doen van die macbook en hij dacht dus echt dat die bestond he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Chris en Co. Matroesjka's

blijft goed

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        Zalig, Bertje. Heb daarmeee 6 jaar de schoolbank gedeeld.

Comment

• Jantje zit in de klas en de lerares zegt :

-Jongens en meisjes, vandaag gaan we het hebben over sexuele opvoeding.

Vervolgens tekent ze op het bord een penis en vraagt aan de klas of iemand weet wat dat
                          is. Alle kindjes zitten te lachen en te giechelen tot Jantje zijn hand omhoog steekt.

Ja Jantje zeg het maar.

Da's een piemel juffrouw.

Goed zo Jantje zegt de lerares.

Ja, en mijn vader heeft er zo twee.

Wablieft Jantje, leg dat eens uit zegt de lerares enigzins verbaasd.

Wel, een kleine om mee te plassen en een grote om de tanden van mijn mama
                          mee te poetsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Gatverdamme, wat zou die aan het eten zijn ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zalig, Bertje. Heb daarmeee 6 jaar de schoolbank gedeeld.
                                Dat is toch Bert Van Poucke é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk Berichten
                                  Gatverdamme, wat zou die aan het eten zijn ....

Ze durft er niet met haar vingers aankomen. Dat zal wel nog veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

FAAAAAAAAAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

zalig!

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X