Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijven echt hilarisch!

Comment

• schit - ter - rend !!!!!!!!

Comment

• Een blondje heeft een tattoo laten zetten van een schelp aan de binnenkant van haar linkerdij.

Haar vriendje vraagt haar waarom ze zulke tattoo op die plaats heeft laten zetten.

Ze antwoordt hem: "Als je je oor ertegen legt kan je de zee ruiken"!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
          Een blondje heeft een tattoo laten zetten van een schelp aan de binnenkant van haar linkerdij.

Haar vriendje vraagt haar waarom ze zulke tattoo op die plaats heeft laten zetten.

Ze antwoordt hem: "Als je je oor ertegen legt kan je de zee ruiken"!

Comment

• Begrafenisstoet

Na de ochtendkoffie had de man net het café verlaten toen hij een wat
            ongebruikelijke begrafenisstoet het kerkhof zag naderen.
            Voorop reed een zwarte lijkkoets die op een meter of tien werd gevolgd door een identieke koets.
            Achter de tweede koets liep een treurige man, het hoofd gebogen, met een
            pitbull aan de lijn.
            Hij werd op de voet gevolgd door wel 200 mannen die in een lange rij achter
            hem aan liepen.

De toeschouwer deed geen moeite zijn nieuwsgierigheid te bedwingen.
            Hij liep naar de man met de hond en zei met zachte, eerbiedige stem: "Ik wil u graag mijn medeleven betuigen met uw verlies. Ik ben me ervan bewust dat dit een slecht moment is om u te storen. Maar ik heb nog nooit een begrafenisstoet zoals deze gezien. Mag ik vragen wie er ten Grave wordt gedragen?"

"Jawel," antwoordde de man. "De eerste koets is voor mijn echtgenote."
            "Wat is er met haar gebeurd?"
            De man antwoordde: "Mijn hond viel haar aan en heeft haar doodgebeten."
            "Afschuwelijk. En voor wie is de tweede koets?"
            "Daarin ligt mijn schoonmoeder," antwoordde de weduwnaar.
            "Zij probeerde mijn vrouw te hulp te komen toen de pitbull ook haar aanviel."
            Er volgde een gedragen, bijna ontroerend moment van stilte tussen beide mannen.

Toen vroeg de toeschouwer:
            "Zou ik de hond misschien kunnen lenen?"
            "Jawel," zei de man, "achter aan sluiten. "
            ------------------------------------------------------
            Sjors de Boer uit Medemblik ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje, wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam.
            Sjors ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
            Gauw belde hij 112, en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
            De brigadier vroeg: zijn ze ook in huis? , en Sjors zei : nee.
            Toen zei de brigadier: doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politie-auto's zijn op dit moment ergens anders bezig.
            Sjors zei: OK, hing op en telde tot honderd. Toen belde hij weer 112.
            Met Sjors de Boer, ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin liepen. Nou, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten. En hij hing de telefoon weer op.
            Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren, en een ambulance. De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
            De brigadier kwam naar Sjors en zei: ik dacht dat jij ze had neergeschoten?
            Sjors zei: Ik dacht dat jij geen auto's ter beschikking had?

Comment

• + YouTube Video

Dit is echt OWNED!

Comment

• Comment

+ YouTube Video

Dit is echt OWNED!
                  bahahahaha

Comment

• Die foto vind ik zalig:

Comment

• + YouTube Video

Comment

+ YouTube Video

Dit is echt OWNED!
                        video is niet meer online. Iemand een andere link naar hetzelfde filmpje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

+ YouTube Video

Die breekt gewoon in stukken

Comment

• Comment

• @ GeeZer

Comment

• Hot ass..........

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                  Hot ass..........
                                  Mooi in scene gezet ...

Comment

• -

Comment

• Comment

• haha massa's.

Comment

• I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...