Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• WTF

Dat kan toch gewoon niet?

Comment

• haha machtig gewoon onmogelijk toch? :p

Comment

• ik kan het niet goed zien, maar enkele wielen draaien niet zoals ze zouden moeten?
            Voorwielen geblokkeerd ofzo?

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• er draaien er geen...

Comment

• huh?
                gezichtsbedrog ja

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  fak... azo ondersturen met rwd op het natte... lmao
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Comment

• dat filmpje met die clarck

en dat van die bmw begrijp ik niet? wat moet er te zien zijn?
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                          oké ik ben achterlijk. (maar wel eentje met rijbewijs)
                          en nu de uitleg. of weet je het zelf niet en post je daarmee een plaatje?
                          wimoptiek.be op

Comment

• Hallo mijn naam is wisali. De broer van jwv50.

Wat doet een achterwielaangedreven oude BMW op nat weer normaal gezien als je nog maar een tikje op de gas duwt?

Comment

• normaal als je dat doet met een bmw of achterwiel aangedreven auto, dan aat die rond zijn as als je enoeg gas geeft ( donutjes ) deze doet dat niet voor 1 of andere reden.

Comment

dat filmpje met die clarck

Idem

Comment

• Mss is het wel een 3..iX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                    Hallo mijn naam is wisali. De broer van jwv50.

Wat doet een achterwielaangedreven oude BMW op nat weer normaal gezien als je nog maar een tikje op de gas duwt?
                                    lol
                                    wat jwv50 hier mee te maken heeft zal waarschijnlijk weer een gif.file opleveren.
                                    maar weet wel dat je een naamgenoot bent van mij, dus wie weet ben jij ook nog een broer van jwv

om te antwoorden op uw volgende vraag. oversturen waarschijnlijk. maar ik heb nog nooit met een oude achterwielaangedreven bmw gereden laat staan op nat. dus weet ik het dat zo'n wagen bij het minste natte plakje dwars gaat. vroeger hadden we een E300TD en C220 (ook achterwieltractie) maar nooit "hinder" mee ondervonden

maar 't zal aan mij liggen.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Ik vind dat niet zo speciaal dat die BMW niet uitbreekt, als je gewoon rondjes doet is het toch normaal dat je eerst onderstuurt, zeker zonder sper en met goede banden? Voor overstuur moet je meer forceren hoor (clutchdump, bruter sturen,...). In een natte bocht is iets anders hier is de radius gewoon te klein.

Comment

lol
                                        wat jwv50 hier mee te maken heeft zal waarschijnlijk weer een gif.file opleveren.
                                        maar weet wel dat je een naamgenoot bent van mij, dus wie weet ben jij ook nog een broer van jwv

om te antwoorden op uw volgende vraag. oversturen waarschijnlijk. maar ik heb nog nooit met een oude achterwielaangedreven bmw gereden laat staan op nat. dus weet ik het dat zo'n wagen bij het minste natte plakje dwars gaat. vroeger hadden we een E300TD en C220 (ook achterwieltractie) maar nooit "hinder" mee ondervonden

maar 't zal aan mij liggen.
                                        kom kom jongens, niet te grof worden he

Comment

• Comment

Working...
                                          X