Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
fak... azo ondersturen met rwd op het natte... lmao
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
normaal als je dat doet met een bmw of achterwiel aangedreven auto, dan aat die rond zijn as als je enoeg gas geeft ( donutjes ) deze doet dat niet voor 1 of andere reden.
Wat doet een achterwielaangedreven oude BMW op nat weer normaal gezien als je nog maar een tikje op de gas duwt?
lol
wat jwv50 hier mee te maken heeft zal waarschijnlijk weer een gif.file opleveren.
maar weet wel dat je een naamgenoot bent van mij, dus wie weet ben jij ook nog een broer van jwv
om te antwoorden op uw volgende vraag. oversturen waarschijnlijk. maar ik heb nog nooit met een oude achterwielaangedreven bmw gereden laat staan op nat. dus weet ik het dat zo'n wagen bij het minste natte plakje dwars gaat. vroeger hadden we een E300TD en C220 (ook achterwieltractie) maar nooit "hinder" mee ondervonden
Ik vind dat niet zo speciaal dat die BMW niet uitbreekt, als je gewoon rondjes doet is het toch normaal dat je eerst onderstuurt, zeker zonder sper en met goede banden? Voor overstuur moet je meer forceren hoor (clutchdump, bruter sturen,...). In een natte bocht is iets anders hier is de radius gewoon te klein.
lol
wat jwv50 hier mee te maken heeft zal waarschijnlijk weer een gif.file opleveren.
maar weet wel dat je een naamgenoot bent van mij, dus wie weet ben jij ook nog een broer van jwv
om te antwoorden op uw volgende vraag. oversturen waarschijnlijk. maar ik heb nog nooit met een oude achterwielaangedreven bmw gereden laat staan op nat. dus weet ik het dat zo'n wagen bij het minste natte plakje dwars gaat. vroeger hadden we een E300TD en C220 (ook achterwieltractie) maar nooit "hinder" mee ondervonden
Comment