Een vent komt 's avonds thuis van zijn werk en zijn vrouw zit wat geambeteerd heen en weer te schuiven in de zetel. 'Wat scheelt er?' vraagt hij. 'Nou..... euhm, er is iets gebeurd. De auto...... ik heb een ongevalletje gehad en nu wil hij niet meer starten". 'Hoezo?" vraagt de man. 'Ja, ik denk dat de bougies nat zijn". "De bougies nat???? Wat weet jij nou van automechaniek? Waar is de auto eigenlijk?" "In het kanaal".
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
-
Comment
-
-
hoe retarded kunde zijn
anyway, ik denk dat er weer terroristische aanslagen geplanned worden als ik google zo bekijk...
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
-
-
Comment
-
Comment
-
Iemand vanavond "man bijt hond" gezien ?? In de rubriek "het dorp" kwam er een ietwat oudere dame die met een Triumph Spitfire reed... en op haar zetel (onder een deken) stond er een....blikken koekendoos van wel 10 cm hoog.!! (anders was ze te klein..).
Echt gene zever... Ze was bovendien al wat ingezakt...(de doos). Ge weet nie wat ge ziet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenIk begrijp de clue niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenIk begrijp de clue niet echt.Als ze ging rijden ging ze boven op die doos zitten ...
Comment
Comment