Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mij net hetzelfde : de nieuwe XK moet in het Jaguar Racing Green, beige kap (als 't een cabrio is), en beige leder met hout binnenin.
Yummie.
Niet Yummie, maar Yukkie
Hij is trouwens on-ge-loof-lijk duur, vind ik ... Tegen de 110.000€ voor een XK Cabrio met de atmosferische 4.2 ??? Get real ... aan wie gaan ze dat kwijtgeraken
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
full option (het meeste gepakt en veel al standaard) voor 68 855 euro
de donkere kleuren vond ik niet mooi omdat je de lijnen dan niet meer goed ziet en dit is de lichtste kleur dus voila!!
edit: ik hoop dat er andere kap kleuren komen nu heb je er maar 2: een bruine en grijze en op interlagosblau past dat niet
Hij is trouwens on-ge-loof-lijk duur, vind ik ... Tegen de 110.000€ voor een XK Cabrio met de atmosferische 4.2 ??? Get real ... aan wie gaan ze dat kwijtgeraken
meen je dat dat is echt niet waar voor je geld krijgen
de vorige koste amper 90.000€
Blauw exterieur met zwarte kap is not done, die kleuren passen gewoon niet samen !
Wat is er mis met een club brugge 6'er?
Als je echt naar kleurencombinaties gaat kijken gaat het eigenlijk niet echt samen maar wat moet je hier dan nemen als kleur van kap?
Comment