Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
    Imola red staat em ook niet mis
    Welke configurator is daar gebruikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
      In een 316i zit een héél andere motor dan in een 116i dus......laat je eerst goed informeren voordat je met iemand lacht!

In een 316i zit namelijk een 1.8i liter Valvetronic van 116pk en vooral 175Nm koppel.
      In de 116i zit er een gewone 1.6i liter alleen met Vanos maar zonder Valvetronic die levert 115pk maar met een zwakker koppel 150Nm.Kheb ze allebei getest en de 316i sprong er duidelijk véél beter uit,veel vluggere reactie op het gaspedaal voor de 316i ook het verbruik scoort duidelijk véél beter.

Nou en? 't Blijven voor mij allebei motors die BMW onwaardig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ares
        Hoe bedoel je ?

BMW moet zich toch nog op een of andere manier aan zijn roots blijven houden, vind je niet ?
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
          Hoe bedoel je ?

BMW moet zich toch nog op een of andere manier aan zijn roots blijven houden, vind je niet ?

Aan historisch gezeik heb ik nu niks. Ik vind gewoon dat in een BMW een 6pitter moét liggen, da's al.

Comment

Idd. Puur op de cijfers afgaand, is het verschil toch niet zo groot hé. Een 316i zou ik zelf ook niet moeten hebben. Als ik een Bimmer met benzinemotor zou kopen, 95 % zeker dat het een zescilinder zou zijn. Ofwel een ietwat potente diesel, maar dat is geen probleem.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Aan historisch gezeik heb ik nu niks. Ik vind gewoon dat in een BMW een 6pitter moét liggen, da's al.
              Gelukkig maar dat je niet aan 't hoofd van BMW staat, of 't zou daar een beetje een financiële catastrofe gaan worden.

Comment

De arrogantie druipt van u post!soit ge doe maar,ik moet je wel vertellen dat rijplezier bij BMW niet begint bij de zescilinders maar begint met de 116i!

Comment

De arrogantie druipt van u post!soit ge doe maar,ik moet je wel vertellen dat rijplezier bij BMW niet begint bij de zescilinders maar begint met de 116i!
                  Heb ik het ooit over rijplezier gehad?

Comment

Heb ik het ooit over rijplezier gehad?
                    Tiens, BMW staat dan tóch niet voor rijplezier ?

Soit, tot zover 't off-topic.

Naar analogie met mijn vorige config, een goudkleurige Jaguar XJ, heb ik een compleet gelijkaardige S-Type geconfigureerd:

S-TYPE 2.7 litre V6 Diesel SE in Winter Gold with Triton 18" alloy wheels. Starting price £33,985.*Interior: High Luxury Soft Grain leather seats in Champagne with Mocha Contrast Piping, Burr Walnut veneer and Mocha upper facia.

't Staat de S-Type ook wel, vind ik.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Tiens, BMW staat dan tóch niet voor rijplezier ?

't Is niet omdat iets in't algemeen wordt aangenomen, dat ik dat ook vind hé.
                      Tot zover mijn offtopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                        Welke configurator is daar gebruikt?
                        bij bmw.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                          En een 116i is maar een triestige bedoening hoor.

Huhu ...
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                            Huhu ...
                            Wat huhu?Tis en blijft een triestige bedoening zulke 1reeks(116i),ik zou hem alvast zeker niet kopen (een 1reeks in het algemeen welteverstaan!)Ben trouwens nog altijd verliefd op mijne 316i kan er niet aan doen maar dat ding gaat verbazend goed vooruit en voor een zeer matige dorst in ruil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              Die zetels op de foto, dat zijn toch geen sportzetels??

Ik zou ook bijleggen voor een 118d. En als dat niet tot de mogelijkheden behoort, zou ik ofwel iets anders kopen, ofwel een jonge tweedehands zoeken.
                              Ja tuurlijk, maar ik wou maar ééns proberen. Zelfs zou ik in realtiteit nooit een nieuwe 116i kopen.

Comment

• FC Bourges, je slaagt er in om enorme tegenstellingen te schrijven. En dan ga je je eigen wagen nog eens volledig te grond inboren ook.

Een 116i is sneller dan jouw wagen. En als dat een triestige wagen is, dan is die van jouw dat zeker. Om even met jouw woorden te gebruiken.
                                En als je 316i verbazend goed vooruit gaat, wat is een 116i dan? Een supersportwagen???

Ik zou ook graag je woordkeuzes wat willen nuanceren. Dat je een 1 reeks nooit zult kopen, is je volste recht. Daar heb ik helemaal geen probleem mee. Maar dat je een 1 reeks als triestig gaat bestempelen vind ik wat jammer. Ik ken mensen genoeg die met hun 1 reeks meer dan tevreden zijn. Mijn vader bijvoorbeeld heeft reeds gehad in volgorde: 518i, 520d, 316i, 525tds, 530d, 530d, X5 4.4i en vervolgens rijdt hij een 118d. Gaan de zaken slecht? Nee hoor. Als hij wil rijdt hij morgen een 760Li en voor in het weekend een M6. Maar dat wil hij niet. Hij is al altijd tevreden geweest van BMW. Nu beseft hij ook dat hij heel vaak alleen in de auto, veel kilometers doet en geen euro meer zou geven om sneller te zijn. Dan is dat toch een ideale auto? Kan je dat dan triestig vinden???
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Lekker

Last edited by ; 19/06/2006, 18:24.

Comment

• Dodge Charger Daytona, in het oranje en dan liefst nog met zwarte velgen SUPERknap

Of de Charger SRT8 in het wit (komt op de foto wel niet zo goed over als in het echt)

Comment

• Damn dat ding kan je duur maken

Maar: I proudly present een 5 zoals ik em wel kan smaken.

BMW configuratie Optiecode Prijs
                                      535d Touring EUR 56.300,00
                                      Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wielen
                                      Leder Dakota Schwarz (Maakt deel uit van M sportpakket) LCSW EUR 0,00
                                      Mysticblau (Maakt deel uit van M sportpakket) A07 EUR 1.020,00
                                      Alu velgen styling 135M 18" (Maakt deel uit van M sportpakket) 2NP EUR 0,00
                                      Edities en Pakketten
                                      M sportpakket 337 EUR 4.120,00
                                      Extra opties
                                      Automatische versnellingsbak 205 EUR 0,00
                                      Servotronic 216 Standaard
                                      Alarminstallatie 302 Standaard
                                      Geïntegreerde universele afstandsbediening 319 EUR 250,00
                                      Zonder monogram 320 EUR 0,00
                                      Zonnegordijn voor zijvensters achteraan 417 EUR 190,00
                                      Automatische dimmende binnen- en buitenspiegel 430 EUR 310,00
                                      Automatisch dimmende binnenspiegel 431 Standaard
                                      Bekerhouders voor- en achteraan 442 EUR 0,00
                                      Zetels, elektrisch + geheugen 459 Standaard
                                      Centrale armsteun vooraan 473 Standaard
                                      Sportzetels vooraan (Maakt deel uit van M sportpakket) 481 EUR 0,00
                                      Lendensteun vooraan 488 EUR 370,00
                                      Opbergpakket 493 EUR 280,00
                                      Verwarmde zetels 494 EUR 380,00
                                      Decoratieve lijsten Alu Cube Pure (Maakt deel uit van M sportpakket) 4M3 EUR 0,00
                                      Hogedrukreiniging koplampen 502 EUR 270,00
                                      Park Distance Control 508 EUR 900,00
                                      Xenon voor grote en dimlichten 522 EUR 780,00
                                      Elektronisch gestuurde airconditioning 534 Standaard
                                      Bijkomende voorverwarming 536 EUR 1.515,00
                                      Active Cruise Control 541 EUR 1.880,00
                                      Lichtpaket 563 Standaard
                                      Navigatiesysteem Professional 609 EUR 2.780,00
                                      Head-Up Display 610 EUR 1.360,00
                                      BMW Night Vision 611 EUR 2.040,00
                                      Voice control 620 EUR 420,00
                                      CD wisselaar 6 selecties 672 EUR 480,00
                                      M sportophanging (Maakt deel uit van M sportpakket) 704 EUR 0,00
                                      M sportstuur (Maakt deel uit van M sportpakket) 710 EUR 0,00
                                      Aerodynamische M kit (Maakt deel uit van M sportpakket) 715 EUR 0,00
                                      Shadowline hoogglans (Maakt deel uit van M sportpakket) 760 EUR 200,00
                                      Zonnewerende ramen achter 761 EUR 420,00
                                      Hemelbekleding in anthrazit (Maakt deel uit van M sportpakket) 775 EUR 0,00

Prijs informatie Totaalprijs
                                      Totaal EUR 76.265,00
                                      Nettoprijs EUR 63.028,93
                                      BWT 21% EUR 13.236,07

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bijna 77.000 euro, das meer dan de helft van wat m'n huis waard is

Comment

Jaguar XJ8 3.5 litre V8 Sport Premium in Winter Gold with Sepang 20" alloy wheels. Starting price £49,995.*Interior: R Performance Leather seats in Ivory with Burr Walnut veneer and Mocha upper facia:

Wat is die knap zeg! En die 20 duims, die passen eronder als niets anders!

Comment

Working...
                                          X