Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 106.284,85

Comment

• 222.119,45€

Deze zou nog wel bij manufaktur moeten passeren, want er zitten bepaalde dingen aan die ik niet zo mooi vind

Comment

• En nog eentje om met het gezin op skivakantie te gaan:
        132.750€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          En nog eentje om met het gezin op skivakantie te gaan:
          132.750€

Die R-klasse kan mij niet bekoren, kheb er gistere nog ene gezien, kvind et echt maar nix, om maar te zwijgen over de prijs .

Comment

• En om het wat realistischer te houden.
            De gedoodverfde opvolger van de Espace:

45.023,65€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
              Die R-klasse kan mij niet bekoren, kheb er gistere nog ene gezien, kvind et echt maar nix, om maar te zwijgen over de prijs .
              Hij is niet mooi neen, maar zoek maar eens een andere wagen waar je in alle comfort met 4 man 2 weken op skivakantie kan gaan...

Zelfs met zijn 21" velgen rijdt ie nog comfortabeler dan een E.
              En een S is zo...ja, zo banaal bijna

Comment

Hij is niet mooi neen, maar zoek maar eens een andere wagen waar je in alle comfort met 4 man 2 weken op skivakantie kan gaan...

Zelfs met zijn 21" velgen rijdt ie nog comfortabeler dan een E.
                En een S is zo...ja, zo banaal bijna
                Toch maar ff een gelijkaardige S gemaakt, is een stuk duurder:
                174.793,15

Uiteraard met deze velgen:

Geef mij dan toch maar de R eigenlijk...

Comment

• Bestaat er toch een carconfig van Mercedes ?

Comment

• In amerika kost een E 63 AMG 87.000 dollar. Dit is wel een pak goedkoper dan in België hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                      Bestaat er toch een carconfig van Mercedes ?
                      www.mercedes-benz.de , Pkw en dan konfigurator
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wel dom dat de belgische Mercedes site geen carconfig heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          wel dom dat de belgische Mercedes site geen carconfig heeft
                          Bij Porsche en Alfa Romeo ist hetzelfde verhaal .

Comment

Bwa, ge kunt de kleurkes selecteren.

Maar velgen enzo komen niet tevoorschijn op de configurator, het is dus puur om een prijsindicatie te hebben en een gedacht van hoe hij gaat worden.

Porsche.de blijft nog altijd de meest sublieme, gevolgd door Maserati

Comment

Bwa, ge kunt de kleurkes selecteren.

Maar velgen enzo komen niet tevoorschijn op de configurator, het is dus puur om een prijsindicatie te hebben en een gedacht van hoe hij gaat worden.

Maserati site is wel goed maar er komt wel geen prijs te staan .

Comment

Al járen! Mercedes-Benz was zelfs één van de eerste. Jammer genoeg zijn ze sindsdien blijven stilstaan, en is 'ie nog altijd zo statisch als de Mont Blanc. En toch : innovatie innovatie !! Sinds een kleine maand kan je nu foto's in 't groot openen.

Het enige wat dus verandert op die foto's is de kleur. Andere velgen, uitrusting, ... allemaal niet te zien.

Bedroevend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                  Maserati site is wel goed maar er komt wel geen prijs te staan .
                                  Wel als je de Duitse versie neemt, dacht ik.

Ik kies altijd van elke site de Duitse versie, zelfs al is 't geen Duits merk...

Comment

Inderdaad, Porsche is de meest magistrale. Onlangs is 'ie nog 'es geupdatet. Beetje gebruiksvriendelijker geworden.

Maserati heeft 'n héél erg goeie, maar ook die van Bentley, die van BMW, en die van Audi.de zijn erg goed, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, Porsche is de meest magistrale. Onlangs is 'ie nog 'es geupdatet. Beetje gebruiksvriendelijker geworden.

Maserati heeft 'n héél erg goeie, maar ook die van Bentley, die van BMW, en die van Audi.de zijn erg goed, vind ik.
                                      Ahja, Bentley is ook goed.
                                      Alleen spijtig van de weinig opwindende modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Jep, die zijn heel erg goed. Maar die van audi is ook niet zo goed. Ok, kleur, interieur en inleg kan je zien.Alsook velgen en evt. S-line. Maar een groot deel van de uitrusting niet ...

1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          wel dom dat de belgische Mercedes site geen carconfig heeft
                                          De belgische site heeft wel een carconfigurator, daar heb ik de E toch samengesteld.

Comment

Working...
                                          X