Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Kan dat grijs in combinatie met zwart interieurkleur? =/= bekledingskleur (=grijs)
    nope, toch niet met het M-pakket (welk een must is)

dus enkel Beige/beige, grijs/grijs, terra/zwart, zwart/zwart en lemon/zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      nope, toch niet met het M-pakket (welk een must is)

dus enkel Beige/beige, grijs/grijs, terra/zwart, zwart/zwart en lemon/zwart
      Ik vrees dat je Individual gaat moeten gaan.

Comment

• mja, het heeft wel iets maar dan moet ik er wel maandelijks een aantal dienstencheques bijrekenen om da proper te houden

én dat alu moet eruit, dan bestel ik me achteraf wel de inlegstukjes in pianolak

Last edited by ; 19/04/2008, 08:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Ik vrees dat je Individual gaat moeten gaan.

in jonge tweedehands is da moeilijk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            En de wagen voor de vrouw die de kindjes naar school moet brengen en de
            G-klasse lelijk vind ...
            Ge denkt dus toch nog aan een vrouw te geraken?

Comment

• zie ik nu pas: peddels achter het stuur

cool

Comment

in jonge tweedehands is da moeilijk hé
                Daar heb je een punt, maar we vinden daar wel iets op. Jouw ziekte is met wat druk bij te sturen.

Comment

• 54000 euro, zonder btw en met een goeie korting van een procent of 7 geeft dat:

rekent ff

41708 euro, daar kan ik mee leven voor een nieuwe wagen

Comment

Dit mag mijn toekomstig werkpaardje wel zijn, BMW 335d E92

met volgende opties

M-Sportpakket
                    18" M velgen
                    Grijs leder
                    PDC achteraan
                    Xenon
                    Radio BMW profi

44705 euro (duitse prijs zonder btw)
                    Mooie bimmer, maar 't is wel 'n E91.

Ik zou persoonlijk ook eerder opteren voor 'n donkere binnenbekleding aangezien de buitenkleur al vrij licht is.

Ik heb hier daarnet mij even geamuseerd met 't samenstellen van de nieuwe cayenne turbo: 129000 euro. Ik had wel 'n paar exclusive opties mee. Zal als 'k eraan denk 'm straks nog eens configureren en dan 'n screenshot nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Iemand een idee wanneer de Porsche 997 GT3 RS op de Duitse configurator staat?
                      Effe mezelf quoten.

Niemand?
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Geen idee, volgens mij had die er al lang opgestaan moest hij er ooit komen. De GT3 en de Turbo stonden er ook al op voor ze leverbaar waren.

Comment

• Ga eens een auto voor het vrouwke zoeken. Uiteraard een excuus om niet te zeggen dat ik zelf ook wel een cabrio wil

Mogelijkheid 1:

Porsche 911 Carrera S Cabrio.
                          €149.000

Hij is niet full option, maar heeft wel alles wat ik nodig heb
                          Last edited by ; 19/03/2007, 21:34.

Comment

• Feck, zowel Aston Martin (V8 Volante) en Maserati (gransport spyder) wil niet werken

Comment

• Sinds wanneer staat er een V8 Volante op de site, gisteren was dat nog niet het geval?

En ik kan dus NIET een fatsoenlijke gran sport samenstellen, coupé gaat beter maar een cabrio is te moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ga eens een auto voor het vrouwke zoeken. Uiteraard een excuus om niet te zeggen dat ik zelf ook wel een cabrio wil

Mogelijkheid 1:

Porsche 911 Carrera S Cabrio.
                                €149.000

Hij is niet full option, maar heeft wel alles wat ik nodig heb
                                Lijkt me eerder een auto voor Spiderman.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                  Sinds wanneer staat er een V8 Volante op de site, gisteren was dat nog niet het geval?

En ik kan dus NIET een fatsoenlijke gran sport samenstellen, coupé gaat beter maar een cabrio is te moeilijk.
                                  Die staat niet op de site, dat is het probleem net.

En de gransport spyder wil niet openen...

Comment

• Zou zou ik nu een 997 bestellen:

Carrera 4S Cabrio, uiteraard zo goed als full option, nachtblauw met Cocoa leder:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Interieur, heerlijke zwarte lak:

Achteraf bezien past dit interieur misschien wel beter bij een zwart koetswerk, maar dat nachtblauw is zo hemels mooi..
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                        zo mag m'n cayman eruitzien (als 2de wagen)

Buitenkleur : oké. Gewaagd, maar doenbaar. (er staan trouwens foto's van zo'n Exclusive Cayman S op de Porsche-site, weliswaar met exterieuronderdelen in alu-look, maar voor de rest goed gelijkend erop)

Maar binnenin. Oh my God. Precies of je zit IN zo'n tuttifrutti snoepje. Ieuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                          997 Turbo in, inderdaad de modekleur van het moment, wit. Maar met geweldig knap interieur, al zeg ik het zelf.. Pianolak rulet big time.
                                          Zéér mooi !

Comment

Working...
                                          X