Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Maakt niet uit wat je kiest, ik krijg een messagebox met een shockwave foutmelding.

edit: Nu krijg ik het niet meer.
    Bij mij blijft 'ie 't doen. 'Ie begint met de PCM te tonen, maar de toetsen voor de telefoon komen erbij (uiteraard zonder de GSM voor PCM gekozen te hebben) en gaan in 't rood staan, en dan krijg ik de foutmelding.

Heb al 'n berichtje nagelaten erover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Er staan nieuwe dingen in de Porsche (DE) Configurator:
      • Rode achterlichten
      • Alcantara stuur
      • Alcantara pook
      • Alcantara pook voor tiptronic
      • Alcantara armsteun (Deksel op de armsteun)
      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Wel nieuw sinds vandaag : de Aero Kit Cayman is zichtbaar. Was gisteren nog niet zo.
      Aha, net zoals de Aero Kit voor de Cayman er al in zat en nog niet zichtbaar was, is dit ook voor die rode achterlichten zo. Nu wel zichtbaar.

'k Vind ze lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Aha, net zoals de Aero Kit voor de Cayman er al in zat en nog niet zichtbaar was, is dit ook voor die rode achterlichten zo. Nu wel zichtbaar.

'k Vind ze lelijk.
        Kan je er eens een beeldje van posten?
        Liefst niet de lichtunits alleen, maar een totaalzichtje
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Kan je er eens een beeldje van posten?
          Liefst niet de lichtunits alleen, maar een totaalzichtje
          Here you go.
          Last edited by ; 10/06/2008, 17:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Here you go.
            Dankjewel!

Hopen dat het aan de Configurator ligt dat het goedkope tuning lijkt
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb een volledige witte Turbo gemaakt met die achterlichten daar staan ze beeldig

1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• True. Looking good on a white car.

Comment

• Kan het dat je geen BMW 1-serie kan configureren op de BMW-site?

Heb het in FF en IE geprobeerd, stond er bij geen één van de 2 tussen...
                  Bij bmw.nl net hetzelfde.
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                    Kan het dat je geen BMW 1-serie kan configureren op de BMW-site?

Heb het in FF en IE geprobeerd, stond er bij geen één van de 2 tussen...
                    Bij bmw.nl net hetzelfde.
                    Idd, ze zijn de configurator op bmw.be aan het updaten.

www.bmw.de -> Direktabnehmer -> grosskunden -> konfigurator

1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Idd, ze zijn de configurator op bmw.be aan het updaten.

www.bmw.de -> Direktabnehmer -> grosskunden -> konfigurator
                      Thx a lot
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 't Zou kunnen dat 't hier al is vermeld (i wouldn't know), maar : de A5 en de S5 zitten in de Duitse Audi-CC !

Comment

• Model:
                          Saab 9-3 Sport-Hatch 1.9 TiD (120 pk) 30.300 Euro

Exterieur & Interieur:
                          Titan Grey650 Euro
                          Lederen sportzetels - leigrijs600 Euro
                          5-spoke 17" alu velg (ALU 45)

Opties:
                          Deurgrepen in koetswerkkleur200 Euro
                          Elektrisch bediend glazen schuifdak1.050 Euro
                          Saab Infotainment Plus (Premium 150)2.500 Euro
                          Bluetooth™ telefoonintegratiesysteem850 Euro
                          Achteruitrij radar360 Euro
                          Snelheidsregelaar en Saab multifunctionele boordcomputer450 Euro
                          Asbak50 Euro
                          Convenience Pack Plus1.600 Euro
                          Load Pack250 Euro
                          Safety Pack800 Euro

Totaal: 39.660 Eur

Best wel veel geld voor een kleine wagen imho...
                          Ik dacht dat saab wat goedkoper was...

Maarja, leve duitsland zou ik zeggen

Enkel die achterlichten he....

Comment

• doe er al direct 8% korting af
                            iedereen krijgt die korting bij saab.
                            mijn vader heeft een 150pk versie (automaat) met dezelfde opties (buiten de sportzetels en de 17inch velgen maar die zijn standaard bij de vector en kost evenveel) en kwam op 32.000€
                            Last edited by ; 16/03/2007, 12:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              doe er al direct 8% korting af
                              iedereen krijgt die korting bij saab.
                              mijn vader heeft een 150pk versie (automaat) met dezelfde opties (buiten de sportzetels en de 17inch velgen maar die zijn standaard bij de aero en kost evenveel) en kwam op 32.000€
                              Aha

Tis dat mijn ouders iets nieuws (aja, iets anders) zoeken met tegenstrijdige eisen

Moet heel veel tralala hebben, maar de prijs hebben ze liefst zo laag mogelijk.

VAG, Japans, Italiaans en Koreaans valt allemaal al af.
                              Peugeot, Citroën, opel, Ford is ook niets.

Blijft Renault (Espace), BMW (E60 Touring), Saab (9-3 Sport Hatch of Sedan), Mercedes (B) over, tmag geen 3 deurs zijn (honden moeten mee) en het moet leder, airco, cruise control hebben.
                              Liefst stalen velgen eigenlijk, navigatie is ook een plus.
                              automaat mag, hoewel mijn moeder het nut niet inziet ervan

E46 320d touring valt af wegens lelijk, C220CDI-T idem.

B-klasse is even duur als Espace, maar een stuk kleiner...

Enige mogelijkheid die ik dacht dat betaalbaar was (hoewel er geen budget is vooropgesteld) is zo een saab 9-3

Morgen eens langs de dealer gaan denk ik. Pak mijn moeder mee en ik probeer haar te overtuigen.
                              Maar ik heb schrik dat ze de Saab gaan afkeuren op zijn achterlichten, maar zijn er geen normale te verkrijgen ook niet?

En die Lichtmetalen velgen van de Vector ruil ik wel in tegen een Navigatie, dat ze de stalen met wieldoppen van de Arc er maar opsteken

En een niet-hatch pakken is ook lastig, omdat ik anders samen met de honden op de achterbank moet, en dat zie ik niet zitten

Comment

• de arc heeft alu velgen standaard

en voor de koffer moet je hem niet kopen. hij valt redelijk smal uit volgens mijn vader. onze hond (leonberger) heeft de volledige koffer nodig dus 2 labradors....

Comment

• Heb hier nog een testrit met een Saab 9-3 Cabrio te goed.

Saab 9-3 Cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Aha

Tis dat mijn ouders iets nieuws (aja, iets anders) zoeken met tegenstrijdige eisen

Moet heel veel tralala hebben, maar de prijs hebben ze liefst zo laag mogelijk.

VAG, Japans, Italiaans en Koreaans valt allemaal al af.
                                    Peugeot, Citroën, opel, Ford is ook niets.

Blijft Renault (Espace), BMW (E60 Touring), Saab (9-3 Sport Hatch of Sedan), Mercedes (B) over, tmag geen 3 deurs zijn (honden moeten mee) en het moet leder, airco, cruise control hebben.
                                    Liefst stalen velgen eigenlijk, navigatie is ook een plus.
                                    automaat mag, hoewel mijn moeder het nut niet inziet ervan
                                    Volvo XC70 niets voor je ouders, prijs valt mee en je zit wat hoger (offroad ).

Mijn vader is er nog voor gaan zien maar dan pas voor volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      de arc heeft alu velgen standaard

en voor de koffer moet je hem niet kopen. hij valt redelijk smal uit volgens mijn vader. onze hond (leonberger) heeft de volledige koffer nodig dus 2 labradors....
                                      Uw pa, is dat Jean De Bruckere?

Comment

• van mijn moeder heb ik 100% zekerheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Volvo XC70 niets voor je ouders, prijs valt mee en je zit wat hoger (offroad ).

Mijn vader is er nog voor gaan zien maar dan pas voor volgend jaar.
                                          XC70, das zo een lelijk ding dat te hoog staat...
                                          V70 zegt mijn vader wel iets...

Morgen eens naar de Saab-dealer.

En ik ga hem ook proberen overtuigen voor een Alfa Romeo 159 sportswagon.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          de arc heeft alu velgen standaard

Ik bedoelde linear

En die honden, die passen ook in de Astra, ze moeten maar niet zagen
                                          En we kopen geen auto voor de honden zei mijn vader, als ze er niet inpassen, dan pakken we ofwel de andere auto als ze mee moeten, ofwel blijven ze thuis. Nu nemen we ze gewoon vaak mee omdat de Espace toch groot genoeg is...

Comment

Working...
                                          X