Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDuurder dan een turbo
Maar ik denk dat ik ook zou kiezen voor een Carrera S, een atmosferische 911 is nog altijd zalig!
Heftig.
Wat ik zou doen is een full option 997 S kopen (atlasgrijs en zwart volleder) en dan naar Ruf brengen en de motor laten aanpassen zoals de RGT. Dan heb je eentje die eruitziet als de zoveelste Carrera, maar wel een F430 het leven zuur maakt
We starten met de widebody 4S koets, daar plaatsen we dan het GT3 aandrijfgeheel in.
Vooraan krijgt 'ie een subtiele carbon "chin spoiler", achteraan een ducktail.
Binnen krijgt 'ie een rolkooitje en de "Carrera GT" stoeltjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb zo m'n 997 "Carrera RS" droom...
We starten met de widebody 4S koets, daar plaatsen we dan het GT3 aandrijfgeheel in.
Vooraan krijgt 'ie een subtiele carbon "chin spoiler", achteraan een ducktail.
Binnen krijgt 'ie een rolkooitje en de "Carrera GT" stoeltjes
Comment
-
Een Boxster S naar mijn goesting:
De configurator liet jammer genoeg sommige zaken niet toe, zoals het 'mitlackieren' van de handgreep van het handschoenkastje, de onderkant van het stuur, de versnellingspook, ... en ik zou ook nog witte gordels willen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenEen Boxster S naar mijn goesting:
De configurator liet jammer genoeg sommige zaken niet toe, zoals het 'mitlackieren' van de handgreep van het handschoenkastje, de onderkant van het stuur, de versnellingspook, ... en ik zou ook nog witte gordels willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKenden jullie deze van VW al?
Met de modellen in de VS, veel accesoires en soms kun je iets leuk doen op het einde
http://www.vw.com/index.html?openpanel=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichtenda is daar keigoeikoop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenterracotta met een cocoa kap ?
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenidd, smaken en goesten ..
K, die kap mag mss een ander kleurke hebben, maar geen zwart, ik er dan wel eentje naar mijn zin maken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment