Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    De zetels op zich zijn niet mis ... maar het ganse interieur is om van te kotsen. Beige met donkerbeige afwerking, of grijs met iets donkerder grijs, of ... yuk, écht. Zie dat nu af!! Zo'n knappe auto en zo'n affreus interieur, it's a shame...
    Sjah, ik zou er toch eens een echte foto van willen zien. Er mag inderdaad wel wat meer contrast in, maar alles is voor mij beter dan volledig zwart...

Hell, het is niet lelijk (lees: enorm geil), maar bij die buitenkleur hoort een lichte interieurkleur..

Comment

• Ja ok, als ik zo'n interieur wil, moet ik gewoon een S4 kopen.

Bij deze:

Comment

• Ff vraagsken kun je een configurator opslagen op 1 of andere manier?
        Als bvb binnenkort de nieuwe A4 komt en de huidige van de configurator wordt gegooid dat ik de huidige toch nog kan maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ff vraagsken kun je een configurator opslagen op 1 of andere manier?
          Als bvb binnenkort de nieuwe A4 komt en de huidige van de configurator wordt gegooid dat ik de huidige toch nog kan maken?
          Heb daar vroeger ook nog achter gezocht bij de vorige modellen, maar volgens mij is dit niet mogelijk .

De enigste manier hoe je dit kan "oplossen" zijn de nodige opties en dergelijke uitprinten, en dan later vergelijken met de nieuwe A4.
          Last edited by ; 03/08/2007, 18:21.

Comment

• Ik heb een cayman S geconfigureerd

Cayman S 60.303,00 €

Individualoptionen

Außenfarben
            atlasgraumetallic 2.344,30 €

Innenfarben
            Lederausstattung in Sonderfarbe terrakotta 3.189,20 €

Exterieur
            Bi-Xenon-Scheinwerfer 1.059,10 €
            Ohne Modellbezeichnung 0,00 €

Räder
            19-Zoll SportDesign Rad 1.886,15 €

Räderzubehör
            Felgensterne lackiert 1.059,10 €

Interieur

Sportsitze 422,45 €
            Zifferblätter carraraweiß 487,90 €
            Sportsitz-Rückenlehnen lackiert (nicht in Verbindung mit Individualfarben) 1.082,90 €

Interieur Leder
            Porsche Wappen auf Kopfstützen 190,40 €
            Sonnenblenden Leder 398,65 €
            Mittelkonsole hinten Leder 844,90 €
            Interieur-Zusatzpaket Türtafel Leder 261,80 €

Interieur Carbon
            Interieur-Paket Carbon 737,80 €

Audio & Kommunikation
            Porsche Communication Management (PCM) inklusive erweitertem DVD Navigationsmodul 2.921,45 €
            Sound Package Plus, inklusive CD-Ablage 583,10 €

Exclusive

Exterieur

Abdeckung Scheinwerferreinigungsanlage lackiert 136,85 €
            Schriftzug am Heck lackiert 113,05 €

Interieur in Exterieurfarbe
            Zierblende Schalt- bzw. Wählhebel lackiert 199,92 €
            PCM Paket lackiert 1.428,00 €
            Rahmen Kombiinstrument lackiert 303,45 €
            Türöffner lackiert 380,80 €

Interieur Leder
            Interieur-Paket A-Säule Leder 511,70 €
            Y-Blende 3-Speichen-Lenkrad/-Multifunktionslenkrad Leder 186,83 €
            Blende Schalthebel Leder 172,55 €
            Schwellerverkleidung innen Leder 535,50 €
            Defrosterblende Leder 368,90 €

Gesamtpreis*

82.109,75 €

*inkl. 19% MwSt

Comment

• Piccies:

Comment

• Zalige configurator porschepipo, de buitenkant zou ik niet anders nemen, hij is gewoon perfect! Enkel het interieur zou ik, voor mij, iets meer beige nemen, ben niet zo voor bordeau tot rood achter...

Comment

• Als ik zie dat je de dashboardlijst, de versnellingspooklijst en de PCM in koetswerkkleur neemt ... dan moet je écht dat interieurpack nemen waarbij de kunststof delen in de koffer achteraan ook in koetswerkkleur zijn. Twee keer live gezien, één keer op zilver (met zwart ), één keer op zwart (met terracotta) : Verschrikkelijk knap is me dat...

Comment

• @Quattro, ik vind een rood-bordeaux interieur wel kunnen in combinatie met een donkere buitenkleur. En het is niet dat carrerarood natuurleder want dat is echt wel 'yuk'

@gta, de dashbordlijst is carbon net als de pook en handrem voor wat afwisseling en een sportieve toets. Als ik dat interieurpakket neem dan is de dashbordlijst ook in buitenkleur en dat wil ik niet. Enkel de plastic kofferdelen in buitenkleur kan niet, of toch niet op de CC. Ik heb nog lang getwijfeld tussen dat en het carbon pakket.
                    Pff, het is niet gemakkelijk fictieve keuzes te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Gek genoeg kost een Carrera S volledig naar m'n zin uitgevoerd een pak meer...

Gesamtpreis* => 153.253 € *inkl. 19% MwSt

Ik heb 'm gevonden, letterlijk mijn CarConfig VERWEZENLIJKING... twee druppels water.. tot en met...

Last edited by ; 10/08/2007, 01:58.

Comment

• Dat blijven voor mij de knapste velgen onder een 997...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Dat blijven voor mij de knapste velgen onder een 997...
                          ³³³³³³³³

Comment

• +€150.000 ???

Allemaal exclusivespul zeker? Allemaal niet nodig jongen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              +€150.000 ???

Allemaal exclusivespul zeker? Allemaal niet nodig jongen
                              Eigenlijk niet zozeer, ik heb me redelijk kalm gehouden qua esthetische opsmuk, maar 't is idd. wel eentje waar ik niet naar budget heb gekeken, en dan gaat je bedrag bij Porsche wel in ijltempo omhoog

PCCB en X51, special colour en cocoa, Bose en uitgebreid carbon zijn redelijk grote boosdoeners

Comment

PCCB en X51
                                + €20.000

Ik vraag me af wat het pakket voor de 3.8 van Ruf kost, zoals de RGT. Volgens mij heb je daar mee plezier van.

Comment

Ik heb 'm gevonden, letterlijk mijn CarConfig VERWEZENLIJKING... twee druppels water.. tot en met...

Dit is een zeer knappe Porsche maar ik zou er nooit 150.000 € kunnen aan geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Dat blijven voor mij de knapste velgen onder een 997...
                                    Vind ik ook, enkel nog de Carrera Sport velgen zijn voor mij nog ietsje knapper. Zowel in standaardkleur als in koetswerkkleur. De Carrera S velgen vind ik enkel knap in koetswerkkleur, en dan nog enkel maar op middenkleuren (zoals dit grijs).

Comment

Trouwens, volgens mij is dit gefotoshopt? De velgen zijn matgrijs, 't is geen glanslak. Dat kon je niet krijgen bij Porsche, toch?

- edit -

Net het Porsche-topic doorlopen. 't Is inderdaad een Photoshop Hahaaaa, busted!
                                      Last edited by ; 10/08/2007, 10:00.

Comment

Trouwens, volgens mij is dit gefotoshopt? De velgen zijn matgrijs, 't is geen glanslak. Dat kon je niet krijgen bij Porsche, toch?

- edit -

De originele foto

edit: je had het al door
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

- edit -

idd, onze vriend Avantus heeft een handje toegestoken, het zou redelijk toevallig zijn moest ik ineens op het net mijn droomconfiguratie waargemaakt terugvinden

Comment

Working...
                                          X