Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
    Knap, maar zo zou ik eerder een GT3 of GT2 bestellen. Ik vind eigenlijk dat een Turbo wat meer luxe (leder alom vertegenwoordigd ) en wat minder sportiviteit (kuipzeteltjes, carbon,...) mag hebben.
    Mij stoort de duidelijk mindere dagelijkse bruikbaarheid van zo'n GT# een beetje. Die dingen liggen écht wel 'n pak lager, en rijden nog 'es dubbel zo hard. Miljaar. Plus: de turbo rijdt verrassend goed op circuit, ook. Hell, 't ding is zelfs goed te driften (niet dat ik dat zou doen moest ik zo'n machien hebben, maar bon). En op de openbare weg, en zeker de minder goeie kleinere wegen, is 'ie zo snel als geen ander én ook nog nét doenbaar comfy. Van de GT2 ben ik wat bang... al dat vermogen op de achterwiel, brrrr, en alhoewel 'ie nu wél rijhulpsystemen heeft (itt. tot vroeger) laat ik die karren over aan de rasechte daredevils. En de GT3, mjah, zeer zéér lekker ... maar net ietsje té als "enige Porsche". ( hoor mij bezig)

Neenee, doe mij maar 'n turbo dan.

Comment

• Mjammie!

Bijgevoegde Bestanden
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ook beetje aan 't shoppen geweest?

Zie ik dat goed: wit, cocoa kap, en gunmetal GT3-velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Mij stoort de duidelijk mindere dagelijkse bruikbaarheid van zo'n GT# een beetje. Die dingen liggen écht wel 'n pak lager, en rijden nog 'es dubbel zo hard. Miljaar. Plus: de turbo rijdt verrassend goed op circuit, ook. Hell, 't ding is zelfs goed te driften (niet dat ik dat zou doen moest ik zo'n machien hebben, maar bon). En op de openbare weg, en zeker de minder goeie kleinere wegen, is 'ie zo snel als geen ander én ook nog nét doenbaar comfy. Van de GT2 ben ik wat bang... al dat vermogen op de achterwiel, brrrr, en alhoewel 'ie nu wél rijhulpsystemen heeft (itt. tot vroeger) laat ik die karren over aan de rasechte daredevils. En de GT3, mjah, zeer zéér lekker ... maar net ietsje té als "enige Porsche". ( hoor mij bezig)

Neenee, doe mij maar 'n turbo dan.
          Yep, volledig mee eens. Een GT# kan simpelweg niet als enige auto dienen, je moet er tenminste een Cayenne langs hebben staan.

Comment

• Een Cayukke.

'k Zou pas als Porsche-werknemer met 'n Cayenne willen rijden, want dan kunnen ze me verplichten. Not gonna happen, dus tarara dat ik ooit een Cayenne koop.

Zoveel lekkerder spul dan dat!

Comment

Een Cayukke.

'k Zou pas als Porsche-werknemer met 'n Cayenne willen rijden, want dan kunnen ze me verplichten. Not gonna happen, dus tarara dat ik ooit een Cayenne koop.

Zoveel lekkerder spul dan dat!
              Bemerk de "". In principe past een Cayenne er het beste bij (om bij Porsche te blijven, en twee 997's vind ik niet kunnen), maar ik zou het liefst een A6 Avant er langs hebben staan. Een diesel, om het wat beschaafd te houden.

Om meteen ontopic te gaan:

Wat nog ontbreekt: pianolak-interieurlijsten, zwarte hemelbekleding en wat exclusive-spul (speciaal lederen stuurtje en versnellingspook, heel wat leer en stiksels doorheen het interieur).. *droom*
              Last edited by ; 18/08/2007, 12:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Denkwerk
                Die CC was in t'Duits en ik moest behoorlijk wat woorden ontleden om hun betekenis te achterhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten

Die CC was in t'Duits en ik moest behoorlijk wat woorden ontleden om hun betekenis te achterhalen.
                  Ik vind "Next" nochtans niet zo'n moeilijk Duits.

j/k

Comment

• Hoe krijg je je velgen gekleurd op die CC van Porsche?

Comment

• Dat kan je enkel doen in de koetswerkkleur, moet je bij het eerste scherm kiezen.

Als je een andere kleur wilt moet je bij exclusive een optie aantikken, ken ze niet van buiten. Enkel de prijs gaat omhoog maar kleur veranderd niet.

Comment

• Correct.

Of PhotoShop.

1) de auto configgen zoals je 'm wil, en de prentjes opslaan-
                        2) daarna dezelfde auto van kleur veranderen (kleur waarin je de velgen wil), en dan "gekleurde velgen" aanvinken in 't scherm van de buitenkleur/velgen, en de prentjes opslaan

Dan in 'n beeldbewerkingsprogrammaatje de velgjes van versie 2 op de foto's van versie 1 plakken.

Klaar !

(zo heb ik ook de GT3-velgen op m'n turbo hier hoger, gezet)

Comment

• Net een mogelijke vervanger voor de gaudi gemaakt:

Belangrijkste opties:

M Sportpakket
                          Stuur met paddles
                          PDC
                          Navi Professional
                          HiFi Professional

Comment

Correct.

Of PhotoShop.

1) de auto configgen zoals je 'm wil, en de prentjes opslaan-
                            2) daarna dezelfde auto van kleur veranderen (kleur waarin je de velgen wil), en dan "gekleurde velgen" aanvinken in 't scherm van de buitenkleur/velgen, en de prentjes opslaan

Dan in 'n beeldbewerkingsprogrammaatje de velgjes van versie 2 op de foto's van versie 1 plakken.

Klaar !

(zo heb ik ook de GT3-velgen op m'n turbo hier hoger, gezet)
                            *brok*

Laat al maar

M'n droomgeval staat toch al enkele pagina's terug!µ

Al kan ik maar niet beslissen welke kleur voor m'n GT3! Al speel ik met een zanzibarrode gedachte momenteel, matzwarte velgjes met "GT3" inscriptie in geel en PCCB's

Comment

Ook beetje aan 't shoppen geweest?

Zie ik dat goed: wit, cocoa kap, en gunmetal GT3-velgen?
                              beetje laat antwoord

Ja, idd
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• Nog een lekkere!

Bijgevoegde Bestanden
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                  Nog een lekkere!

Ik vind deze dan weer net iets té wit

Doe mij eerder maar deze: vind het mooier met die kleurwisseling tussen de velgen, buitenkleur en de stoffen kap. Ook de velgen op de onderste vind ik mooier.

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                  Mjammie!

Last edited by ; 19/08/2007, 01:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Al kan ik maar niet beslissen welke kleur voor m'n GT3! Al speel ik met een zanzibarrode gedachte momenteel, matzwarte velgjes met "GT3" inscriptie in geel en PCCB's
                                    Bij mij staat 't (voor deze week ) vast:
                                    • GT3 in 't gewoon rood, zilverkleurige velgen, langs buiten geen opties "... in koetswerkkleur" (maar behoud van matzwart)
                                    • turbo in 't cobaltblauw, Aero kit turbo, zoveel mogelijk in koetswerkkleur, zilverkleurige GT3-velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                      Nog een lekkere!

'k Vraag me af of die 21" velgen van de Cayenne op een 911 passen. Lijkt me sterk... En goed rijden zal 't zowiezo niet doen.

Tjoener!

Comment

'k Vraag me af of die 21" velgen van de Cayenne op een 911 passen. Lijkt me sterk... En goed rijden zal 't zowiezo niet doen.

Tjoener!
                                        Zijn dat niet gewoon de Carrera SportDesign velgen, maar dan een maatje groter geshopt?

Edith wijst me erop dat tussen die twee érg weinig verschil zit. Had ik nog niet opgemerkt...
                                        Last edited by ; 19/08/2007, 12:01.

Comment

• Comment

Working...
                                          X