Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
M6-velgen doen hem eruitzien als een sportwagen, maar dat is ie niet. En aangezien er geen andere velgen beschikbaar zijn dan die van de M5, moet ik die wel nemen. En zo lelijk vind ik ze nog niet.
Op de CLK zou ik ook andere velgen leggen. Bij voorkeur de 19" Forged AMG wielen zoals op onderstaande black series
Maserati wilde niet werken op school, Aston geeft geen prijzen.
I know, maar een 997S volledig naar m'n goesting kost een €110K, van Aston Martin vind ik het ook wel jammer, maar ik denk dat als je zo wat opties neemt (trouwens niet zo'n lange optielijst) dat je aan €135000 komt. Moet je es vragen aan Alexanderr, die wist daar meer over dacht ik. Maar zo'n CLK 63AMG mag er zéker ook wezen, ik ben er de laatste maanden wat verliefd op geworden. Als is 'ie natuurlijk een pák duurder dan een RS4 en M3, ik persoonlijk positioneer hem ook nét iets hoger.
I know, maar een 997S volledig naar m'n goesting kost een €110K, van Aston Martin vind ik het ook wel jammer, maar ik denk dat als je zo wat opties neemt (trouwens niet zo'n lange optielijst) dat je aan €135000 komt. Moet je es vragen aan Alexanderr, die wist daar meer over dacht ik. Maar zo'n CLK 63AMG mag er zéker ook wezen, ik ben er de laatste maanden wat verliefd op geworden. Als is 'ie natuurlijk een pák duurder dan een RS4 en M3, ik persoonlijk positioneer hem ook nét iets hoger.
Zo een 997S zoals ik hierboven heb staan zou ik zelfs niet willen
Das een bak die op elke straathoek staat, nix vr mij
Saab 9-3 Sport-Hatch 2.8TS (255 pk) 40.450 Euro
Jet Black 650 Euro
Lederen sportzetels
Black10-spoke 18" (ALU 65)700 Euro
Saab Sentronic (Automaat 6-versnellingen)1.850 Euro
Elektrisch bediend glazen schuifdak 1.050 Euro Donker getinte ruiten achteraan (enkel i.c.m. matte chroomstrip boven de deuren op Linear en Vector)300 Euro Saab Infotainment Plus met Bose® Surround, navigatie, CD-speler en spraakherkenning 3.200 Euro Hogedruk koplampsproeiers200 Euro Reparatiekit voor lekke band in kofferruimte
Achteruitrij radar 360 Euro
Convenience Pack Plus 1.600 Euro
Load Pack 250 Euro
Safety Pack 800 Euro
Totaal 51.410 Euro
Fantoomzwart pareleffect
Rode kap
S-line exterieurpack
Alu velgen 19" 20-spaaks
Interieur
Nappaleder wijnrood
Sportzetels