Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Heb 'es op 't thema "turbo" verder gedaan. Alhoewel ik die van in jouw topic zeker zou lusten (en zou prefereren boven een full 4S), is dit eigenlijk mijn "minimum" turbo. Meer hoeft écht niet.
Porsche 997 turbo : 140.152 EUR
cobaltblauw metallic : 0 EUR
donkergrijs natuurleder : 1.190 EUR
ParkAssistent : 487,90 EUR
achterruitwisser : 0 EUR (zo zot dat dit op de turbo "standaard" is, en bij de andere niet)
elektrisch schuif/kanteldak : 1.297,10 EUR
koplampwasserdopjes in koetswerkkleur : 136,85 EUR (zo'n zotte optie en duur voor wat 't is ... maar 'k wil gene chroom langs buiten)
type-aanduiding in kleur : 113,05 EUR
PCCB : 8.710,80 EUR
Sport Chrono Turbo : 1.594,60 EUR
sperdiff : 1.130,50 EUR
carbon sportkuipjes : 1.416,10 EUR
snelheidsregelaar : 440,30 EUR
Vehicle Tracking System voorbereiding : 178,50 EUR
gordels Speed Yellow : 404,60 EUR (Jeremy Clarckson vindt gele gordels stom ik ni)
voetsteun in alu : 178,50 EUR
uitneembare voetmatjes : 166,60 EUR
tellers Speed Yellow : 589,05 EUR
rolbeugel PanAmericana : 2.249,10 EUR (2-zitter en 5-punts gordels voor op circuit)
verlichte deurvakken : 226,10 EUR
paneel voor versnellingspook in leder : 172,55 EUR
paneeltjes rond deuropeners in leder : 261,80 EUR
alcantara stuurwiel : 761,60 EUR
middenconsole carbon : 1.065,05 EUR
interieurpack carbon : 737,80 EUR
dorpellijsten in carbon, verlicht : 880,60 EUR (elke keer als je instapt, zeker in 't donker, zo'n speciaal gevoel )
omranding tellercombo in alu : 261,80 EUR
PCM-pack alu : 1.428 EUR (eigenlijk veel geld voor nauwelijks verschil)
telefoonmodule voor PCM : 785,40 ("Allooh, waar zitte?" -> " PIIIIIEEEEEEP ... euhm ... NU? In de kanaalbocht!!!" )
som = 167.016,25 EUR
+ GT3-velgjes
piccies :
en de buitenkant is ondertussen al gekend, dacht ik :
(maar bij mij zijn de toppekes van de koplampsproeiers ook in 't blauw ... )
Ge kunt natuurlijk nog de Aero Kit + massa's leder binnenin (binnenspiegel, dak, zonnekleppen, deurpanelen rond luidsprekers, dashboard aan de ruit vooraan, ...) en nog wat gedoe erbij nemen ... maar dan gaat 'ie richting de 180.000 EUR ... en dan komt een GT2 zeer dichtbij, en dan weet ik 't wel.
Ik heb es iets gemaakt, dat anders dan anders is, ik kwam nog nooit op dergelijke combinatie uit denk ik, en dat maakt het net leuk. En zo zou ik hem eigenlijk nog durven nemen, volledig naar m'n goesting, en hij komt uit op 'maar' 111.000 euro.
911 Carrera S
91.838,00 €
Außenfarben
cobaltblaumetallic
56
856,80 €
Innenfarben
Bi-Color Lederausstattung schwarz/terrakotta
BP
0,00 €
Exterieur
Windschutzscheibe mit Graukeil
567
101,15 €
Automatisch abblendende Innen- / Außenspiegel mit integriertem Regensensor
P12
Dank u wel. Ondertussen stond de CC wel al 15min open en dan verdwijnt blijkbaar je configuratie. Ik zal de configuratie morgen es opnieuw maken, nu loopt m'n pc te traag omdat ik een hele hoop foto's aan het uploaden ben.
koplampwasserdopjes in koetswerkkleur : 136,85 EUR (zo'n zotte optie en duur voor wat 't is ... maar 'k wil gene chroom langs buiten)
type-aanduiding in kleur : 113,05 EUR
Die koplampsproeiers zijn id zot duur om laten mee te spuiten.Maar toch...de details
En de typeaanduiding in kleur is zoooo vetjes!!!
BMW 335i Coupé (op de US site - voor eens te zien naar de lage dollarkoers)
Barbara Red Metallic
Cream Beige with Dakota Leather
Upholstery with dark burl
Walnut wood trim
19"
Sport pack
Automaat
Paddle Shifters
Navi+iDrive
iPod adaptor
PDC
Power rear sunshade