Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een Amerikaanse BMW

X5 3.0Si

Monaco Blauw
    Tobacco leder light poplar wood trim
    Sport Pack
    Rear climate pack
    Comfort acces
    Navi met real time verkeersinfo
    HUD
    Verwarmde voorzetels
    Premium sound package
    iPod adapter
    PDC

60.175$ 40.555€

Comment

• A5 3.0 TDI helemaal naar m'n goesting
      • diepgroen metallic
      • S-Line exterieurpack
      • S-Line 20" velgen
      • interieur zoals m'n eentje: zeer licht leder, zeer donker hout
      • full option
      "probleem" = 75.935 EUR (in Duitsland dan nog... )

Comment

• knap

duur

Comment

• dat > 335d Coupé

Comment

• Die Ferrari config is weer offline blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              BMW 335i Coupé (op de US site - voor eens te zien naar de lage dollarkoers)

Barbara Red Metallic
              Cream Beige with Dakota Leather
              Upholstery with dark burl
              Walnut wood trim
              19"
              Sport pack
              Automaat
              Paddle Shifters
              Navi+iDrive
              iPod adaptor
              PDC
              Power rear sunshade

Prijs: $ 50.175 €33.843.79
              Is goedkoop, maar dit zijn wel prijzen Excl BTW.

Comment

• Is die carconfigurator van Audi vernieuwd misschien? Zo'n mooie beelden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Is die carconfigurator van Audi vernieuwd misschien? Zo'n mooie beelden!
                  Nee, de interieurpiccies zijn gewone foto's van de site.

Comment

• Knappe kleurencombinatie op de A5, maar ik vind de wagen net een tikkel té modern om met klassieke kleuren af te komen. Past eerder op een Britse wagen dan op een A5. Ik zie ook niet genoeg hout in het interieur.

Het kan ook aan de CC foto liggen, maar groen op een A5 past niet. En probeer dat maar eens terug te verkopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      BMW 335i Coupé (op de US site - voor eens te zien naar de lage dollarkoers)

Barbara Red Metallic
                      Cream Beige with Dakota Leather
                      Upholstery with dark burl
                      Walnut wood trim
                      19"
                      Sport pack
                      Automaat
                      Paddle Shifters
                      Navi+iDrive
                      iPod adaptor
                      PDC
                      Power rear sunshade

Prijs: $ 50.175 €33.843.79
                      f@ck meent je da
                      Dat kan toch niet alleen aan de dollar liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Het kan ook aan de CC foto liggen, maar groen op een A5 past niet.
                        Vind jij.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        En probeer dat maar eens terug te verkopen!
                        Ja, dat zal inderdaad zeer makkelijk gaan. Met al die witte auto's van de laatste tijd gaat 'n groene A5 over een jaar of 2-3 héél erg hard gewild zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          A5 3.0 TDI helemaal naar m'n goesting
                          • diepgroen metallic
                          • S-Line exterieurpack
                          • S-Line 20" velgen
                          • interieur zoals m'n eentje: zeer licht leder, zeer donker hout
                          • full option
                          "probleem" = 75.935 EUR (in Duitsland dan nog... )

Ook helemaal die van mij. Wel duur...
                          Voor het interieur zou m'n voorkeur wel uitgaan naar Mustangbruin.

Comment

Vind jij.

Hmmm. ik zou het eens moeten zien in real life.
                            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ja, dat zal inderdaad zeer makkelijk gaan. Met al die witte auto's van de laatste tijd gaat 'n groene A5 over een jaar of 2-3 héél erg hard gewild zijn.
                            Over dat witte ga ik volledig akkoord, maar groen heeft nooit echt goed verkocht. Hoeveel groene BMW's, Porsche's, Audi's, Mercs zie je?

Comment

Over dat witte ga ik volledig akkoord, maar groen heeft nooit echt goed verkocht. Hoeveel groene BMW's, Porsche's, Audi's, Mercs zie je?
                              Een van dé kleuren van de E36 was toch wel groenblauw, voor zover ik me herinner..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                Een van dé kleuren van de E36 was toch wel groenblauw, voor zover ik me herinner..
                                En hoeveel zijn er daarvan écht van verkocht? Vergelijk die cijfers eens met alle zwarte/grijze/zilvere...

Pas op, ik kan ook fout zijn eh.. maar ik reflecteer alleen maar wat vele handelaren en autoverkopers me al hebben verteld.

Comment

Niet goed nieuw verkopen =/= niet goed tweedehands verkopen.
                                  • Donkergroen metallic auto's verkopen misschien niet makkelijk nieuw, maar gaan als tweedehands even makkelijk de deur uit als een donkerblauwe of een donkergrijze.
                                  • Witte auto's verkopen nu misschien wel goed (wit-hype), maar worden de meest moeilijke bakken om verkocht te krijgen over enkele jaren.

Comment

Niet goed nieuw verkopen =/= niet goed tweedehands verkopen.
                                    • Donkergroen metallic auto's verkopen misschien niet makkelijk nieuw, maar gaan als tweedehands even makkelijk de deur uit als een donkerblauwe of een donkergrijze.
                                    • Witte auto's verkopen nu misschien wel goed (wit-hype), maar worden de meest moeilijke bakken om verkocht te krijgen over enkele jaren.
                                    Dat verklaart veel.

Thx!

Comment

• E90 M3
                                      Sparkling Graphite+Novillo Fuchsrot leder en carbonnen inzetstukken

82.260,00 EUR

Comment

• Zo valt hij precies nog redelijk te pruimen, enkel nog Blacklines erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Zo valt hij precies nog redelijk te pruimen, enkel nog Blacklines erop.
                                          Ik zou het niet weten RS4 - E90 M3 of C63

Comment

Working...
                                          X