Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
bmw M3 ( of 335i ^^) Buiten zwart, binnen zwart full option en gaan met die geit
Ik heb liever een wagen die iets minder opvalt en toch beestig snel is dan met bijvoorbeeld een lambo rond te rijden (trekt te veel aandacht , die ik niet moet hebben
Ik zou 'm zo nemen, lekker klassiek. Vreemd voor een Italiaan, en toch. Past goed bij de auto, die ik eigenlijk te groot en te klassiek vind om een "sportauto" te zijn, 'k vind 't eerder een comfort-GT.
Goodwood groen, saddle interieur, wortelnotenhout, full leder (geen alcantara), zwarte dakhemel en tapijten, zwarte stikking, houten stuur.
De configurator op bmw.be werkt al 10 jaar niet zoals het hoort.
Pas op, eigenlijk zeer mooi van opzet, die applicatie, qua uitwerking één van de allerbeste vind ik zelfs maar loopt constant vast.
De configurator op bmw.be werkt al 10 jaar niet zoals het hoort.
Pas op, eigenlijk zeer mooi van opzet, die applicatie, qua uitwerking één van de allerbeste vind ik zelfs maar loopt constant vast.
Ik denk dat dat al 10 jaar aan jouw PC ligt, dan. Bij mij loopt die daar nauwelijks tot nooit vast.
Met Vista in 't begin eventjes probs gehad, duurde wat eer m'n laptop zich niet meer verslikte door de juiste drivers van Shockwave en zo, maar uiteindelijk loopt dat weer als een zonnetje.
De laatste tijd heb ik af en toe weer wel 'es problemen met de Porsche CC, maar 't ligt aan 't feit dat hun database niet up-to-date is/was (bij de GT2 liep de visualisatie vast in de 3D-versie, en heel wat opties werden niet getoond).
Comment