Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• @Brecht: Bmw is heel leuk en enorm knap geworden met die facelift, het spacegrau en het nieuwe M-pakket. Maar ik denk dat ik ook de Volvo zou kiezen. Wat een lekkere auto. Een van de mooiere breaks. En in die uitvoering zou ik em waarschijnlijk boven de 320 kiezen. Zalig configuratie!

Naar aanleiding van eventuele plannen?
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Smaak²

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Volvo V50 D5
        Opties

Exterieur:
        R-Design met 18" Medusa velgen: € 4800,00
        - (metallic kleur inbegrepen: Black Saphire)
        - (Black lederenbekleding inbegrepen)
        Momentum pack: € 2900,00

Interieur:
        Mobility pack: € 3760,00
        - RTI- navigatie systeem met verkeersinformatie.
        - Premium sound audio systeem (5 X 130W)

Geintigreerde telefoon met bediening aan het stuur: € 990,00
        Geintigreerde kinderzitjes in de buitenste zitplaatsten achteraan: € 280,00
        Dynamic chassis: € 200,00
        Mistlampen: € 270,00
        Park assist: parkeerhulpsysteem achteraan: € 450,00
        Kopreiniging instalatie: € 320,00
        Xenonlichten: € 670,00,00
        Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting: € 320,00
        Weglaten motorembleem: gratis

Totaal opties: €15.290,00
        Totaal prijs= € 44.390,00

Moeilijke keuze voor welke ik zou gaan...
        Ik denk toch de volvo...
        - 6000 euro goedkoper (wel meer tax en verbruikt iets méér, maar daar heb je die 6000 euro voor )
        - 5 cilinder is toch leuker dan een 4 cilinder.
        - En de volvo is toch iets exclusiever dan de Bmw, vooral in deze uitvoering...
        Benieuwd hoe jullie er over denken, en wat jullie van beide auto's vinden
        Dikke kar!

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Knappe kleurencombo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          @Brecht: Bmw is heel leuk en enorm knap geworden met die facelift, het spacegrau en het nieuwe M-pakket. Maar ik denk dat ik ook de Volvo zou kiezen. Wat een lekkere auto. Een van de mooiere breaks. En in die uitvoering zou ik em waarschijnlijk boven de 320 kiezen. Zalig configuratie!

Naar aanleiding van eventuele plannen?
          Idd, ik vond de volvo ook wel prachtig zo in deze uitvoering...al is er twijfel voor de T5 versie die niet zovéél méér bij kost...vooral met die 5 cilinderroffel toch wel leuk
          En het zijn eerlijk gezegt geen plannen maar kan op latere termijn in het gezin nog altijd voorkomen.

Comment

• Daarnet VW Passat CC samengesteld. Voor 45k heb ik hem!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Daarnet VW Passat CC samengesteld. Voor 45k heb ik hem!!!
              2.0 TDI of 1.8 TFSI?

Comment

• Heb eens een getest hoe duur ik de duurste Volkswagen kon uitrusten en naar mijn wens in de Duitse CC. (tis blok wat moet een mens anders doen )

Phaeton mit langem Radstand 4-Sitzer 6,0 l W12 4MOTION 331 kW (450 PS) 5-Gang-Automatik mit Tiptronic
                124.300,00 €
                AußenlackierungLuxury Black Heliochrom4.935,00 €
                InnenausstattungSonnenbeige-Anthrazit/Anthrazit/
                WV Individual Räder 19"
                en zowat alle opties aangevinkt

Gesamtpreis 176.134,00 € ! Toch wel veel voor een VW . Maar hij staat wel very nice .
                Last edited by Mvl; 05/01/2009, 18:48.
                Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                BMW 320d
                Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Ik zie een schoon madam met hoofdtelefoon die iets in het Duits zegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                    Ik zie een schoon madam met hoofdtelefoon die iets in het Duits zegt.
                    Ik had het eerst zelf niet door Problem Fixed!
                    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                    BMW 320d
                    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• En een jaar later staat die aan nog geen 50K te koop waarschijnlijk .

Bizar veel waardeverlies, zo'n Phaeton.

Comment

• Mijn droomwagen is op dit moment relatief bereikbaar (hoewel, studeren = geen geld verdienen). De '1 sprak mij meteen aan en dat is nog steeds zo. Ik kan moeilijk omschrijven wat 'm zo speciaal maakt, ik hou gewoon van die auto .

Onderstaande config vind ik zelf 't mooist; Monacoblauw met Terrabruin interieur of Spacegrau met zwart interieur. Que opties zou ik gaan voor de Comfort Line + GPS Professional + Xenon. De velgen die ik hierop gezet heb vind ik met lengtes voorsprong de knapste op een '1 (tevens de duurste )

Ooit hé...

EDIT: Prijs bevindt zich rond 36K, wat ik gigantisch veel vind... Zou dan ook eerder naar een tweedehandsexemplaar uitkijken, al is dat niet makkelijk wegens dieselend België.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          En een jaar later staat die aan nog geen 50K te koop waarschijnlijk .

Bizar veel waardeverlies, zo'n Phaeton.
                          Stel dat Opel, Toyota, ... een wagen zoals de Phaeton op de markt zouden brengen. Die zouden juist hetzelfde probleem hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                            Stel dat Opel, Toyota, ... een wagen zoals de Phaeton op de markt zouden brengen. Die zouden juist hetzelfde probleem hebben.
                            Heeft Toyota op die manier Lexus niet op de markt gegooid? Moest VW niet enkel de auto, maar ook het merk Phaeton gelanceerd hebben, zou het volgens mij beter verkopen en meer waardevast zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Heeft Toyota op die manier Lexus niet op de markt gegooid? Moest VW niet enkel de auto, maar ook het merk Phaeton gelanceerd hebben, zou het volgens mij beter verkopen en meer waardevast zijn.
                              ooit al gehoord van de VAG?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                ooit al gehoord van de VAG?
                                Neen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Neen

Comment

• Ik heb me eens een 1reeks samengesteld
                                    Misschien binnen 2 jaar?

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• en nu de optielijst + de prijs . .
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Maserati Quattroporte Sport GT S
                                        Zal waarschijnlijk nooit de mijne worden, maar hoop doet leven

Comment

• en dan het interieur

en meer moet dat voor mij echt niet zijn oor

Comment

Working...
                                          X