Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Brecht: Bmw is heel leuk en enorm knap geworden met die facelift, het spacegrau en het nieuwe M-pakket. Maar ik denk dat ik ook de Volvo zou kiezen. Wat een lekkere auto. Een van de mooiere breaks. En in die uitvoering zou ik em waarschijnlijk boven de 320 kiezen. Zalig configuratie!
Interieur:
Mobility pack: € 3760,00
- RTI- navigatie systeem met verkeersinformatie.
- Premium sound audio systeem (5 X 130W)
Geintigreerde telefoon met bediening aan het stuur: € 990,00
Geintigreerde kinderzitjes in de buitenste zitplaatsten achteraan: € 280,00
Dynamic chassis: € 200,00
Mistlampen: € 270,00
Park assist: parkeerhulpsysteem achteraan: € 450,00
Kopreiniging instalatie: € 320,00
Xenonlichten: € 670,00,00
Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting: € 320,00
Weglaten motorembleem: gratis
Totaal opties: €15.290,00
Totaal prijs= € 44.390,00
Moeilijke keuze voor welke ik zou gaan...
Ik denk toch de volvo...
- 6000 euro goedkoper (wel meer tax en verbruikt iets méér, maar daar heb je die 6000 euro voor )
- 5 cilinder is toch leuker dan een 4 cilinder.
- En de volvo is toch iets exclusiever dan de Bmw, vooral in deze uitvoering...
Benieuwd hoe jullie er over denken, en wat jullie van beide auto's vinden
@Brecht: Bmw is heel leuk en enorm knap geworden met die facelift, het spacegrau en het nieuwe M-pakket. Maar ik denk dat ik ook de Volvo zou kiezen. Wat een lekkere auto. Een van de mooiere breaks. En in die uitvoering zou ik em waarschijnlijk boven de 320 kiezen. Zalig configuratie!
Naar aanleiding van eventuele plannen?
Idd, ik vond de volvo ook wel prachtig zo in deze uitvoering...al is er twijfel voor de T5 versie die niet zovéél méér bij kost...vooral met die 5 cilinderroffel toch wel leuk
En het zijn eerlijk gezegt geen plannen maar kan op latere termijn in het gezin nog altijd voorkomen.
Mijn droomwagen is op dit moment relatief bereikbaar (hoewel, studeren = geen geld verdienen). De '1 sprak mij meteen aan en dat is nog steeds zo. Ik kan moeilijk omschrijven wat 'm zo speciaal maakt, ik hou gewoon van die auto .
Onderstaande config vind ik zelf 't mooist; Monacoblauw met Terrabruin interieur of Spacegrau met zwart interieur. Que opties zou ik gaan voor de Comfort Line + GPS Professional + Xenon. De velgen die ik hierop gezet heb vind ik met lengtes voorsprong de knapste op een '1 (tevens de duurste )
Ooit hé...
EDIT: Prijs bevindt zich rond 36K, wat ik gigantisch veel vind... Zou dan ook eerder naar een tweedehandsexemplaar uitkijken, al is dat niet makkelijk wegens dieselend België.
Stel dat Opel, Toyota, ... een wagen zoals de Phaeton op de markt zouden brengen. Die zouden juist hetzelfde probleem hebben.
Heeft Toyota op die manier Lexus niet op de markt gegooid? Moest VW niet enkel de auto, maar ook het merk Phaeton gelanceerd hebben, zou het volgens mij beter verkopen en meer waardevast zijn.
Heeft Toyota op die manier Lexus niet op de markt gegooid? Moest VW niet enkel de auto, maar ook het merk Phaeton gelanceerd hebben, zou het volgens mij beter verkopen en meer waardevast zijn.
Comment