Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Liever een gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Liever een gallardo.
      Hell yeah!

Wel een stukje duurder dacht ik?

Comment

• 't Zal wel zijn beige in een R8. Zo licht mogelijke lederkleur in een zwart interieur (matten, dak, dakzuilen). Super. Lekker contrastrijk. Voor mij mag 'ie in dat montereygroen metallic trouwens, met carbon sideblade.

Comment

• Ik vind een lichte interieur kleur juist lelijk in een audi R8...
          Lekker op donker houden, zeker zo in zwarte uitvoering...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              't Zal wel zijn beige in een R8. Zo licht mogelijke lederkleur in een zwart interieur (matten, dak, dakzuilen). Super. Lekker contrastrijk. Voor mij mag 'ie in dat montereygroen metallic trouwens, met carbon sideblade.

t probleem is dat alleen de zetels een andere kleur hebben. Je hebt geen gekleurd leder in andere stukken van de auto. Dan vind ik dat toch niet zo geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                t probleem is dat alleen de zetels een andere kleur hebben. Je hebt geen gekleurd leder in andere stukken van de auto. Dan vind ik dat toch niet zo geslaagd.
                Jawel, hoor, je hebt verschillende mogelijkheden (alleen geeft die vrij brakkige Audi-CC dan nooit allemaal proper weer, qua weergave is die echt zeer pover). Zetels en deurbekleding is alleszins altijd hetzelfde (of ik moet me ferm vergissen) en ook de tapijten gaan mee in dezelfde tint. De lederen bekleding van de monoposto en indien gewenst dashboard en middenconsole e.d. kan je ook in 't kleur krijgen dat je wil.

Edit : fotootje toegevoegd.

Ik vind zo'n contrast trouwens net knap. Bij mij b.v. is dat ook zo : zetels en deurinzetten in licht leder, interieur voor de rest zwart. Like it a lot. Sommige merken smijten daar dan een andere tint beige bij, ofzo, waardoor 't een kakafonie aan kleuren wordt, dat kan je toch bezwaarlijk mooier noemen?

Edit : net nog effe gespiekt, als je 't beige leder neemt krijg je m.i. veel meer dan enkel maar beige zetels. Deurbekleding, alle tapijt en indien gewenst (zonder meerprijs) ook de interieurhemel is dan in diezelfde kleur. Dat laatste (i.t.t. zwarte interieurhemelrage) zou iets zijn dat ik zonder dralen zou aanvinken, aangezien het een duidelijk ruimer gevoel geeft, zo'n tone-in-tone lichtgekleurde interieurhemel. En zeker een R8 kan dat hard gebruiken, vind ik.
                Last edited by ; 26/01/2009, 10:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik vind zo'n contrast trouwens net knap. Bij mij b.v. is dat ook zo : zetels en deurinzetten in licht leder, interieur voor de rest zwart. Like it a lot. Sommige merken smijten daar dan een andere tint beige bij, ofzo, waardoor 't een kakafonie aan kleuren wordt, dat kan je toch bezwaarlijk mooier noemen?
                  kakofonie

edith: en qua contrast moet ik je gelijk geven. Ik heb er ook voor geopteerd, maar dan wel met zwart dak

Edit : net nog effe gespiekt, als je 't beige leder neemt krijg je m.i. veel meer dan enkel maar beige zetels. Deurbekleding, alle tapijt en indien gewenst (zonder meerprijs) ook de interieurhemel is dan in diezelfde kleur. Dat laatste (i.t.t. zwarte interieurhemelrage) zou iets zijn dat ik zonder dralen zou aanvinken, aangezien het een duidelijk ruimer gevoel geeft, zo'n tone-in-tone lichtgekleurde interieurhemel. En zeker een R8 kan dat hard gebruiken, vind ik.
                  Die hele lederpackcombotoestandspul van de CC van de R8 is een gigantische soep waar je totaal niet uit wijs geraakt. En als je een beetje "speciaal" wil doen met dat leder zit je aan gigantische bedragen. Veel duurder dan Porsche

Comment

• het is weldegelijk kakafonie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      het is weldegelijk kakafonie!
                      Vraag eens aan uw vrouwke voor uwe verjaardag een woordenboek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Vraag eens aan uw vrouwke voor uwe verjaardag een woordenboek
                        kut, int vervolg eerst google raadplegen... nuja, ik zal altijd kakafonie blijven zeggen kakofonie klinkt ineens zo onnatuurlijk

Comment

• Vraagje voor de kenners hier: in de carconfig van mercedes vind ik geen amg-pack voor de c-klasse berline.
                          Da bestaat nochthans dacht ik ?
                          Ook de prijzen verschillen met de prijzen van hun pdf-prijslijst.

Bucht? Of ben ik de idioot? Of beide?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bgl Bekijk Berichten
                            Vraagje voor de kenners hier: in de carconfig van mercedes vind ik geen amg-pack voor de c-klasse berline.
                            Da bestaat nochthans dacht ik ?
                            Ook de prijzen verschillen met de prijzen van hun pdf-prijslijst.

Bucht? Of ben ik de idioot? Of beide?
                            Fout in de CC.

op Mercedes-Benz.de is de configurator trouwens beter.

Comment

• Audi S3
                              Basispreis 36.950,00 EUR Ausstattung 8.725,00 EUR
                              Totaal: 45.675,00 EUR

Eissilber Metallic
                              Leder Seidennappa mit farbiger Doppelkappnaht

Normaal wou ik die schaalsitzen nemen...maar die waren niet zichtbaar...dus heb ik deze maar genomen...ook best mooi

Sitzheizung für die Vordersitze und die äußeren Fondsitze 565,00 EUR
                              Aluminium-Gussräder 7,5 J x 18 Audi exclusive im 7-Doppelspeichen-Design in Titanoptik (quattro GmbH) 820,00 EUR
                              Leder Seidennappa mit farbiger Doppelkappnaht 1.335,00 EUR
                              Außenspiegel beheizbar und automatisch abblendend inklusive beheizbarer Scheibenwaschdüsen 310,00 EUR
                              Innenspiegel automatisch abblendend, mit Licht-/Regensensor 245,00 EUR
                              Einparkhilfe hinten 370,00 EUR
                              Reifendruck-Kontrollanzeige 50,00 EUR

Durchladeeinrichtung inklusive Mittelarmlehne hinten 155,00 EUR
                              Mittelarmlehne vorn 125,00 EUR
                              Geschwindigkeitsregelanlage 265,00 EUR
                              Navigationssystem plus mit MMI Bedienlogik und Europa-DVD 2.440,00 EUR
                              BOSE Sound System 605,00 EUR
                              iPod-Vorbereitung Audi exclusive (quattro GmbH) 205,00 EUR
                              Sprachdialogsystem 410,00 EUR
                              Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 210,00 EUR

De kleur zelf vind ik wel iets hebben in vergelijking met de velgen
                              Last edited by Br3cht; 06/02/2009, 21:44.

Comment

• Knap! Vind de kleurencombinatie yummie. Misschien nog de alu interieurlijsten als herhaling van de buitenkleur?
                                Last edited by ; 06/02/2009, 22:58.

Comment

• Dat kan...maar de lijsten accentueren dan naar de antraciete velgen
                                  Anders wordt het een beetje te aluminium style

Comment

• En shadowlook?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Een een sportback.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Mwa, de sportback vind ik minder..
                                        Nie zovéél meer ruimte...k'vind hem iets minder mooi..en ja een S3 ziet er nu gwn véél sjieker uit in 3 deurs style...

Tenzij als die zo word afgeleverd (+ panoramisch dak...donkere bovenzijde)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                          Mwa, de sportback vind ik minder..
                                          Nie zovéél meer ruimte...k'vind hem iets minder mooi..en ja een S3 ziet er nu gwn véél sjieker uit in 3 deurs style...

Tenzij als die zo word afgeleverd (+ panoramisch dak...donkere bovenzijde)

als mijn ervaringen met de A6 beter waren geweest,
                                          stond dit in de garage
                                          op de Ring ronken die zo lekker

Comment

Working...
                                          X