Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Who'd want a yellow Porsche anyway?
    als ik moet kiezen tussen gene porsche of ne gele porsche weet ik het ook wel hoor
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Who'd want a yellow Porsche anyway?
      ikke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        als ik moet kiezen tussen gene porsche of ne gele porsche weet ik het ook wel hoor
        Ik ook.

Meteen naar de wrapper ermee! Doe mij dan maar een vintage Martini livery (zilver als basiskleur).

Gele auto's. 't Gaat nooit m'n ding worden.

Comment

• Een rode auto met ene rood interieur dat vind ik het sowieso al niet.
          Hier in de straat staat zo een 1-serie cabrio met een rood leder interieur, ECHT lelijk.
          Er moet contrast zijn vind ik...

Comment

• Liever een gele of rode auto dan zo een doodgewoon zilver kleur dat elke auto heeft.
            En geel en rood zie je nog goed op een parking ergens staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
              Ja

Zal er eens proberen aan te denken
              proficiat
              en mercikes
              wimoptiek.be op

Comment

• Hmm, some things changed bij Porsche (cc op porsche.de).
                • Standaardstuurwiel b.v. is nu het sportstuurwiel zoals op de GT3 (geen ander stuurwiel meer te kiezen),
                • en dat stuur is nu ook optioneel met alcantara te krijgen (was nog niet het geval tot nu toe icm PDK).
                • Nieuwe kleuren voor MY10 staan er ook op (tot nu toe enkel 't nachtblauw dat vervangen wordt door donkerblauw).
                • Paar dingen die nog niet zichtbaar waren (b.v. roostertjes in de gaten in de achterbumper van de Cayman) zijn nu wel zichtbaar.
                • InterieurPack Design (in koetswerkkleur) is teruggekeerd bij de Cayman (was verdwenen met de facelift).
                • De bekleding van de gordelsleuven in de kuipzetels kunnen in koetswerkkleur of alu-optiek gekozen worden, dat wordt nu ook weergegeven in de 3D-cc.
                • Bij de 911-modellen valt nu het type-opschrift "911" te kiezen ipv. het respectievelijk model. Knap!
                • Bij de 911 coupé-modellen is de AeroKit Cup kiesbaar, en wordt weergegeven (was al op de Oostenrijkse cc).
                • Er is een "SportDesign voorbumper/spoiler", zou moeten weergegeven worden (er staat een oogje), maar 'k zie 'm niet. Bugje in de CC nog, vermoed ik.
                • Bij de Carrera (4)S is nu ook de X51-kit kiesbaar. Raar maar waar, maar die krijgt de eindtipjes van de prefacelift PSE (en niet de nieuwe, vreemde facelift-PSE-eindtips).
                • Nieuwe eindtipjes voor de standaarduitlaat vallen te kiezen, lijken goed op de PSE-eindtips van de Cayman.
                • De Boxster krijgt terug recht op het SportDesign pack (wordt helaas nog niet weergegeven), was verdwenen na de facelift.
                En er zullen er nog wel zijn (niet alles uitgeplozen).
                Last edited by ; 04/06/2009, 22:21.

Comment

Hmm, some things changed bij Porsche (cc op porsche.de).
                  • Standaardstuurwiel b.v. is nu het sportstuurwiel zoals op de GT3 (geen ander stuurwiel meer te kiezen),
                  • en dat stuur is nu ook optioneel met alcantara te krijgen (was nog niet het geval tot nu toe icm PDK).
                  • Nieuwe kleuren voor MY10 staan er ook op (tot nu toe enkel 't nachtblauw dat vervangen wordt door donkerblauw).
                  • Paar dingen die nog niet zichtbaar waren (b.v. roostertjes in de gaten in de achterbumper van de Cayman) zijn nu wel zichtbaar.
                  • InterieurPack Design (in koetswerkkleur) is teruggekeerd bij de Cayman (was verdwenen met de facelift).
                  • De bekleding van de gordelsleuven in de kuipzetels kunnen in koetswerkkleur of alu-optiek gekozen worden, dat wordt nu ook weergegeven in de 3D-cc.
                  • Bij de 911-modellen valt nu het type-opschrift "911" te kiezen ipv. het respectievelijk model. Knap!
                  • Bij de 911 coupé-modellen is de AeroKit Cup kiesbaar, en wordt weergegeven (was al op de Oostenrijkse cc).
                  • Er is een "SportDesign voorbumper/spoiler", zou moeten weergegeven worden (er staat een oogje), maar 'k zie 'm niet. Bugje in de CC nog, vermoed ik.
                  • Bij de Carrera (4)S is nu ook de X51-kit kiesbaar. Raar maar waar, maar die krijgt de eindtipjes van de prefacelift PSE (en niet de nieuwe, vreemde facelift-PSE-eindtips).
                  • Nieuwe eindtipjes voor de standaarduitlaat vallen te kiezen, lijken goed op de PSE-eindtips van de Cayman.
                  • De Boxster krijgt terug recht op het SportDesign pack (wordt helaas nog niet weergegeven), was verdwenen na de facelift.
                  En er zullen er nog wel zijn (niet alles uitgeplozen).
                  N\O maar euhm: Freak
                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Da's m'n dagelijks ontspanninkje zo tussen 't eten en het zetelen door. Wat cc's checken.

Comment

Da's m'n dagelijks ontspanninkje zo tussen 't eten en het zetelen door. Wat cc's checken.
                      Herkenbaarheid

Comment

Comment

• Is dat zo grappig ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ferrari F430 Spider

Buitenkleur: Vinaccia
                            Kap: Beige
                            Interieurkleur: Cuoio
                            Velgen: 19" ball-polished challenge style
                            Remmen: rood (komt zalig goed overeen met de motor en contrasteert perfect met de andere tinten)

Pwief, creme de la creme

Comment

• linkje naar de 'owners car configurator' van Ferrari. Ik kan de link zelf niet kopieren, gewoon op de link in de eerste post klikken.

http://www.ferrarichat.com/forum/sho...d.php?t=237980
                              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                linkje naar de 'owners car configurator' van Ferrari. Ik kan de link zelf niet kopieren, gewoon op de link in de eerste post klikken.

http://www.ferrarichat.com/forum/sho...d.php?t=237980
                                Errorrrrrrr

Comment

• Hi, I really dislike the fact that you have to be an owner in order to use the the "Full Ferrari Configurator." I know that on their new website...

via deze link werkt het

Comment

• Prachtige configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Ferrari F430 Spider

Buitenkleur: Vinaccia
                                      Kap: Beige
                                      Interieurkleur: Cuoio
                                      Velgen: 19" ball-polished challenge style
                                      Remmen: rood (komt zalig goed overeen met de motor en contrasteert perfect met de andere tinten)

Pwief, creme de la creme
                                      Een beetje beeld bij m'n woorden voegen, het rood hierboven heb ik allemaal wel vervangen door zwart of carbon...

Comment

• Fak wat een kakkleur

Comment

• Knap! Enkel die rode stiksels nog vervangen door zwarte of witte.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X