Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook eens een wagentje gemaakt opel.be en dit is het resultaat:
Opel Movano 3.0 CDTI open laad bak dubbele cabine.
Electric Pack 834.90euro.
Luchtvering 2050.95euro.
Cruise Control 302.50euro.
Airco 1488.30euro.
Mistlampen vooraan. 284.35euro.
De Astra van uw keuze is Pannacotta (dubbele metaalkleur). Voor deze kleur betaalt u 380,00 €
U hebt gekozen voor de Alpha Mondial, charcoal binnen bekleding. Voor deze bekleding betaalt u geen meerprijs.
Eigenschappen:
Technische gegevens
Motor
Motor 1.9 CDTi (88 kW)
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1910 cc
Maximaal vermogen 88 kW
Maximaal vermogen 120 pk
Koppel 280/2000-2750 nm
Fiscaal vermogen 10 pk
Verbruik en prestaties
CO2 emissie (Handbediend) - g/km
Topsnelheid (Handbediend) - km/u
Acceleratie van 0-100 km/u (Handbediend) - s
Normverbruik in stad (Handbediend) - l/100km
Normverbruik extra-stad (Handbediend) - l/100km
Normverbruik totaal (Handbediend) - l/100km
Maten en gewichten
Lengte 4515 mm
Breedte 1753 mm
Hoogte 1500 mm
Standaarduitrusting
ABS
6 airbags
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Electrische ruiten vooraan
In hoogte verstelbare bestuurderszetel
Gesplitste achterbank 60/40
Radio/CD + bediening aan het stuur
Electrische spiegels, verwarmd
Bumperlijst in koetswerkkleur
Daklijst, buitenspiegels en deurgrepen in koetswerkkleur
Boordcomputer
Air conditioning
Regensensor en electrochrom. binnenspiegel
Aluminium velgen 16''
Decolijst interieur - specifieke kleur
Radiatorrooster in chrome
Zijdelingse beschermlijsten in koetswerkkleur
Lederen stuurwiel
Sportzetels
Monochrome achterlichten, donker 3e stoplicht
U hebt gekozen voor deze optie(s):
Veiligheidsnet laadruimte 200,00 €
12V outlet in laadruimte 15,00 €
SEAT COMFORT PACK 1, bevat : Bestuurderszetel met 6 regelbare functies en lendesteun, armsteun vooraan (standaard met leder) 160,00 €
Tweede inklapsleutel 21,00 €
Tweedelige opbergruimte in de laadvloer 85,00 €
Radio CDC40 OPERA,radio & interne CD-wisselaar voor 6 CD's 400,00 €
Kleurenscherm voor CD70 en CDC40 480,00 €
Ik volg je volledig. Rood-met-beige staat vele roadsters subliem. Maar niet de Z4, naar mijn mening, en al helemaal niet met die alu interieurlijsten. Daarom zei ik wat ik zei.
@ Alex
Nice choice : zo zou 'k 'm ook nemen.
@ Super7
Je beseft toch dat de wagens die je hier post, dienen aangekocht te worden en als dagelijks vervoermiddel moeten worden gereden gedurende minstens 4 jaar ?
Ghô, heb juist een schitterend vehikel samengesteld op de BMW-carconfigurator ... maar heb geen zin om die afbeeldingen te capturen en online te zetten en ...
Ghô, heb juist een schitterend vehikel samengesteld op de BMW-carconfigurator ... maar heb geen zin om die afbeeldingen te capturen en online te zetten en ...
Pffff.
Wat had ge gemaakt?
Ik was daarstraks op de Amerikaanse site van BMW. Een BMW M3 coupe voor €38.000 ...
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Pffff.
Wat had ge gemaakt?
Ik was daarstraks op de Amerikaanse site van BMW. Een BMW M3 coupe voor €38.000 ...
Hierse ...
330Ci cabrio
- SMG
- M Pack
- sparkling graphite metallic
- leder Futura granaatrood
- ...
(en zeker andere velgen dan deze telefoonschijven)
Hmmmm, doe mij maar een nice setje BBS Le Mans 19" ...
Ik moet toegeven : moet een lekkere wagen zijn ! Jammer dat 'ie geen 6-cilindersound heeft (och wat is een R32 op dat vlak toch ultrageil), maar toch ... lekker.
Jammer dat de Opel Astra GTC (zo heet 'ie toch, ja ?) nog niet te configureren valt. Ik denk dat ik een GTC met dat panoramisch glasdak, en de 2.0T van 200 pk, zou voornemen op een Golf GTI.
Al zou een testrit daarin uitsluitsel moeten brengen. En de Golf heeft op dat vlak het ultragrote voordeel van de DSG ...
Jammer dat de Opel Astra GTC (zo heet 'ie toch, ja ?) nog niet te configureren valt. Ik denk dat ik een GTC met dat panoramisch glasdak, en de 2.0T van 200 pk, zou voornemen op een Golf GTI.
Al zou een testrit daarin uitsluitsel moeten brengen. En de Golf heeft op dat vlak het ultragrote voordeel van de DSG ...
volgens mij mag je de astra er van tussen laten... dus: Opel GTC
van mij mag je de astra er van tussen laten... dus: Opel GTC
van mij mag je de astra er van tussen laten... dus: Opel GTC
Leg de schitterende zuiderse volbloed emoties van de Alfa 147GTA Selespeed eens naast de oerdegelijke krachtige Duitse efficiëntie van de A3 3,2 S-Line DSG... dan komt het er pas op aan om details te vergelijken...
(en zeker andere velgen dan deze telefoonschijven)
Hmmmm, doe mij maar een nice setje BBS Le Mans 19" ...
Ik moet toegeven : moet een lekkere wagen zijn ! Jammer dat 'ie geen 6-cilindersound heeft (och wat is een R32 op dat vlak toch ultrageil), maar toch ... lekker.
Leg de schitterende zuiderse volbloed emoties van de Alfa 147GTA Selespeed eens naast de oerdegelijke krachtige Duitse efficiëntie van de A3 3,2 S-Line DSG... dan komt het er pas op aan om details te vergelijken...
Comment