Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat smakeloze interieur van mij doet mij aan playmobil denken ofzo, er waren vroeger zo van die speelgoedjes in die kleur.
(als ik veel geld zou hebben, zou ik zo echt een interieur willen in mijn 'speelgoedje' )
dit vind ik nog binnen de perken. Ik vind dat blauw met dat bordeau zelfs iets speciaals hebben, het oogt bijzonder. niet dat ik het ooit zou nemen, maar ik vind het mooier dan bovenstaande smaakloze configs.
Vind ik zelfs ook nog knap... Stel dat je daarmee in Antwerpen staat, iedereen moet dat natuurlijk gezien hebben en komt dus door het raampje geilen. Volgens mij zegt iedereen, bah, wat lelijk. Maar binnenin denken de mensen dan toch, hmm, zo zou ik 'm ook wel willen.
Sorry, dat ik de hele bende quote, maar dit is dan weer übergeil
Is inderdaad zeer knap, hoewel ik vrees dat het in het echt niet zo overtuigend gaat overkomen, omdat het te hard blinkt. zou bijna matzwart mogen zijn imho.
Ook een aantal zaken nieuw, b.v. bij de Continental GT kan je kruissteken kiezen in de contrasterende kleur voor de naden van 't leder, tweekleurig stuurwiel (of was dat al ?), e.a.
Ook een aantal zaken nieuw, b.v. bij de Continental GT kan je kruissteken kiezen in de contrasterende kleur voor de naden van 't leder, tweekleurig stuurwiel (of was dat al ?), e.a.
Comment