Daarmee ook deze kleur genomen. sport en luxe tegelijkertijd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is dan misschien iets meer cliché, maar 't past toch wel beter samen vind ik. Geen tegen elkaar aanleunende maar vloekende kleuren, het alu weerspiegelt de zilveren buitenkleur, en het carbon zorgt voor een racy accent.
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHeb ook nog 'es een autootje geconfituurd.
Er zitten nog een paar foutjes in, die de CC niét kan weergeven, en wel de volgende :- Het betreft weldegelijk een 911 turbo S, maar wel met de GT2-body en aanhangsels.
- De zijlijsten en frontspoiler zijn bovendien volledig in koetswerkkleur, geen zwart gedoe.
- In het interieur horen de racekuipjes, met de achterkant in carbon. En dan uiteraard ook met de gepolierde alu rolbeugel erin.
- Of misschien houd ik wel de gewone sportzetels (met P.Exclusive elektrische verstelling, wiiiii) maar dan moet de achterkant in 't alu-look zijn gespoten (is zo geconfigureerd maar wordt niet weergegeven).
- Hier en daar zijn een aantal geconfijte details niet te zien (whatever).
Porsche 911 turbo S coupé
- GT-zilver metallic
- Tiptronic S
- binnenin compleet in leder boxsterrood
- zoveel carbon als mogelijk
- PCM-pack alu
- hier en daar nog alu
- overal leder (werkelijk alles, zelfs de stokjes van de ruitenwisser- en knipperlichtstaafjes)
- ...
- velgen antracietgrijs
En de fotootjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaTusc ! Wat een mottige kleurencombinatie !!
Schiefer is een soort van bruinbronsantraciet, héél erg vreemde kleur (slecht weergegeven op de CC), en dat past m.i. uiterst moeilijk met rood samen. Zie 't maar als een bruine auto met rood interieur.
En nog erger : rood leder met hout !! *eeek*
in't echt is het zéér knap hoor, slate gray met boxster rood interieur ! hier rijdt zo'n 996 Turbo rond met die combinatie, en dan nog eens full carbon *kwijl*
Comment
-
Schiefer is een soort van bruinbronsantraciet, héél erg vreemde kleur (slecht weergegeven op de CC), en dat past m.i. uiterst moeilijk met rood samen. Zie 't maar als een bruine auto met rood interieur.
Comment
-
Op de CC zag het er wel netjes uit; irl kan ik dat moeilijk zeggen natuurlijk want ik heb het nog nooit gezien.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSin't echt is het zéér knap hoor, slate gray met boxster rood interieur ! hier rijdt zo'n 996 Turbo rond met die combinatie, en dan nog eens full carbon *kwijl*
Schiefer metallic is die Exclusive-kleur ... en slate grey is toch wat ze in 't Duits sealgrau noemen ?
Of heb ik het mis ?
In ieder geval ... ik vind schiefer met rood lelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSchiefer metallic is naar mijn mening géén slate grey ... toch ?
Schiefer metallic is die Exclusive-kleur ... en slate grey is toch wat ze in 't Duits sealgrau noemen ?
Of heb ik het mis ?
In ieder geval ... ik vind schiefer met rood lelijk...
mis
schiefer met = slate grey , idd Exclusive
en sealgrau = seal grey
Comment
-
En Tuur Bo z'n C4S is schiefer, dan ?
Vreemd ... hey maar wacht 'es ?
Je hebt twee tinten met dezelfde naam ...
- schiefer metallic
- schiefergrau metallic
Het ene (maar welk ?) is grijzig, het andere is echt bronzig. Nou weet ik niet meer van buiten wat wat is ... de bronzige tint zat vroeger in het standaardpallet van de 964, het andere is nu via Exclusive verkrijgbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEn Tuur Bo z'n C4S is schiefer, dan ?
Vreemd ... hey maar wacht 'es ?
Je hebt twee tinten met dezelfde naam ...
- schiefer metallic
- schiefergrau metallic
Het ene (maar welk ?) is grijzig, het andere is echt bronzig. Nou weet ik niet meer van buiten wat wat is ... de bronzige tint zat vroeger in het standaardpallet van de 964, het andere is nu via Exclusive verkrijgbaar.
ah, daar wist ik wel niet van dat er 2 schiefers waren
het recente zoals op die turbo hier (ben men foto's aan't zoeken, post ze onmiddelijk) en dat van Tuur Bo zen 4s is het metallic neem ik aan ? 't is ook dat dat op de CC staat, onder Exclusive (Sonderfarben) staat
daar heb ik toch nog nooit een bronzenschijn in gezien, ik zie er soms een iets groenere tint in, dat AM kleur , gun metal ?
daar heb ik toch nog nooit een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSSchiefer in't duits en Slate in't engels*aaargh* Effe hergroeperen ...
Dus nu heet 't schiefergrau metallic of schiefer metallic (of anders "slate metallic" of "slate grey metallic") ? Ik zou precies zeggen dat de eerste naam beter bij de huidige kleur aansluit omdat dit nu écht grijs is, de tweede naam past dan beter bij de oudere kleur.
Comment
-
mja 't wordt moeilijk
Ik veronderstel dat de kleur op die Turbo hier Schiefer metallic (Slate Grey metallic) is. Het meeste recente, niet dat van vroeger met bronzen schijn. Zou me zeer sterk verwonderen dat die kerel zo'n oude kleur is gaan opzoeken, porsche fanaat is't zeker niet want ie wilt em verkopen, rijdt er niet graag mee, zoekt ne peugeot ofzoiets
't Zou me nu wel niet verwonderen dat er een fout in de CC zit qua naam, bij de carrera gt zit er een zware fout in, op de engelse heb je Speed yellow, op de duitse Fayence gelb, ik dacht dat hetzelfde kleur was, blijkbaar niet, heb foto's gezien op rennlist en er zit een serieus verschil tussen die 2 kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHé, hoe krijg je die velgen gekleurd ???
Knappe combo, trouwensAlleen zou ik nooit zoveel bijbetalen voor GT-zilver ...
Photoshop, via de CC gaat het allesinds niet, je kan ze in koetswerkkleur nemen als optie maar dat verschijnt niet
Comment
Comment