Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze staan ook gewoon in de accesoire-catalogus van BMW maar heb nog steeds gene foto gezien van eentje in het wild. (binnenkort staan ze wel op iemand z'n 3er van hier op't forum)
In Bornem staat er eentje met die lichten, had ik geweten dat je erop zat te wachten ging ik wel een pic genomen hebben ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Zo zie je maar dat het goed is dat er verschillende smaken bestaan.
Ik vind de GranSport geen lelijke wagen (de gewone GT vind 'k mooier), maar de GranSport valt wel knap te maken, mits de juiste kleurencombo's. Maar wat Sibi ervan maakte, vind ik bijna weerzinwekkend.
Mocht ik er zo eentje in 't echt zijn tegengekomen, ik had er foto's van gemaakt en in 't topic "afgrijselijke tuning" geplaatst, denk ik. Affreus.
Dat lijkt er al iets beter op. Voor een MG-lover (die blijkbaar geen kaas gegeten hebben van 't aankleden van een Maserati, als ik zo kijk naar Sibi z'n kar) is dit zelfs een knap ding !
Dat lijkt er al iets beter op. Voor een MG-lover (die blijkbaar geen kaas gegeten hebben van 't aankleden van een Maserati, als ik zo kijk naar Sibi z'n kar) is dit zelfs een knap ding !
Comment