Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels

Donkerrood is bijvoorbeeld nog altijd mijn favoriete kleur voor de meeste wagens, maar zwart of grijs? No thanks, het Belgische weer (en ook het verkeer) is al somber genoeg om dan nog voor een zwarte of grijze wagen te gaan kiezen (n/o @ 75% van de Vlaamse automobilisten).
Oh, en zo'n smoked velgen vind ik wel iets hebben hoor. Op de MG TF heb ik die bijvoorbeeld altijd al knap vinden staan

Maar om nu die Maserati-configurator te gaan openen, en dan doodgewoon de meest klassieke combinatie (blauw-beige) te gaan configureren, njah, dan ga ik wel ff naar het MG'tje van mijn ma kijken hé: die heeft immers eenzelfde combinatie.
Idem voor die andere combinatie die hierboven gepost is, zwart-beige: n/o, maar da's te banaal, vind ik. Dan configureer je eens een GranSport, zet meneer hem gewoon in 't zwart (wat nog niet eens een kleur is

@gTa
Volgens de regels van de schoonheidsleer is er met mijn kar toch eigenlijk niks verkeerd hé

-gele buitenkleur op een sportwagen: 'k zie niet in waarom dat niet door de beugel zou kunnen? Een gele Vanquish, een gele 911 (link1, link2), een gele Enzo, ..., waarom dan geen gele GranSport hé.
-gele buitenkleur met zwart interieur: da's toch maar normaal, dacht ik.
-gele omboordingen om de buitenkleur in het interieur terug te laten keren: niks mis mee, en al zeker niet in een zwart interieur.
-blauwe tapijtjes om buiten de tellers meer blauw in het interieur te hebben: da's mss nog een hekelpunt, zwart <-> blauw. Persoonlijk zou ik gewoon witte of gele telers kiezen en het blauw laten voor wat het is, maar Maserati geeft blijkbaar alleen maar die blauwe tellers.
But then again: blauw is perfect te veroorloven bij de gele buitenkleur; geel en blauw is zowaar a perfect match, vind ik (cfr. nationale kleuren van Zweuden, STVV

Allez, om uw maag nog een keer overhoop te halen: hier de foto's van die volgens gTa afgrijselijke GranSport

Look, and vomit

Comment