Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat vind ik nou niet. En ik ben een rasechte automaten-fan.
Alleen al de sound die zo'n automatic-Porsche maakt, jongens toch, 't is om bij te huilen. Een Singer naaimachine is opwindender.
Ik raad je aan om 'es een Porsche met die fenomenale handbakken van ze te gaan testrijden. Dan zal je wel andere babbelen.
't Is goed voor de verkoop, die automatics (zeker voor de States), maar het past niet in het concept sportwagen, zo'n bak met koppelomvormer. Het fnuikt de sportiviteit en het karakter volledig.
En nogmaals : een tiptronic S hoort daar niet in thuis, tenzij je die auto wil rijden zoals een S-klasse met 2 deuren. Namelijk zoals een bompa.
Ik heb zo een vermoeden dat die uitspraak wel eens van mij kan zijn
Wel, die keren dat ik met een 996 C4 Cabrio gereden heb (toch wel een paar 100km denk ik in het totaal)verbaasde ik mij erover wat een comfort dat dat ding had, bijna evenveel als een mini cooper S. De uitdrukking van S-klasse met 2deuren is natuurlijk overdreven, maar het verschil in comfort tussen de 996 en de 993 in imho enorm. Toen ik die ene keer met een 993 C4S over een kasseistrook reed, trilde bij wijze van spreken de vullingen uit mijn tanden. En dat gevoel had ik niet bij een 996, die daardoor in mijn ogen geen pur sang sportwagen was, maar eerder een kilometervreter met veel vermogen.
Ik heb zo een vermoeden dat die uitspraak wel eens van mij kan zijn
Wel, die keren dat ik met een 996 C4 Cabrio gereden heb (toch wel een paar 100km denk ik in het totaal)verbaasde ik mij erover wat een comfort dat dat ding had, bijna evenveel als een mini cooper S. De uitdrukking van S-klasse met 2deuren is natuurlijk overdreven, maar het verschil in comfort tussen de 996 en de 993 in imho enorm. Toen ik die ene keer met een 993 C4S over een kasseistrook reed, trilde bij wijze van spreken de vullingen uit mijn tanden. En dat gevoel had ik niet bij een 996, die daardoor in mijn ogen geen pur sang sportwagen was, maar eerder een kilometervreter met veel vermogen.
Ik heb me weer eens een keer bezig gehouden met die ongelofelijk fantastische configurator van Porsche...
Het resultaat: twee 997's: eentje voor een topmanager die elk weekend toertjes gaat cruisen aan de Franse kust en eentje voor de echt race-fanaten die minstens 5 keer per maand toertjes gaan draaien op de Nürburgring
Comment