Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Het zijn al lang geen echte sportwagens meer
    Buiten de gt3 en de gt2 natuurlijk

'k heb dan ook ne voorkeur voor de GT3(RS)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
      'k heb dan ook ne voorkeur voor de GT3(RS)
      mmmmmmmm niet slecht !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
        dit dan?

Weg die hardtop! Die is gewoon ugly as hell! Ik beschouw dat ding meer als een noodzakelijk kwaad op die wagen. Enkel te monteren tijdens de winter.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Weg die hardtop! Die is gewoon ugly as hell! Ik beschouw dat ding meer als een noodzakelijk kwaad op die wagen. Enkel te monteren tijdens de winter.
          Logisch toch...
          Ik ken niemand die in de zomer met hardtop rondrijdt hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Logisch toch...
            Ik ken niemand die in de zomer met hardtop rondrijdt hoor...
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              Alex bedoelt dat je voor het geld dat je in die extra opties op de Carrera steekt, beter een Carrera S gekocht had.

Niks te blazé.
              Indeed Ik zou nog liever een full option Cayman S hebben ipv een full option Carrera !!!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                Waarom niet? Ik denk dat je tegenwoordig al heel precies en snel moet kunnen schakelen om een automaat te kunnen bijhouden.
                Volgens wat ik gelezen heb (ik dacht in AG) is die Porsche tiptronic nog van enkele generaties geleden en dus te vermijden als de pest.

Comment

• Mercedes R320cdi

Heb leder,metaalkleur en het Amg-pack genomen

=> 60.314,20 euro

Comment

• Maserati 4P

Comment

• Maserati Gransport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Zoiets rijdt écht wel aangenaam hoor.
                        Dat vind ik nou niet. En ik ben een rasechte automaten-fan.

Alleen al de sound die zo'n automatic-Porsche maakt, jongens toch, 't is om bij te huilen. Een Singer naaimachine is opwindender.

Ik raad je aan om 'es een Porsche met die fenomenale handbakken van ze te gaan testrijden. Dan zal je wel andere babbelen.

't Is goed voor de verkoop, die automatics (zeker voor de States), maar het past niet in het concept sportwagen, zo'n bak met koppelomvormer. Het fnuikt de sportiviteit en het karakter volledig.

Een 997 is zéér zeker geen S-klasse met 2 deuren ('k weet al niet meer wie dat heeft gezegd, maar 't is in ieder geval iemand die géén ervaring whatsoever heeft met Porsche dan), maar een rasechte sportauto. En ook sportauto's mogen 'es wat meer geluidsisolatie en een serieuzere uitrusting meekrijgen, dat maakt ze niet meteen tot 'n luxeslee met coupé-allures. De 997 is werkelijk fenomenaal, je houdt 't niet voor mogelijk wat zo'n auto allemaal aankan.

En nogmaals : een tiptronic S hoort daar niet in thuis, tenzij je die auto wil rijden zoals een S-klasse met 2 deuren. Namelijk zoals een bompa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Een 997 is zéér zeker geen S-klasse met 2 deuren ('k weet al niet meer wie dat heeft gezegd, maar 't is in ieder geval iemand die géén ervaring whatsoever heeft met Porsche dan), maar een rasechte sportauto. En ook sportauto's mogen 'es wat meer geluidsisolatie en een serieuzere uitrusting meekrijgen, dat maakt ze niet meteen tot 'n luxeslee met coupé-allures. De 997 is werkelijk fenomenaal, je houdt 't niet voor mogelijk wat zo'n auto allemaal aankan.

En nogmaals : een tiptronic S hoort daar niet in thuis, tenzij je die auto wil rijden zoals een S-klasse met 2 deuren. Namelijk zoals een bompa.
                          Ik heb zo een vermoeden dat die uitspraak wel eens van mij kan zijn
                          Wel, die keren dat ik met een 996 C4 Cabrio gereden heb (toch wel een paar 100km denk ik in het totaal)verbaasde ik mij erover wat een comfort dat dat ding had, bijna evenveel als een mini cooper S. De uitdrukking van S-klasse met 2deuren is natuurlijk overdreven, maar het verschil in comfort tussen de 996 en de 993 in imho enorm. Toen ik die ene keer met een 993 C4S over een kasseistrook reed, trilde bij wijze van spreken de vullingen uit mijn tanden. En dat gevoel had ik niet bij een 996, die daardoor in mijn ogen geen pur sang sportwagen was, maar eerder een kilometervreter met veel vermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                            Ik heb zo een vermoeden dat die uitspraak wel eens van mij kan zijn
                            Wel, die keren dat ik met een 996 C4 Cabrio gereden heb (toch wel een paar 100km denk ik in het totaal)verbaasde ik mij erover wat een comfort dat dat ding had, bijna evenveel als een mini cooper S. De uitdrukking van S-klasse met 2deuren is natuurlijk overdreven, maar het verschil in comfort tussen de 996 en de 993 in imho enorm. Toen ik die ene keer met een 993 C4S over een kasseistrook reed, trilde bij wijze van spreken de vullingen uit mijn tanden. En dat gevoel had ik niet bij een 996, die daardoor in mijn ogen geen pur sang sportwagen was, maar eerder een kilometervreter met veel vermogen.
                            Een Mini comfortabel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Een Mini comfortabel
                              Je mag zeggen wat je wil, maar ik vind een mini CS nog redelijk comfortabel.
                              Rij maar eens met een échte sportwagen mee (Modena, 993,....)

Comment

• Ik heb me weer eens een keer bezig gehouden met die ongelofelijk fantastische configurator van Porsche...

Het resultaat: twee 997's: eentje voor een topmanager die elk weekend toertjes gaat cruisen aan de Franse kust en eentje voor de echt race-fanaten die minstens 5 keer per maand toertjes gaan draaien op de Nürburgring

Nr. 1: 997 4S Cabrio

Comment

• Nr. 1: (Interieur)

Comment

• Nr. 2: 997 Carrera S

Comment

• Nr. 2 (interieur)

Comment

• ook es eentje gemaakt, een 330i met sportpack

Comment

• maar deze kleur kan me ook wel boeien, dit zou ik dan weer prima zien met een gunmetal coated BBS CH velg eronder, njammie

Comment

Working...
                                          X