Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Huh, ik keek gisteren Topgear en ik zag geen RS4 ? Ik zat toen wel op ebay bezig (een aantal veilingen liepen af en ik moest dus bij de pinken zijn), maar toch ?
Ik zag de nieuwe Focus (dull looks, but best car in its class), Geri Halliwell (of hoe schrijf je dat kleine ukkie 'r naam), de Enzo (man, dat geluid), een aantal andere supercars ... en dat was het zowat ?
O ja, en het boek van die Pink Floyd drummer ... hoe ze dat boek zo overdreven zaten te promoten, *rofl*
Huh, ik keek gisteren Topgear en ik zag geen RS4 ? Ik zat toen wel op ebay bezig (een aantal veilingen liepen af en ik moest dus bij de pinken zijn), maar toch ?
Ik zag de nieuwe Focus (dull looks, but best car in its class), Geri Halliwell (of hoe schrijf je dat kleine ukkie 'r naam), de Enzo (man, dat geluid), een aantal andere supercars ... en dat was het zowat ?
O ja, en het boek van die Pink Floyd drummer ... hoe ze dat boek zo overdreven zaten te promoten, *rofl*
das al een ouwe aflevering
gisteren was het herhaling van zondag, test van de cayman S, de RS4 vs 2 bergbeklimmers, history van brittish racing green en 1:1 RC cars
Oh, is het die uitzending? Die heb ik ook gezien.
De aflevering waar ze de Enzo van die P.F drummer lenen, mits promotie van z'n nieuwe boek, toch?
Idd, zwaar overdreven!
Oh, is het die uitzending? Die heb ik ook gezien.
De aflevering waar ze de Enzo van die P.F drummer lenen, mits promotie van z'n nieuwe boek, toch?
Idd, zwaar overdreven!
Maar, geen RS4 dan? Of toch?
dat was de aflevering van 31 October 2004.
waar heb jij die gezien Gilles? online of op tv? Indien op TV dan zit jij in een andere dimensie
of woon je in Limburg, daar zitten ze ook meestal een maand achter
Comment