Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en tegen de facteur zeg je gewoon dat hij met een uitgebouwd sdi'ke rijdt. Die is ook direct weg

Comment

• terwijl jullie met die stuurtjes bezig zijn laat ik Hassan, mijn buur, jullie velgen van jullie auto's halen en verdien ik er mijn percentje op

allemaal welkom

Comment

• Damn, zonde dat het zo ver weg is, 'k krijg ook goesting om af te komen

Comment

• Word er een avondje doorgegaan ofzo!!
          Ik kom met de HDI van ons ma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
            Damn, zonde dat het zo ver weg is, 'k krijg ook goesting om af te komen

voor de nurburgring rijde wel zoveel km

Comment

• ik moet den dag nadien wel werken, dus ik krijg voorrang om te spelen. en jullie laten mij winnen met de karting

Comment

• Normaal moest ik ook werken.Maar kheb gisteren naar een vervanger gebeld.Kheb gezegd dak mij wat ziekjes voel.NOT!!!

Comment

• Ja das waar, maar daar staat geen frigo met bier.

Wie komt mij oppikken, dan is't probleem opgelost

Comment

• Ik zal een bak kriek meebrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                      terwijl jullie met die stuurtjes bezig zijn laat ik Hassan, mijn buur, jullie velgen van jullie auto's halen en verdien ik er mijn percentje op

allemaal welkom
                      Ge gaat ver lopen met mijn 16" lelijk lichtmetaal met 205-16 winterrubber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        ik moet den dag nadien wel werken, dus ik krijg voorrang om te spelen. en jullie laten mij winnen met de karting
                        Idem hiero !!! Ik moet ook werken dus ook voorrang !!!

(Wim, we hebben ze. )

En ik zorg wel dat ik zélf win met 't karten, daar heb ik jullie inmenging niet voor nodig.

(alhoewel, ik ben weer met voorsprong de zwaarste van de 4 *grrrrr*)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                          Ja das waar, maar daar staat geen frigo met bier.

Wie komt mij oppikken, dan is't probleem opgelost
                          Blijft gewoon maffen !

Stomski vindt da ni erg, hoe meer "doable" vlees 'ie 'es te ruste heeft gelegd in z'n huis, hoe meer 'ie kan stoefen op 't forum hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Idem hiero !!! Ik moet ook werken dus ook voorrang !!!

(Wim, we hebben ze. )

En ik zorg wel dat ik zélf win met 't karten, daar heb ik jullie inmenging niet voor nodig.

(alhoewel, ik ben weer met voorsprong de zwaarste van de 4 *grrrrr*)
                            Ik ga voor laatste.Kheb nog nooit een kart van dichtbij gezien

Comment

Ge gaat ver lopen met mijn 16" lelijk lichtmetaal met 205-16 winterrubber.

ah crap, jij komt gewoon met voorbedachte rade

Comment

• Dat ziet er hetzelfde uit gelijk dagge van wat verder kijkt, hoor, alleen wat meer in detail dan.

Comment

ah crap, jij komt gewoon met voorbedachte rade
                                  Neen, ik ga af op de algemene staat van jouw auto-interieur, om de toestand rond jouw boerhof in te schatten.

Conclusie : dat moet daar een regelrecht stort zijn, vermoedelijk modderplassen gelijk zot. Vandaar m'n "MUD + snow" rubber.

Comment

• ik pas al voor de stuurtjes (heb het al genoeg gespeeld), ik ga lekker forummen en pintjes drinken. als ik dan nog es de webcam naar jullie richt kan iedereen meegenieten wat voor kleine kindjes jullie zijn

haa, schitterend

Comment

Neen, ik ga af op de algemene staat van jouw auto-interieur, om de toestand rond jouw boerhof in te schatten.

Conclusie : dat moet daar een regelrecht stort zijn, vermoedelijk modderplassen gelijk zot. Vandaar m'n "MUD + snow" rubber.

geen modderplassen wel nog plenty snow op mijn domein

Comment

ik pas al voor de stuurtjes (heb het al genoeg gespeeld), ik ga lekker forummen en pintjes drinken. als ik dan nog es de webcam naar jullie richt kan iedereen meegenieten wat voor kleine kindjes jullie zijn

haa, schitterend
                                        Deal.

Comment

geen modderplassen wel nog plenty snow op mijn domein
                                          Head&Shoulders schijnt een goeie schampoo te zijn daarvoor.

Comment

Working...
                                          X