Nieuwe Bentley :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Flying Spur:
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNjah, mijn ideale Flying Spur ziet er wel een beetje anders uit. Momentje.
Ik vind het resultaat wel mooi eigenlijk, vooral de buitenkant. Ik dacht echt dat die wagen er in dat kleur zó lomp ging uitzien hé, blijkbaar niet dus.
P.S.
Bentley heeft echt wel nood aan een "velgendesigner" hé. Daar zitten echt mottige velgen tussen, en ze hebben sowieso al geen ruim aanbod aan velgen(en een deel is dan nog in chroom ook
).
Last edited by sibi; 14/06/2005, 17:20.Life's too short. Not to. Live it.
Comment
-
heb ook eens ne vliegende spur gemaakt, man wat je daar allemaal kan veranderen van kleuren!gordels, armleuningen, dak, stuurwiel, dashboard... het is bijna verschrikkelijk!
deze zie ik wel zitten: exterieurkleur is Midnight Emerald (een heel donkergroen), de 20" velgjes met 7 spaken, hoofdkleur interieur is Cognac, 2e kleur (voor stuur en bovenkant dashboard)is Burnt Oak, de gordels en tapijten zijn overigens ook in die kleur. en het hout is Dark Burr Walnut.
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oh, da's ook wel een heel gezellig interieurtje precies.
Het doet me direct denken aan een donkere "bruine" Engelse kroeg vol sigarettenrook met een op de achtergrond optredende bluesartiest; dat gevoel wekt het bij mij op, and I just love it!!
En ja, die donkergroene buitenkleur staat hem goed hé. Mooi mooi !!!
Life's too short. Not to. Live it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiOh, da's ook wel een heel gezellig interieurtje precies.
Het doet me direct denken aan een donkere "bruine" Engelse kroeg vol sigarettenrook met een op de achtergrond optredende bluesartiest; dat gevoel wekt het bij mij op, and I just love it!!
En ja, die donkergroene buitenkleur staat hem goed hé. Mooi mooi !!!
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Allez, hier de mijne. Versie 1 : klassiek Brits.
- buitenkleur : Bernato Green
- velgen : 20" 7-spaaks
- main hide : saddle
- secondary hide : spruce (of laurel, zou 't in 't echt moeten zien, bedoeling is dat de secondary hide exact overeenkomt met de buitentint)
- veneer : olive ash
- Rear Seating : 4 Seat Option
- Seatbelts : match main hide
- Carpet : match secondary hide
- headlining : match secondary hide (maar CC staat me dat nooit toe gvd
ik wil dus niet het bruine dak en dakzuilen van de foto maar wel de donkergroene !!)
- outer console & front fascia : match main hide
- waistrails : match secondary hide
- cantrails : match main hide (hier kan ik ook nooit iets anders kiezen, why ?)
- steering wheel : two tone
- door pads : match main hide (ook hier kan ik nooit iets anders kiezen)
- front armrest : match main hide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexZo'n droevig interieur ... Veel te somber van kleur !
en nu jij weer.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNope, foute houtkeuze !
In de zaak hebben we nu 'n E60 525d met kastanjebruin leder en dat lichtgekleurd hout. Aanvankelijk vreesde ik 't ergste, maar nu ik er al een paar keer mee gereden heb : fenomenaal ! Speciaal, opvallend, warm, fleurig ... alleen moet 't wat wennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erman toch! stel zelf eens iets samen ipv hier andermans smaak te zitten bekritiseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaVind ik ni.
In de zaak hebben we nu 'n E60 525d met kastanjebruin leder en dat lichtgekleurd hout. Aanvankelijk vreesde ik 't ergste, maar nu ik er al een paar keer mee gereden heb : fenomenaal ! Speciaal, opvallend, warm, fleurig ... alleen moet 't wat wennen.Sjakun son truk !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment