Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Valt best mee in 't zwart, die Aerokit. Zie je z'n geperforeerde neus niet zo erg.
Nu nog (ter herhaling van de gele remzadels) gele tellertjes en gele gordels.
Uhm, dat ziet er toch echt wel als donkergroen uit hoor .
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Uhm, dat ziet er toch echt wel als donkergroen uit hoor .
Ah, kan best zijn. Op die Samsung flatscreens hier op kantoor ziet 't eruit als zwart. Plus ik ben ook wat kleurenblind (donkere kleuren).
En tot slot : die nieuwe kleur-weergaven zijn verbeterd in de CC (nu zijn atlasgrijs en zeehondjesgrijs b.v. ongeveer zoals ze in 't echt eruit zien), maar een aantal zijn dan weer minder realistisch geworden. Zo b.v. dat dennengroen (dat in 't echt wel iets lichter is dan weergegeven in de CC, de weergave ervan in de vorige CC, op de 996 was realistischer), maar ook b.v. de twee standaard blauwtinten en het GT-zilver zijn allemaal wat te donker.
Ah, kan best zijn. Op die Samsung flatscreens hier op kantoor ziet 't eruit als zwart. Plus ik ben ook wat kleurenblind (donkere kleuren).
En tot slot : die nieuwe kleur-weergaven zijn verbeterd in de CC (nu zijn atlasgrijs en zeehondjesgrijs b.v. ongeveer zoals ze in 't echt eruit zien), maar een aantal zijn dan weer minder realistisch geworden. Zo b.v. dat dennengroen (dat in 't echt wel iets lichter is dan weergegeven in de CC, de weergave ervan in de vorige CC, op de 996 was realistischer), maar ook b.v. de twee standaard blauwtinten en het GT-zilver zijn allemaal wat te donker.
Inderdaad, bij de vorige waren het precies tekeningen, niet realistisch, bijvoorbeeld dat bordeaux-rood was vroeger precies oranje/roze
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Donkere tinten binnen de driehoek groen-bruin-rood zijn quasi onmogelijk van elkaar te onderscheiden, en als 't donker is buiten kan ik van een donkere auto ook meestal niet zeggen of 't donkergrijs, -blauw, -groen, -rood of gewoon zwart is.
Net hetzelfde ook wat 't PMS betreft. Ik krijg zo'n tekening met allemaal bolletjes. "Welk getal ziet ge ?" Ik trots : "13 !!" Die madam zo nog een paar keer "Allez welk getal ziet ge ?" en ik telkens antwoorden "13 !!". 't Was 78.
'k Heb nog vlug eens de Maserati-configurator bezocht, met deze GranSport als resultaat:
Maar welk interieur verkiezen jullie?
Ik heb een lichte voorkeur voor het eerste, en dat omwille van het hogere contrast; maar het donkerblauw van het tweede interieur lijkt dan weer beter bij de gele buitenkleur te passen.
Tough choice .
Of misschien toch maar gewoon een volledig zwart dashboard nemen, en dan het blauw van de tellers alleen maar in de tapijtjes laten terugkeren?
De gele omboording blijft natuurlijk, om toch maar iets van het koetswerkkleur ook in het interieur terug te kunnen vinden .
Comment