Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier is ie

1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

Comment

• Mmmmm
        Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 19:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick

Neem dan toch tenminste sportzetels met het porsche wapen in he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
            Mmmmm
            Knap Pieterke !

Valt best mee in 't zwart, die Aerokit. Zie je z'n geperforeerde neus niet zo erg.

Nu nog (ter herhaling van de gele remzadels) gele tellertjes en gele gordels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Knap Pieterke !

Valt best mee in 't zwart, die Aerokit. Zie je z'n geperforeerde neus niet zo erg.

Nu nog (ter herhaling van de gele remzadels) gele tellertjes en gele gordels.
              Uhm, dat ziet er toch echt wel als donkergroen uit hoor .
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                Dacht ik ook
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

Comment

Ah, kan best zijn. Op die Samsung flatscreens hier op kantoor ziet 't eruit als zwart. Plus ik ben ook wat kleurenblind (donkere kleuren).

En tot slot : die nieuwe kleur-weergaven zijn verbeterd in de CC (nu zijn atlasgrijs en zeehondjesgrijs b.v. ongeveer zoals ze in 't echt eruit zien), maar een aantal zijn dan weer minder realistisch geworden. Zo b.v. dat dennengroen (dat in 't echt wel iets lichter is dan weergegeven in de CC, de weergave ervan in de vorige CC, op de 996 was realistischer), maar ook b.v. de twee standaard blauwtinten en het GT-zilver zijn allemaal wat te donker.

Comment

Idd, Tannengrün met Cocoa interieur..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                      Mmmmm

Prachtige combo

Comment

Ah, kan best zijn. Op die Samsung flatscreens hier op kantoor ziet 't eruit als zwart. Plus ik ben ook wat kleurenblind (donkere kleuren).

En tot slot : die nieuwe kleur-weergaven zijn verbeterd in de CC (nu zijn atlasgrijs en zeehondjesgrijs b.v. ongeveer zoals ze in 't echt eruit zien), maar een aantal zijn dan weer minder realistisch geworden. Zo b.v. dat dennengroen (dat in 't echt wel iets lichter is dan weergegeven in de CC, de weergave ervan in de vorige CC, op de 996 was realistischer), maar ook b.v. de twee standaard blauwtinten en het GT-zilver zijn allemaal wat te donker.
                        Inderdaad, bij de vorige waren het precies tekeningen, niet realistisch, bijvoorbeeld dat bordeaux-rood was vroeger precies oranje/roze
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

Comment

Mijn excuses, dat wist ik niet .

Da's best ambetant hé ; ik heb namelijk hetzelfde met bepaalde tinten donkerrood, paars en bruin. 'k Kan ze gewoonweg niet van elkaar onderscheiden, en da's al een héél tijdje zo. Da's in het lager onderwijs tijdens zo'n onderzoekje van het PMS aan het licht gekomen (je weet wel, met die mozaïektekeningen ).
                          Nu ja, er zijn nog altijd ergere dingen in de wereld hé .

Comment

Mijn excuses, dat wist ik niet .

Da's best ambetant hé ; ik heb namelijk hetzelfde met bepaalde tinten donkerrood, paars en bruin. 'k Kan ze gewoonweg niet van elkaar onderscheiden, en da's al een héél tijdje zo. Da's in het lager onderwijs tijdens zo'n onderzoekje van het PMS aan het licht gekomen (je weet wel, met die mozaïektekeningen ).
                            Nu ja, er zijn uiteindelijk ergere dingen in de wereld hé.

dus jij kan bedorven donkerbruin vlees niet onderscheiden van vers rood vlees?

dat opent perspectieven

Comment

• *lol* Bij mij net hetzelfde.

Donkere tinten binnen de driehoek groen-bruin-rood zijn quasi onmogelijk van elkaar te onderscheiden, en als 't donker is buiten kan ik van een donkere auto ook meestal niet zeggen of 't donkergrijs, -blauw, -groen, -rood of gewoon zwart is.

Net hetzelfde ook wat 't PMS betreft. Ik krijg zo'n tekening met allemaal bolletjes. "Welk getal ziet ge ?" Ik trots : "13 !!" Die madam zo nog een paar keer "Allez welk getal ziet ge ?" en ik telkens antwoorden "13 !!". 't Was 78.

In ieder geval : 'k zou een tannengroene 997 met cocoa interieur zó herkennen als je 'm op m'n tenen zet, zalle. Op 't salon in Parijs heb ik ook hélemaal alleen zonder hulp van buitenaf *trots* bespeurd dat die GT-zilveren Boxster S een cocoa interieur had. Moest ik echter niet geweten hebben dat de nieuwe 9x7 zo'n donkerdonkerbruin interieur kunnen hebben, ik had waarschijnlijk geschreven : "Man, die Porsche hebben een slechte kwaliteit leder en plastic binnenin, dat zwarte interieur was al helemaal bruinig uitgeslagen van al die lampen op 't salon !".

Comment

• prrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRR32

R32 3.2 V6 184 kW Direktschaltgetriebe: 33.650,00 EUR
                                Gesamtpreis: 37.731,00 EUR
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 19/08/2005, 07:04.

Comment

• Wat een saai velgen design..

Comment

• 'k Heb nog vlug eens de Maserati-configurator bezocht, met deze GranSport als resultaat:

Maar welk interieur verkiezen jullie?
                                    Ik heb een lichte voorkeur voor het eerste, en dat omwille van het hogere contrast; maar het donkerblauw van het tweede interieur lijkt dan weer beter bij de gele buitenkleur te passen.
                                    Tough choice .

Last edited by sibi; 20/08/2005, 01:07.

Comment

• Of misschien toch maar gewoon een volledig zwart dashboard nemen, en dan het blauw van de tellers alleen maar in de tapijtjes laten terugkeren?
                                      De gele omboording blijft natuurlijk, om toch maar iets van het koetswerkkleur ook in het interieur terug te kunnen vinden .

Ja, mijn besluit staat nu vast.
                                      De vorige twee waren iets té blauw naar mijn goesting, en onderstaand interieur is P.E.R.F.E.C.T. voor de gele buitenkleur, vind ik.

Comment

• Dat laatste interieur lijkt me idd het best bij de gele buitenkleur te passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                          Dat laatste interieur lijkt me idd het best bij de gele buitenkleur te passen.
                                          idd, ik zou ook voor dat laatste interieur gaan!

Comment

Working...
                                          X