Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
    Ahzo, ik wil een sportwagen altijd in een normaal kleur, niet zo'n opvallende kleuren en niet van die Zwarte velgen etc..
    Wel ja, als ik daadwerkelijk zou gaan autoshoppen, koop ik me ook een klassiekere combinatie natuurlijk ; hoewel ik dan wel nooit zwart of zilvergrijs als buitenkleur zou kiezen, dat zijn de kleuren die nooit op mijn lijstje zullen komen te staan.
    Donkerrood is bijvoorbeeld nog altijd mijn favoriete kleur voor de meeste wagens, maar zwart of grijs? No thanks, het Belgische weer (en ook het verkeer) is al somber genoeg om dan nog voor een zwarte of grijze wagen te gaan kiezen (n/o @ 75% van de Vlaamse automobilisten).
    Oh, en zo'n smoked velgen vind ik wel iets hebben hoor. Op de MG TF heb ik die bijvoorbeeld altijd al knap vinden staan (voorbeeld n°1, voorbeeld n°2).

Maar om nu die Maserati-configurator te gaan openen, en dan doodgewoon de meest klassieke combinatie (blauw-beige) te gaan configureren, njah, dan ga ik wel ff naar het MG'tje van mijn ma kijken hé: die heeft immers eenzelfde combinatie.
    Idem voor die andere combinatie die hierboven gepost is, zwart-beige: n/o, maar da's te banaal, vind ik. Dan configureer je eens een GranSport, zet meneer hem gewoon in 't zwart (wat nog niet eens een kleur is ).

@gTa
    Volgens de regels van de schoonheidsleer is er met mijn kar toch eigenlijk niks verkeerd hé :
    -gele buitenkleur op een sportwagen: 'k zie niet in waarom dat niet door de beugel zou kunnen? Een gele Vanquish, een gele 911 (link1, link2), een gele Enzo, ..., waarom dan geen gele GranSport hé.
    -gele buitenkleur met zwart interieur: da's toch maar normaal, dacht ik.
    -gele omboordingen om de buitenkleur in het interieur terug te laten keren: niks mis mee, en al zeker niet in een zwart interieur.
    -blauwe tapijtjes om buiten de tellers meer blauw in het interieur te hebben: da's mss nog een hekelpunt, zwart <-> blauw. Persoonlijk zou ik gewoon witte of gele telers kiezen en het blauw laten voor wat het is, maar Maserati geeft blijkbaar alleen maar die blauwe tellers.
    But then again: blauw is perfect te veroorloven bij de gele buitenkleur; geel en blauw is zowaar a perfect match, vind ik (cfr. nationale kleuren van Zweuden, STVV , de gele klauwtjes op die blauwe Spider hierboven, ... --> geel en blauw horen bij elkaar).

Allez, om uw maag nog een keer overhoop te halen: hier de foto's van die volgens gTa afgrijselijke GranSport .

Look, and vomit !!!
    Last edited by sibi; 22/08/2005, 22:18.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Gaan we samen ene bestellen. Als we twee dezelfde bestellen, krijgen we misschien meer korting...
      how 'bout 3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
        -gele buitenkleur op een sportwagen: 'k zie niet in waarom dat niet door de beugel zou kunnen? Een gele Vanquish, een gele 911 (link1, link2), een gele Enzo, ..., waarom dan geen gele GranSport hé.
        Een gele 911, ok dat past nog. Een gele Enzo, past zeker en vast (op alle ferrari's past geel vind ik). Een gele gransport is niet mijn ding maar dat kan nog door de beugel.
        Een gele Aston Martin vanquish? Komaan Sibi dat meen je toch niet?? Zo een stijlvollen en klassevollen engelse sportwagen in een gele tint, neen hoor echt . Ik weet zelfs niet of Aston Martin gele vanquishen aanbied.

N/O é, al een geluk dat er verschillende kleuren en smaken bestaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          Een gele Aston Martin vanquish? Komaan Sibi dat meen je toch niet?? Zo een stijlvollen en klassevollen engelse sportwagen in een gele tint, neen hoor echt . Ik weet zelfs niet of Aston Martin gele vanquishen aanbied.
          Tja, 'k vind het gewoon zonde om zo'n lekkere Vanquish in dezelfde kleur als de doorsnee BMW 3, of erger: VW Golf te steken .
          Maar in het geel zou ik hem eigenlijk ook niet nemen; ik noemde gewoon juist die modellen op , omdat ze het eerst in mij opkwamen, en omdat ik dacht dat ze in die buitenkleur door de meerderheid niet als afgrijselijk zouden worden bestempeld.
          De AM V12 Vanquish zou ik persoonlijk ook niet in 't geel, maar in dit kleur nemen, zeker weten !!!

En in 't geel is die toch wel verkrijgbaar hoor, want zelfs op de persvoorstelling was hij al in het geel.
          Hmm, of was het de AMV8 die in 't geel werd voorgesteld? Aaargh, ik weet het zelf niet meer . Feit is dat ik het op foto niet zo'n lelijke kleur vond voor de wagen.
          But then again, geel op zo'n klassevolle wagen als de Vanquish zou een beetje misplaatst zijn voor een persvoorstelling. Het moet dus wel de kleinere en frivolere AM V8 Vantage geweest zijn.

-edit-
          Het was dus inderdaad de AM V8 Vantage die op zijn persvoorstelling in 't geel werd geïntroduceerd:

Geel past dus best wel op deze, toch ook wel klassevolle, Brit, vind ik .
          Last edited by sibi; 23/08/2005, 00:07.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• AM V8 Vantage in het BRG (British Racing Green) zou véle mooier zijn!!
            Last edited by ; 23/08/2005, 00:30.

Comment

• Mij net eens bezig gehouden met de Porsche CC,
              wa denkte ervan ? In't begin vond ik em wel çva, vind het nu al pak minder...Mss een Carrara white met een zwarte velg proberen

Comment

• RS look

Comment

• Vind deze wel de moeite
                  997 Carrera S, sealgrijs+terracotta+carbon+aerokit cup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                    AM V8 Vantage in het BRG (British Racing Green) zou véle mooier zijn!!
                    idd, BRG is de kleur voor Aston Martin en voor Jaguar(vooral de xk dan) vind ik.

Comment

• Deze vond ik ook wel knap.
                      Carrera S met cup-kit 19inch gelakte velgen, carmonarood en cocoa-leder, en keramische remmen.
                      Last edited by ; 08/11/2005, 17:17.

Comment

• Kijk mama, een chocolade Porsche!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                          @gTa
                          Volgens de regels van de schoonheidsleer is er met mijn kar toch eigenlijk niks verkeerd hé
                          Dat is zeer zeker zo, er is helemaal niks verkeerd aan. Maar omdat "schoonheid" zo subjectief is, en omdat ik die door jou samengepuzzelde GranSport echt niet mooi (da's een understatement) vind, schreef ik dus wat ik schreef.

Comment

• Daarnet hiermee gereden. Rijdt wel lekker vind ik.

Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!

Comment

• Echter wel met sportstoelen en alu.

BMW 320Cd Coupe
                                € 31.000,00

Saphirschwarz € 690,00
                                Alu velgen styling 44 17" € 1.065,00
                                Leder Montana schwarz € 1.825,00
                                3-Puntsgordel midden achteraan € 0,00
                                Aanduiding lekke band (RPA) € 0,00
                                Alarminstallatie € 0,00
                                Boordcomputer € 0,00
                                CD speler € 0,00
                                Chrome-line buitenuitrusting € 205,00
                                DSC III € 0,00
                                Deco.lijsten Aluminium € 340,00
                                Elektronisch gestuurde airconditioning € 625,00
                                Harman-Kardon sound system € 936,00
                                Mistlampen vooraan € 0,00
                                Multifunktioneel stuurwiel € 0,00
                                Radio BMW Business € 0,00
                                Sportstuur € 0,00
                                Sportzetels vooraan € 600,00
                                Verwarmde zetels € 400,00
                                Witte pinklichten € 0,00

Totaalprijs € 37.686,00
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!

Comment

• Comment

• Knappe ps.Mooie combo, al slaan de velgen wat klein uit.....

Comment

• Een betaalbare droom

Mégane II Berline 3 deuren Authentique Confort 1.9dCi 120

Kleur: Gris Eclipse

Voor een totaal van € 21.400

Metaalkleur 400,00 EUR
                                      Xenonlampen met automatische hoogteregeling en koplampsproeiers 800,00 EUR
                                      Snelheidsregelaar-begrenzer 500,00 EUR
                                      Carbon lederen stuurwiel en versnellingspook 150,00 EUR
                                      Last edited by ; 24/08/2005, 19:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                        Knappe ps.Mooie combo, al slaan de velgen wat klein uit.....
                                        voor mij zouden ze heus niet groter moeten zijn.
                                        is perfect zo.

Comment

• wie zou er voor mij een photoshop kunnen maken van een oude opel corsa met bbs-racewielen en eventueel een rolkooi?

Comment

Working...
                                          X