Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
    Damn, zoveel geld voor zo'n lelijk ding..
    Ze zouden je moeten betalen om met zoiets rond te rijden

Comment

• Op de CarConfig staat ie wel hoog op z'n pootjes é

Comment

• ik vond de concept wow maar dit is toch maar een flauw afkooksel

they surely can do better

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          De eos zit in de configurator.
          De Belgische check ik nooit, maar in de Duitse zit 'ie al twee maand, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Ik vind 't ook, met uitzondering van de karren die met S-Line Exterieurpack en de 21" S-Lines zijn uitgerust. Dan vind ik 'm wel te pruimen.
            Ik vind een Q7 de mooiste SUV op de markt eerlijk gezegd. Niet hoog en meer de indruk van een break. En staat ongelooflijk imposant. Die voorkant en de achterklep

En uw redenering kan ik ook doortrekken naar een gewone Mercedes ML. Ik vind er niets aan maar met de AMG addende staat die echt pakken beter.

Comment

• Gelukkig verschillen meningen.

Ik vind de nieuwe ML in standaardlivrei al érg knap. Het AMG Pack is naar mijn smaak quasi overbodig.

De Q7 daarentegen blijft voor mij een logge, plompe walvis. En z'n kwaliteit binnenin is erbarmelijk.

Comment

De Q7 daarentegen blijft voor mij een logge, plompe walvis. En z'n kwaliteit binnenin is erbarmelijk.
                Ik heb je dit al meermaals zien zeggen, maar telkens ik de persfoto's bekijk ziet dat interieur er mij toch knap afgewerkt uit.

Pas op, ik heb er wél nog nooit ingezeten. Maar de eerste indruk was toch al goed.

In welke zin is z'n kwaliteit erbarmelijk? (erbarmelijk naar Audi-normen?)

Comment

Gelukkig verschillen meningen.

Ik vind de nieuwe ML in standaardlivrei al érg knap. Het AMG Pack is naar mijn smaak quasi overbodig.

Als ik binnenin geniet van de erbarmelijke kwaliteit is het toch fijn om weten dat andere mensen walgen door mijn logge plompe walvis

En elke SUV heeft de eigenschap plomp te zijn, de één al wat meer dan de ander

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    Ik heb je dit al meermaals zien zeggen, maar telkens ik de persfoto's bekijk ziet dat interieur er mij toch knap afgewerkt uit.

Pas op, ik heb er wél nog nooit ingezeten. Maar de eerste indruk was toch al goed.

In welke zin is z'n kwaliteit erbarmelijk? (erbarmelijk naar Audi-normen?)
                    De kunststoffen voelen erg hard en goedkoop aan. De grote dashboard-panelen zijn in een groot aantal interieurkleurencombo's ook in van dat vaal grijs of donkergroenbruin. Vooral dat grijs plastic lijkt zo uit een Samara te komen. De tapijten mogen misschien graag "stoer" ogen, ze zijn van een erg ruw, synthetisch en goedkoop materiaal gemaakt. De bekleding van de zetels onderaan is in uitermate dun plastic. Bepaalde afdekklepjes of -paneeltjes, die dus temidden ander plastic zitten, zijn van een gans andere textuur, soms zelfs met kleurverschillen. Het leder voelt niet soepel en kwalitatief aan, maar heeft veel weg van het Dakota-karton dan we ondertussen gewoon zijn van BMW. En zo waren er nog heel wat dingen.

Kort gezegd : die Q7 voelt binnenin aan en ziet eruit als een rasechte Amerikaan. Dat zegt genoeg, dus.

Nu, ik zat dus wel enkel in die 3 of 4 salonwagens. Misschien waren die nog niet op het uiteindelijke niveau afgewerkt, dat kan zijn.

Maar die auto's toen, die vielen zó door de mand in vergelijking met de nieuwe ML (knap afgewerkt binnenin) en de oude X5. En als je met de gekende Audi-(top)kwaliteit vergelijkt, dan is 't ook hard schrikken.

Comment

• Bedankt!

Comment

• Ik hoop *crosses fingers* dat 't bij de seriemodellen beter is. Echt ! Van harte.

Comment

• Mini Roofstudio

Weet niet of het hier al staat, plaats het toch maar even.
                          In Amerika kan je je eigen dak samenstellen voor de mini:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                            Weet niet of het hier al staat, plaats het toch maar even.
                            In Amerika kan je je eigen dak samenstellen voor de mini:

http://www.miniusa.com/crm/roofstudio

Leuke site, kvraag me af of je echt al die soorten kan krijgen. Tzitten soms rare dingen tussen.

Comment

• Diene "POW" is wel leuk

Comment

• Die configurators zijn echt een ramp

33 433,19 EUR voor m'n droom mini

Comment

• Mod-edit: wat het ook is, het hoort hier niet thuis als post in een topic! Dergelijke zaken worden enkel getolereerd in het onderschrift.
                                  Last edited by ; 20/12/2005, 07:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pobelov
                                    mod-edit: quote eventjes aangepast
                                    Kerel, ga anderen eens lastig vallen hiermee..
                                    Last edited by ; 20/12/2005, 07:04.

Comment

• Sorry

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Kerel, ga anderen eens lastig vallen hiermee..
                                      Srry voor dit maaar het is zeer belangrijk , het is toch eenmalig ! Sorry voor iedereen die er zich aan stoort

Grtz

Comment

Srry voor dit maaar het is zeer belangrijk , het is toch eenmalig ! Sorry voor iedereen die er zich aan stoort

Grtz
                                        Laat me niet lachen, je moet gewoon voor een RPG zoveel mogelijk hits halen wss....

Wat is daar nu belangrijk aan, aan zo een stom spel.
                                        ga maar naar www.ketnet.be/forum of games.telenet.be

Comment

klik op deze link
                                          neen.

Comment

Working...
                                          X