Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind 't ook, met uitzondering van de karren die met S-Line Exterieurpack en de 21" S-Lines zijn uitgerust. Dan vind ik 'm wel te pruimen.
Ik vind een Q7 de mooiste SUV op de markt eerlijk gezegd. Niet hoog en meer de indruk van een break. En staat ongelooflijk imposant. Die voorkant en de achterklep
En uw redenering kan ik ook doortrekken naar een gewone Mercedes ML. Ik vind er niets aan maar met de AMG addende staat die echt pakken beter.
In welke zin is z'n kwaliteit erbarmelijk? (erbarmelijk naar Audi-normen?)
De kunststoffen voelen erg hard en goedkoop aan. De grote dashboard-panelen zijn in een groot aantal interieurkleurencombo's ook in van dat vaal grijs of donkergroenbruin. Vooral dat grijs plastic lijkt zo uit een Samara te komen. De tapijten mogen misschien graag "stoer" ogen, ze zijn van een erg ruw, synthetisch en goedkoop materiaal gemaakt. De bekleding van de zetels onderaan is in uitermate dun plastic. Bepaalde afdekklepjes of -paneeltjes, die dus temidden ander plastic zitten, zijn van een gans andere textuur, soms zelfs met kleurverschillen. Het leder voelt niet soepel en kwalitatief aan, maar heeft veel weg van het Dakota-karton dan we ondertussen gewoon zijn van BMW. En zo waren er nog heel wat dingen.
Kort gezegd : die Q7 voelt binnenin aan en ziet eruit als een rasechte Amerikaan. Dat zegt genoeg, dus.
Nu, ik zat dus wel enkel in die 3 of 4 salonwagens. Misschien waren die nog niet op het uiteindelijke niveau afgewerkt, dat kan zijn.
Maar die auto's toen, die vielen zó door de mand in vergelijking met de nieuwe ML (knap afgewerkt binnenin) en de oude X5. En als je met de gekende Audi-(top)kwaliteit vergelijkt, dan is 't ook hard schrikken.
Comment