Liever een gallardo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLiever een gallardo.
Wel een stukje duurder dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Zal wel zijn beige in een R8.Zo licht mogelijke lederkleur in een zwart interieur (matten, dak, dakzuilen). Super.
Lekker contrastrijk. Voor mij mag 'ie in dat montereygroen metallic trouwens, met carbon sideblade.
t probleem is dat alleen de zetels een andere kleur hebben. Je hebt geen gekleurd leder in andere stukken van de auto. Dan vind ik dat toch niet zo geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent probleem is dat alleen de zetels een andere kleur hebben. Je hebt geen gekleurd leder in andere stukken van de auto. Dan vind ik dat toch niet zo geslaagd.
Edit : fotootje toegevoegd.
Ik vind zo'n contrast trouwens net knap. Bij mij b.v. is dat ook zo : zetels en deurinzetten in licht leder, interieur voor de rest zwart. Like it a lot. Sommige merken smijten daar dan een andere tint beige bij, ofzo, waardoor 't een kakafonie aan kleuren wordt, dat kan je toch bezwaarlijk mooier noemen?
Edit : net nog effe gespiekt, als je 't beige leder neemt krijg je m.i. veel meer dan enkel maar beige zetels. Deurbekleding, alle tapijt en indien gewenst (zonder meerprijs) ook de interieurhemel is dan in diezelfde kleur. Dat laatste (i.t.t. zwarte interieurhemelrage) zou iets zijn dat ik zonder dralen zou aanvinken, aangezien het een duidelijk ruimer gevoel geeft, zo'n tone-in-tone lichtgekleurde interieurhemel. En zeker een R8 kan dat hard gebruiken, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind zo'n contrast trouwens net knap. Bij mij b.v. is dat ook zo : zetels en deurinzetten in licht leder, interieur voor de rest zwart. Like it a lot. Sommige merken smijten daar dan een andere tint beige bij, ofzo, waardoor 't een kakafonie aan kleuren wordt, dat kan je toch bezwaarlijk mooier noemen?
edith: en qua contrast moet ik je gelijk geven. Ik heb er ook voor geopteerd, maar dan wel met zwart dak
Edit : net nog effe gespiekt, als je 't beige leder neemt krijg je m.i. veel meer dan enkel maar beige zetels. Deurbekleding, alle tapijt en indien gewenst (zonder meerprijs) ook de interieurhemel is dan in diezelfde kleur. Dat laatste (i.t.t. zwarte interieurhemelrage) zou iets zijn dat ik zonder dralen zou aanvinken, aangezien het een duidelijk ruimer gevoel geeft, zo'n tone-in-tone lichtgekleurde interieurhemel. En zeker een R8 kan dat hard gebruiken, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhet is weldegelijk kakafonie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVraag eens aan uw vrouwke voor uwe verjaardag een woordenboekkakofonie klinkt ineens zo onnatuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bgl Bekijk BerichtenVraagje voor de kenners hier: in de carconfig van mercedes vind ik geen amg-pack voor de c-klasse berline.
Da bestaat nochthans dacht ik ?
Ook de prijzen verschillen met de prijzen van hun pdf-prijslijst.
Bucht? Of ben ik de idioot? Of beide?
op Mercedes-Benz.de is de configurator trouwens beter.
Comment
-
Audi S3
Basispreis 36.950,00 EUR Ausstattung 8.725,00 EUR
Totaal: 45.675,00 EUR
Eissilber Metallic
Leder Seidennappa mit farbiger Doppelkappnaht
Normaal wou ik die schaalsitzen nemen...maar die waren niet zichtbaar...dus heb ik deze maar genomen...ook best mooi
Sitzheizung für die Vordersitze und die äußeren Fondsitze 565,00 EUR
Aluminium-Gussräder 7,5 J x 18 Audi exclusive im 7-Doppelspeichen-Design in Titanoptik (quattro GmbH) 820,00 EUR
Leder Seidennappa mit farbiger Doppelkappnaht 1.335,00 EUR
Außenspiegel beheizbar und automatisch abblendend inklusive beheizbarer Scheibenwaschdüsen 310,00 EUR
Innenspiegel automatisch abblendend, mit Licht-/Regensensor 245,00 EUR
Einparkhilfe hinten 370,00 EUR
Reifendruck-Kontrollanzeige 50,00 EUR
Durchladeeinrichtung inklusive Mittelarmlehne hinten 155,00 EUR
Mittelarmlehne vorn 125,00 EUR
Geschwindigkeitsregelanlage 265,00 EUR
Navigationssystem plus mit MMI Bedienlogik und Europa-DVD 2.440,00 EUR
BOSE Sound System 605,00 EUR
iPod-Vorbereitung Audi exclusive (quattro GmbH) 205,00 EUR
Sprachdialogsystem 410,00 EUR
Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 210,00 EUR
De kleur zelf vind ik wel iets hebben in vergelijking met de velgenLast edited by Br3cht; 06/02/2009, 21:44.
Comment
-
En shadowlook?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenMwa, de sportback vind ik minder..
Nie zovéél meer ruimte...k'vind hem iets minder mooi..en ja een S3 ziet er nu gwn véél sjieker uit in 3 deurs style...
Tenzij als die zo word afgeleverd(+ panoramisch dak...donkere bovenzijde)
stond dit in de garage
op de Ring ronken die zo lekker
Comment
Comment